Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä mietin just ihan samaa, tosin joku viive tossa varmaan joidenkin charttien osalta on, mutta kuitenkin.Mä vaan ihmettelen miksei mulla vaihdu noi eniten soitetut ollenkaan kun saletisti on ihan vitusti enemmän soiteltu ties mitä :( Ja se oudoksuttaa että miksi joitain biisejä se ei laita sinne mitä nyt just kuuntelee...? Saattaa välistä jäädä biisejä pois useampikin.
Toisaalta aivan sama se mulle on mitä noi chartit sun muut näyttää. Mutmut.
Jos ne kuuntelemanne biisit ei tuu läästäffämmään, kattokaa et onks teil tagit kunnossa biiseissä? Ja jos biisiä ei kuuntele loppuun tai kelailee välissä, niin ne ei tuu sinne sillon. Mulla ainaskaan.. :(
No ihan sama se, jollei tuu tonne sillon kun skippaan, todenmukaisempihan se sillon vaan on.Jos ne kuuntelemanne biisit ei tuu läästäffämmään, kattokaa et onks teil tagit kunnossa biiseissä? Ja jos biisiä ei kuuntele loppuun tai kelailee välissä, niin ne ei tuu sinne sillon. Mulla ainaskaan.. :(
edit: MissEvilEve, joo vituttaa muakin oikeasti. :D Muttei toi nyt kuitenkaan sen takia mulla rullaa, että sais listat näyttämään jollain tasolla coolilta. Katu-uskottavuuteen on niin kovin pitkä matka kun se Cheek-Liekeissä kerran on ollu ykkösenä. :lol2:
Mä vaan ihmettelen miksei mulla vaihdu noi eniten soitetut ollenkaan kun saletisti on ihan vitusti enemmän soiteltu ties mitä :( Ja se oudoksuttaa että miksi joitain biisejä se ei laita sinne mitä nyt just kuuntelee...? Saattaa välistä jäädä biisejä pois useampikin.