!!LATAA ILMAISEKSI!! Finessi - Faija "Hip-Hop Musiikkia"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FiNessi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMUTA "FINESSI - FAIJA" TÄSTÄ
Oikee hiiren nappi ja tallenna kohde nimellä. Jos ensinmäisellä yrityksellä ei onnistu.. Toisella onnistuu 100% varmuudella!

Eli, olen jo saanut posiitiivista palautetta alan tekiöiltä.
Nyt haluaisin mahdollisimman paljon palautetta ns. normaalilta musiikin kuuntelialta.

Kiitos kaikille jo etukäteen. Rehellisyys kunniaan! :worship:

Ei nyt mitenkään erikoisemmin säväytä, mutta kyllä hyvääkin löytyy. Biisin aiheesta ei (onneksi) ole omakohtasta kokemusta, joten sen puoleen ei osaa yhtyä biisin sanomaan. Aiheeseen sopiva biitti ja tunnelma on kyllä onnistuttu luomaan.

Kyllä tästä voi jotain syntyä.

No tämä ns. "normaali musiikin kuuntelija" on sitä mieltä, että tämä "biisi" ja kaikki muutkin "biisisi" ovat aivan perseestä. Aivan kauheaa paskaa kyllä teet.
Onhan se toki hyvä, että yritystä löytyy. Ehkä jonain päivänä teet läpimurron. Et ehkä räppärinä, mutta lomittajana sinulla olisi varmasti loistava tulevaisuus.

No tollasta tavallista räpäytystä toi oli. Mä oon ollu aina sitä mieltä, että paskasta ei voi enää paskaa erottaa. Koko Suomi rap on sieltä ja syvältä. Toivottavasti joku oikea rapin ystävä kertoo myös mielipiteensä.

P.S. käytätkö sä tätä palstaa johonkin muuhunkin kuin oman musan buffaamiseen?

Kyllä sulla Finessi yritystä löytyy, mutta vaihda kieli englantiin, toimii paremmin.

Yeah! Kyllähän se sitten kuulostaa paremmalta kun räppääpäpättää englanniksi tyyliin Tommi Mäkinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:lol2: "Etsä oo mun faija, miks sä oot mun faija, Onks joku teistä mun faija..."

Rappiä jonkun verran kuunnelleena oma mielipiteeni kappaleestasi FAIJA :lol2:
-Tausta yksinkertainen, mielikuvitukseton ja ilmeisen taidottomasti tehty
-Kertosäe erittäin yksinkertainen, naurettava ja paska.
-Biisin aiheella voit ehkä saada sympatiaa "alan tekijöiltä" mutta mielestäni
aivan järkyttävää tilitystä.
-Flown taso erittäin yksinkertaista ja synnynnäinen lahjattomuus paistaa läpi.

Nämä olivat vaan mun rehellisenä palautteena antamiani mielipiteitäni, joten turha lannistua. voihan mulla olla vaan huono musiikkimaku
:piis:

Ertsa sanoi:
-Kertosäe erittäin yksinkertainen, naurettava ja paska.

:kippis1:

No joo, ei kai siinä jos tykkää tehdä musiikkia. Mutta joskus sitä on vaan parempi tehdä omaksi ilokseen.

Ei oo totta...
En voi arvostella tuota biisiä, sillä se on persoonatonta tasapaksua paskaa. Samaa itseään säälivää roskaa, joka ei enää jaksa edes naurattaa. Kertosäe on suorastaan naurettavaa, itseään toistavaa lätinää, missää ei ole mitään järkeä. En oikein jaksa keksiä, miksi kukaan tahtoisi kuunnella tuollaista monotonista, masentavaa ja persoonatonta tasapaksua paskaa. Plussaa siitä, että biisi ei jäänyt ärsyttämään jälkikäteen. Eipä siitä kyllä muutakaan jäänyt mieleen.

-kertosäe tylsä
-taustoissa vielä hiomista
-vittu sitä vittu tätä -asenne pois
-lisää agrea ja asennetta riimeihin
-yritä erottua muusta räpäyttäjistä
-hienoa että uskaltaa tehdä sitä mistä tykkää
-ei pakko vääntöä riimeissä ja riimit ei vie miestä vaan mies vie riimiä
-sanoista saa heti selvää

Vielä treeniä vaan ja hieman lisää omaa persoonallisuutta esiin. Zemppiä :thumbs:

RikuRiuku sanoi:
No tämä ns. "normaali musiikin kuuntelija" on sitä mieltä, että tämä "biisi" ja kaikki muutkin "biisisi" ovat aivan perseestä. Aivan kauheaa paskaa kyllä teet.
Onhan se toki hyvä, että yritystä löytyy. Ehkä jonain päivänä teet läpimurron. Et ehkä räppärinä, mutta lomittajana sinulla olisi varmasti loistava tulevaisuus.
Ajattelin, että eihän kenellekään tuollaista palautetta saa antaa vaikka olisi kuinka paskaa musiikkia, mutta sitten kuuntelin sen biisin alusta vähän matkaa...

Koska rehellisiä mielipiteitä kysyttiin, niin ensimmäisenä tuli säälittävä mielikuva jostain Sepi Kumpulaisesta, joka ei edes itse ymmärrä miten huonoa musiikkia tekee.

Mutta ei sen puoleen, en minä pidä shamppanjankaan mausta ja silti miljoonat ihmiset pitävät siitä.

Ertsa sanoi:
-Tausta yksinkertainen, mielikuvitukseton ja ilmeisen taidottomasti tehty
-taustoissa vielä hiomista
heh, noi taustat on tuottanut eräs huippuluokan rap-tuottaja nimeltä Timbaland, joka on tuottanut biisejä varmaan kaikille tunnetuille räppäreille jenkeissä. FiNessi on vaan hakenu ton instrumentaalin ja räpänny siihen päälle.

Ja se biisi missä toi tausta alunperin soi on : Lloyd Banks - I´m So Fly.

Muahahahahahaa sori hei mutta mä en kestäny enempää ku "Etsä oo mun faija" :hyper:

Ei se muuten niin kamala olisi ollut, mutta noi faija-haahuilut kuulostivat jo aika :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom