Laskuvarjojääkäriksi 2016

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä ootte mieltä kerkeänki mitenkään treenaamaan itseäni sellaiseen kuntoon että läpäisen testit :nolo:
Kestävyysliikunta on jäänyt todella vähälle viime aikoina ja lähinnä tullut salilla ainoastaan käytyä. Nyt voisin kuitenkin keskittyä täysiä kestävyyspuolelle, mutta riittääköhän aika?
Mittani ovat 172/78 ja olen ihan hyvässä kunnossa kropallisesti.
Lihaskuntoharjoitukset pystyn läpäisemään, niin myös koordinaatioharjoitukset, juoksutestiä eniten epäilen en ole nimittäin juossut pitkään aikaan :/ Myös uintitesti arveluttaa koska tekniikka ei ole kovin hyvä mutta kerkeehän tässä korjata asian ?

Moi, täällä kans yksi kurssille hamuava. Mietin miten muilla treenien kanssa etenee? Itsellä tuntuu fyysisten kanssa siltä että voisin läpäistä ne. Onko kellään tietoa psykologisista testeistä ja mitä ne sisältävät? Ja kuinka paljon olette reenanneet testejä varten?

Pitäsköhä alkaa luomaan jotai whatsapp ryhmää, siel voitas keskustella ja jakaa harjotuksii mitä ollaan tehty ja saada vähä vinkkei omii harjotuksii muilta?

Testeissä nähää toivottavasti!!

Nii ja noista testeistä, oon kuullu kavereilta jotka oli viime vuonna testeis, et on sit täysin eri tilanne ku kotona treenaillessa koska kaikki tehää kovan rasituksen alla! Ehdottomasti siis pirun kovaa reenii lihaskunnossa ja kestävyydessä! Ite pelkään enite tota hiihtoo, oon lainannu paikalliselta hiihtoseuralta rullasuksia ja käyny kerran kaks viikossa hiihtämässä ja totuttelemassa sen tuomaan rasitukseen!

Onko kukaan muuten hakemassa myös erikoisrajajääkäriksi? Itse ajattelin laittaa molempiin hakemukset menemään ja toivon että edes jommastakummasta tulisi pääsykoekutsu

Täälä yks erikoisrajajääkäriks hakeva!
Onko joku jo perustanut sen wa ryhmän? Jos on niin olis kiinnostusta liittyä!:)

Joo itekki oon kahen vaiheil et laitanko pelkästää laskuvarjojääkäreihin hakemuksen vai molempii. Mut oon kuullu et immola on ihan tissienläpsyttelyä :D
Ps mut voi kans sit wa ryhmää lisätä

Pari kuukautta ljk- testeihin ja kunto on hyvä.Kaikki tarvittavat specsit: 185cm, 90kg, rasvat 5%, penkki 140kg.Oon treenannu pääosin salilla. Cooperia en oo nyt kokeillu, mut oon tehny crossfitin tyylistä treeniä että eiköhän hapenottokyky riitä 3000m rikkomaan kun on jääkiekkotaustakin :D. Utissa nähdään! (ja semi varmasti II/2016 myös utissa;)).

Onkos tämä ketju vielä hengissä :D?

Helsingistä päin olisin 26.-27.1. tulossa kuntotesteihin. Treeni on ollut tämmöistä: Kerran viikossa uintia, 2-3krt juoksua, ja kerran hiihtoa. Nyt lomalla menossa tosin pohjoiseen Pyhälle, jossa tavoitteena olisi hiihtää n. 5 päivänä. Intensiivisellä "hiihtoleirillä" pitäisi saada hiihtokunto hyväksi. LentoRUKin kuntotesteissä olin viime viikolla, ja siellä meni ainakin ljk:n tasoihin verrattaessa punnerruksista ja vatsoista täydet pisteet! En sitten tiedä psykologisista ;) toivotaan, että ljk-testeissä menee hyvin ja pääsee Uttiin II/16

Jos testeissä on yhtä hiljasta kuin täällä ketjussa, niin lupaavalta näyttää :D Itellä näyttää noi testit muuten ihan valoisalta reppujuoksua luukuunottamatta. Paska homma vaan, että siitä saa 40% testin pisteistä. Coopperissa menee yli 3300, mutta jotenkin repun kanssa ihan ylivoimasen tuskasen tuntusta:yäk:Jotenkin tuntuu ettei jaloissa riitä voima ja hapotus iskee aivan liian nopeasti. Taustalla usean vuosi nyrkkeilyä, niin saattaa olla ettei jalkojen kestävyys ole ihan hapenottokyvyn ja yläkropan kestävyyden kanssa samalla viivalla. Nooh, huomenna vedän testin kaikki kohdat läpi ja siinä se treeni sitten rupeaakin olemaan ennen erikoisrajajääkärien testejä.

Jos testeissä on yhtä hiljasta kuin täällä ketjussa, niin lupaavalta näyttää :D Itellä näyttää noi testit muuten ihan valoisalta reppujuoksua luukuunottamatta. Paska homma vaan, että siitä saa 40% testin pisteistä. Coopperissa menee yli 3300, mutta jotenkin repun kanssa ihan ylivoimasen tuskasen tuntusta:yäk:Jotenkin tuntuu ettei jaloissa riitä voima ja hapotus iskee aivan liian nopeasti. Taustalla usean vuosi nyrkkeilyä, niin saattaa olla ettei jalkojen kestävyys ole ihan hapenottokyvyn ja yläkropan kestävyyden kanssa samalla viivalla. Nooh, huomenna vedän testin kaikki kohdat läpi ja siinä se treeni sitten rupeaakin olemaan ennen erikoisrajajääkärien testejä.
Jos saa kysellä, niin mistä päin olet? Ja mitkä on sun testipäivät ljk:ta varten? :) kerran kun joku toinenkin täällä käy niin pitää kysyä :D

täällä myös 26.-27.1 testipäivät. en jaksanu vaivautua rajajääkäreihin hakemaan kun saanu sellasen kuvan että se erikoinen osuus on lähinnä portinvartiointia:D. pääsee hyvin treenaan ljk testeihin ne päivät kun muut istuu selkä kipeenä junassa kenraaliharjotuksen takii:puntti:

Monen aikaan jengi on menossa Uttiin? Ite ajattelin mennä sillä aikaisemmalla bussilla 18:45, jos siellä pääsis vähän vaikka liikuskelemaan ympäriinsä :rolleyes: ja Helsingistä päin 26.-27. testeihin voitais mennä samalla junalla, jos tätä ketjua joku vielä lukee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom