Last FM - Pakkotoisto.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sisällä ollaan FIN_JKY nimellä. Mielenkiintoinen sivusto. :thumbs:

Onko muilla tullu jotain "playlist server is not responding" tjsp erroria nyt lähipäivinä?

Jänskä mesta, tulin huudeille hengaamaan itsekin :)

Piti tuota itekkin rekata. Ihan hauskoja uusia tuttavuuksia tehny nyt parin päivän sisään tuota kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä vaan ihmettelen miksei mulla vaihdu noi eniten soitetut ollenkaan kun saletisti on ihan vitusti enemmän soiteltu ties mitä :( Ja se oudoksuttaa että miksi joitain biisejä se ei laita sinne mitä nyt just kuuntelee...? Saattaa välistä jäädä biisejä pois useampikin.

Mä vaan ihmettelen miksei mulla vaihdu noi eniten soitetut ollenkaan kun saletisti on ihan vitusti enemmän soiteltu ties mitä :( Ja se oudoksuttaa että miksi joitain biisejä se ei laita sinne mitä nyt just kuuntelee...? Saattaa välistä jäädä biisejä pois useampikin.
Mä mietin just ihan samaa, tosin joku viive tossa varmaan joidenkin charttien osalta on, mutta kuitenkin.

Samoten iPodista löysi liian vähän soittoja IMO ja mulla on joku biisi recenteissä monta kertaa putkeen, vaikka oon aivan varma, etten ole sitä biisiä montaa kertaa peräkkäin soittanu - hyvä jos edes yhtä kertaa kokonaan.

Toisaalta aivan sama se mulle on mitä noi chartit sun muut näyttää. Mutmut.

Jos ne kuuntelemanne biisit ei tuu läästäffämmään, kattokaa et onks teil tagit kunnossa biiseissä? Ja jos biisiä ei kuuntele loppuun tai kelailee välissä, niin ne ei tuu sinne sillon. Mulla ainaskaan.. :(

Toisaalta aivan sama se mulle on mitä noi chartit sun muut näyttää. Mutmut.

Siis mitä??? :eek::wtf:

Ei todellakaan ole aivan sama! Siinä on kyse elämästä ja kuolemasta saatana! :curs:

;)

No joo, ei sillä oikeesti ole mitään hirveetä merkitystä mutta mua hieman ihmetyttää kun olen kuunnellut jotain tiettyjä esittäjiä nyt ihan tolkuttomasti ja ne ei vaan nouse millekään listoille [ellei pidä sitä viimeisen viikon aikana kuunneltuja oletuksena niin sitten on hieman enemmän kohdallaan tilastot mutta siltikin määrät on viturallaan...]

Edit:

Jos ne kuuntelemanne biisit ei tuu läästäffämmään, kattokaa et onks teil tagit kunnossa biiseissä? Ja jos biisiä ei kuuntele loppuun tai kelailee välissä, niin ne ei tuu sinne sillon. Mulla ainaskaan.. :(

Oon kuunnellu kokonaan. Jos kuuntelee alta 2min ni ei taida jäädä, sen huomasin kyllä.

No ihan sama se, jollei tuu tonne sillon kun skippaan, todenmukaisempihan se sillon vaan on.

edit: MissEvilEve, joo vituttaa muakin oikeasti. :D Muttei toi nyt kuitenkaan sen takia mulla rullaa, että sais listat näyttämään jollain tasolla coolilta. Katu-uskottavuuteen on niin kovin pitkä matka kun se Cheek-Liekeissä kerran on ollu ykkösenä. :lol2:

edit: MissEvilEve, joo vituttaa muakin oikeasti. :D Muttei toi nyt kuitenkaan sen takia mulla rullaa, että sais listat näyttämään jollain tasolla coolilta. Katu-uskottavuuteen on niin kovin pitkä matka kun se Cheek-Liekeissä kerran on ollu ykkösenä. :lol2:

Joo, kunnia menny mutta maine senku kasvaa vai mites se meni... :nolo:

V*ttu mä oon Liekeissä! :hyper:

Jos biisi ei näy listassa johtuu se tod.näk siitä että kyseisellä biisillä ei ole kappaletietoja tiedostossa. Tämän näkee aika helposti esim. Winampilla: valitse se kappale--->hiirellä se valikko esiin ---> View file info---> jos ei lue mitään artistin tai kappaleennimen kohdalla ei last.fm tunnista sitä.
Ja sit viel: se ei välttämättä sendaa niitä soitettuja kappaleita heti sinne sivulle. Jos haluaa et ne näkyy heti niin aukasee sen last.fm ohjelman--->account--->profiilin nimi ja se lähettää ne.

Suositut

Back
Ylös Bottom