!!LATAA ILMAISEKSI!! Finessi - Faija "Hip-Hop Musiikkia"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FiNessi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensinnäkin toisten taustojen käytäminen on syvältä.
Toiseksi flo ja riimit tökkii ja nauhoitus on tasoa tietsikkamikki makkarissa.
Kolmanneksi kertis on ärsyttävä.
Neljänneksi omien demobiisien hypettäminen ja mainostaminen ilmaisina sekä aika-ajoin toistuva tyrkyttäminen on aika :daavid: touhua...
Viidenneksi mun mielestä potentiaalia vois ollakkin...
mutta ehkä parempi paikka on tosiaan toi hiphop comi

No okei, pari parannusehdotusta:

Lyriikat uusiksi, eihän tuommonen jou-mokellus enää ketään kiinnosta. Kieleksi englanti tai norrrja, aiheeksi vaikka synkät metsät ja kristittyjen pieksäminen.
Perusjumputus vittuun, kunnon blastbeatit ja sirkkelisahakitarariffit taustalle niin tulee oikea tunnelma.

Heviä perkele :rock:

Ei tosta biisistä nyt varmaan ole vielä pitkälle kantamaan. Kuuntelin sitä vielä pariin kertaan ja vähän aatokset vaihtu erilaisiksi kuin ekassa postissa. Ei kestä hirveän monta kuuntelukertaa.

Perusteluja/parannusehdotuksia onkin esitetty, joten en itse enää viitsi. Semmonen
juttu vaan, että olen monia huonompia kuullut ihan semmosilta suomiräppäreiltä, jotka on jo julkisuudessa.

Kun vaan jaksaa painaa ja kehitellä parempaa, niin voi tulla jotain. Kannattaa jättää noi "ihan paska" -kommentit pois, jos ei muuta sanottavaa olekaan. Ihan sama homma pätee pakkiksen kuvaosiolla. Välillä sinne laittaa vielä joku ihan bodauksen alkutekijöissään oleva tyyppi kuvia, mutta ei sitäkään teilata samantien, kannustetaan vain reilusti. Eri vaiheiden kautta se hyvä lopputulos saavutetaan.

Ai saatana, aika murhaavaa kritiikkiä. Mutta arvostan rehellisyyttänne!

Sanotaan nyt kuitenkin, "vaikka puollustelu on erittäin homoa" että aiheeni ja läpät on yleensä kärjistettyjä.
Se kolahti vitusti kun joku sanoi, että "lopeta tällänen perus suomi YO setin vääntäminen" koska sitä juuri yritän välttää.
Tunnustan, että flow on tässä melkeen sama koko biisin ajan ehkä 4bar:ia lukuun ottamatta.
Halusin vaan tehdä sen flown mahdollisimman jatkuvaksi ja virtaavaksi, mikä ei tainnut olla hyvä idea?
Ja äänen käytöstä sen verran, että omasta mielestäni tämä toimii paremmin rauhallisella äänen käytöllä kun agressiivisella - nauhotin molemmilla tyyleillä.
Ja nauhottamisesta, että joo.. on kunnon olo-huone studio mutta mikki on sentään t.bone sct-700 Hinta: 180€.
Lahjoista en sano mitään. Enkä edes itse usko enää, että musta koskaan mitään kaupallista mc:tä tulee.
Mutta jos teen biisejä omaksi iloksi, miksi pitäisin ne vaan omalla koneella. Ehkä muut häpeäisivät näitä, mutta mulla on kyky olla välittämättä muiden mielipiteistä - millä en tarkoitan arvosteluja vaan ihmisten asenteita.

Kiitos teille.. oon kyl vähän pettynyt, että tuli näin negatiivista palautetta. Mutta sen siitä saa kun sitä pyytää.
Lisää voi tietysti antaa. ja kiitti teille ketkä yritti sanoa jotain rakentavaa. Im out.

Anonymous sanoi:
Sä vissiin tarkotit alan ammattilaisilla näitä...LoL
Suomihiphop

Iteasiassa tarkotin lähinnä tälläsiä. M.A.T
Yks niistä ketkä on tätä biisiä hetkuttanut ja mun "taitoja"
Ne voi tietenkin kusettaa. Mutta en tajua miksi ne kusettaisi, koska samat jäbät on haukkunut mun vanhemmat biisit maan rakoon. Ja jos oon niin paska miks sama jätkä haluaa tehdä jatkossa mun kanssa feat biisejä.

toivottavasti nämä viestit ei näytä karkeralta takas vittuilulta. koska se ei ollut tarkotus.

Lisää kommenttia kehiin vaan! Mutta sellaset "lopeta nyt vittu jo" kommentit voi jättää väliin, koska se ei tule kuuloonkaan :D

Voihan jösses mitä paskaa,ei voi muuta sanoa. :0:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsekkin väsään musaa, tosin suomiräppi on jäänyt vähemmälle. Muutama projekti Mauzen kanssa. Biisi oli ihan toimiva, pitäis kuunnella useampaan kertaan että vois sanoo tarkemmin. En kuitenkaan voi täysin kunnioittaa biisintekijöitä jotka ottavat taustan muualta, ja tekevät ainoastaan sanoituksen itse. Mielestäni liian usein tän kaltaisessa musiikissa.

Potentiaalia kuitenkin löytyy :thumbs:

yajo sanoi:
heh, noi taustat on tuottanut eräs huippuluokan rap-tuottaja nimeltä Timbaland, joka on tuottanut biisejä varmaan kaikille tunnetuille räppäreille jenkeissä.

:D Hupsista, menipäs haukut väärään osoitteeseen! No, en mä nyt enää sanojani takas voi vetää, joten Herra Timbaland jos luet tämän, niinkuin todennäköistä on, mielestäni sun taustat on ihan paskat. Hio niitä lisää. :D

Mielenkiintoista miten täällä kaikki haukkuu tuon ihan paskaksi kun taas tuolla suomihiphopin foorumeilla se onkin "ihan jeppis kamaa". Noo, omasta puolestanikin pitää sanoa että ehkä se vähän vielä hiomista kaipaa mut tsemppiä kuitenkin jatkoon!

FiNessi sanoi:
Ja jos oon niin paska miks sama jätkä haluaa tehdä jatkossa mun kanssa feat biisejä.

Et sä ole paska, sun biisi oli. :D

Vittuilu sikseen, tossa biisissä kusi mun mielestä hölmö kertsi ja monotoninen puhe (flo?). Aihe puolestaan oli paljon parempi kuin suomicrappareilla yleensä.

Poistin nyt ton biisin koska se tausta oli pöllitty ja koska ollaan jo tekemässä uutta biisiä ikuistamattoman kanssa minkä tuottaa 1005.

FiNessi sanoi:
Poistin nyt ton biisin koska se tausta oli pöllitty ja koska ollaan jo tekemässä uutta biisiä ikuistamattoman kanssa minkä tuottaa 1005.
Onnea matkaan!
Eiköhän sieltä kohta synny biisi, joka kostuttaa jokaisen pikkutytön pimpin. Ainakin jos 1005:nen sen tuottaa.
:thumbs:

RikuRiuku sanoi:
Onnea matkaan!
Eiköhän sieltä kohta synny biisi, joka kostuttaa jokaisen pikkutytön pimpin. Ainakin jos 1005:nen sen tuottaa.
:thumbs:

Pointti oli vaan se, että seuraavan biisin biitti ei tule olemaan pöllitty.
Ja kyllä sieltä ennemmin syntyy sellanen biisi mistä multa kostuu nenä kun pissiksiltä pimpit.

jep, tsemppiä biisin tekoon:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom