Last FM - Pakkotoisto.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Viime viikolla löysin toisen foorumin kautta tällaisen mielenkiintoisen sivuston ja ajatteln että vois pakkiksellekkin laittaa.. Eli tarkoituksena on vähän tsekkailla millasta musiikkia porukka kuuntelee. Muilta käyttäjiltä voi siten saada vinkkiä uusista hyvistä bändeistä & biiseistä.

Käyttö on varsin simppeliä: mene osoitteeseen http://www.last.fm ja lataa plug-in omaan musiikintoisto-ohjelmaasi (ei ole spywarea tai muutakaan ikävää). Rekisteröidy sivulle - sähköpostiosoitetta tai mitään vastaavaa ei tarvitse antaa, joten roskapostiakaan ei tule. Omia tietojaan voi laittaa jonkin verran näytille niin tahtoessaan. Sitten vain kuuntelet musiikkia ohjelmalla. Plug-in lähettää kuuntelemiesi kappaleiden nimet serverille ja ne päivittyvät profiiliisi...

Käyttäjät voivat myös luoda omia ryhmiään ja liittyä niihin. Käyttäjän vaikutus ryhmän tilastoihin alkaa ymmärtääkseni sadan kuunnellun kappaleen jälkeen. pakkotoisto.com-ryhmä on avoin ja siihen voi liittyä klikkaamalla Join group -nappia sivulla http://www.last.fm/group/pakkotoisto.com

Liittykää ja ottakaa selvää. Kyselkää epäselvyyksistä täällä...

omia statsejani voi tsekkailla täältä

Jees siellä ollaan, vielä kun se näyttäisi jotain mitä kuuntelen :)

edit: Huomasin juuri että biisiä pitää kuunnella 160 sekunttia ennekuin se lähetetään, eli pikaiset ei passaa tälläkään kertaa :lol2:

Pyranha sanoi:
Jees siellä ollaan, vielä kun se näyttäisi jotain mitä kuuntelen :)
otitko sen plug-inin käyttöön winampissa? eli pistit sinne nickin ja passun...

edit: niin ja biisiä pitää tosiaan kuunnella vähintään puoleen väliin että se rekisteröityy tonne :)

Weedie sanoi:
otitko sen plug-inin käyttöön winampissa? eli pistit sinne nickin ja passun...

edit: niin ja biisiä pitää tosiaan kuunnella vähintään puoleen väliin että se rekisteröityy tonne :)

Jeps, plugin ilmoittaa BADAUTH jatkuvasti, olen kyllä satavarma salasanan oikeellisuudesta, kokeilin jo 3 eri salasanaa :(

Pyranha sanoi:
Jeps, plugin ilmoittaa BADAUTH jatkuvasti, olen kyllä satavarma salasanan oikeellisuudesta, kokeilin jo 3 eri salasanaa :(
hmm, varsin ihmeellistä. onko muille tullut vastaavia ongelmia eteen?

Noniin, tein uuden accountin Pyranha1 ja nyt pelaa!
(tuhosin vanhan myös)

Kenellä onkaan admin oikeudet ryhmään poistakooh PyranhaOrig-accountin sieltä, itse accountin tuhosin siis jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mieki ooon nyt flamesi nimellä tuolla... Viel tarvis muutaman että alkaa statsit kertyyn :o

sitten tosiaan kun on jotain ~200 biisiä kuunneltuna alkaa löytyä noita _naapureita_ joilla on samanlainen musiikkimaku. sitä kautta löytyy varmasti hyviäkin uusia bändejä

kaikkea sitä keksitäänkin..noh tunginpa tähänkin mukaan
http://www.last.fm/user/Alec1/

EDIT kato siirshän se lopulta,mä luulin jo että meni vituiks...mutta mutta...miksi se ei oo siirtäny kaikkia biisejä mitä mä tässä oon kuunnellu,siirs vaan ton yhen...

Nimenä TeeJii joten älkää sitten menkö potkimaan minua pellolle..
ja pistän tän koneen jauhamaan tätä musaa 24h niin näette mitä musaa minulta löytyy..

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom