Laskuvarjojääkäriksi 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stander
  • Aloitettu Aloitettu
jep, makuupussi talon puolesta.. saa sieltä niitä makuualustoja myös..
mulla jäi juoksu kesken n4km kohdalla. vitun penikkatauti...
tsemii kaikille :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja testien vetäjä sano, et joka kuudes pääsee sisää ja hakijoit oli tänä vuon 300. Eli se meinaa sitä et ne ottaa noin 50 äijää sinne. Viime vuonna ne otti 51 kaverii ja täl hetkel siel palvelee 39 kaverii, koska kymmenen on keskeyttäny ja kaks käy intin ilman laskuvarjojääkärikoulutusta.
Toissa vuonna otettiin 83 ukkoa, mutta myös vaikkapa 20 miehen kurssi on käsitykseni mukaan mahdollinen periaatteella laadusta ei tingitä.

Eikös se tilojen remontti ole olennaisin syy pieneen kurssialoittajien määrään tulevina vuosina? Tosin ei se ~80 normaaleissa olosuhteissa tietenkään ole mikään kiintiö, mikäli taso on kehnoa.

Jeps... Itelläki testit ohi, maitojunalla eilen kotiin. Kyllä vitutti... :/ Lihaskunnosta tuli 14/16 pistettä ja juoksusta 18/20. Eli pisteitä oli jo siinä vaiheessa 32. Mutta sitte uinti.. Aika 4.34, neljä sekuntia yli sen rajan. Otti pikkasen hermoon, mutta ei voi mitään :s Hieno kokemus kyllä oli, mutta oishan sinne ollut kiva päästäkkin. Ja vielä noin lähelläkin oli toi uinti. Tsemppiä kaikille, joilla se on vielä eessä. :)

Täältä ilmottautuu kans yks maitojunalla kotiin tullut. Suoraan sanoen vituttaa, juoksuun kaatu. Jalat ei vaan jostain syystä liikkunu enää mihinkään suuntaan puolivälin jälkeen, vaikka syke ei ollutkaan vielä kovinkaan korkealla. Lämmittelykierrokset mentiin tosiaan pikkusen kovempaa kun 5km/min. No ens viikolla Immolan testit, katotaan mitä sieltä tulee :)

Noniin nyt sitä on päästy kotiin ja hyvillä mielin odotellaan seuraavaa kirjettä. Ainakin fyysisten testien perusteella tulee hyväksyntä, elleivät sitten hulluksi luokittele :D Suosittelen muillekin asiantuntevaa henkilökohtaista valmentajaa jos haluaa OIKEASTI valmistautua testeihin. Itselläni ei ole mitään urheilutaustaa, mutta silti pärjäsin omasta mielestäni hyvin. Kiitoksia vaan valmentajalle, enpä olisi koskaan uskonut että noinkin hyvin voi sattuma osua kohdalle. (jos vielä luet näitä ketjuja :) )

Itse juoksin viimeisessä ryhmässä ja näin pääsin seuraamaan kaikkien juoksua. Siellä oli parikin hullua jotka veti alle 12 minuuttiin. Muun muassa eräs pitkätukkainen sulkapallon pelaaja ja hiihtäjä joista ei olisi päältäpäin uskonut.

Pitkatukkainen (ilmeisesti kovin piuha) sulkapallon pelaaja ilmoitautuu! piti oikee rekisteröityy ku näi kuuluisaks kerra tullu :D oma aika oli toi hoken aiemmi mainitsema 11.44, ei uskaltanu lopus höllätä ku en pysyny oikee selvil kierrosajoista et en tienny kui paljo olin menos alle 12.

muutoi saaliks tuli fyysistä testeistä jotain 41-42 luokkaa, en ole varma kuinka paljon tosta hiihdosta tuli pisteitä, oma aika oli vähän yli 28min eli 7-6 pongoa. Lihaskunnoista ja uinnista lähti sitte loput pisteet.

Iha puhtaasti irvistyksen määrästä oli mun mielest juoksun ja varsinki hiihdon ajat kiinni, ja kyllähä siellä aika moni kovia aikoja veteli. Nyt sit vaa jännitetää et tuleeko kutsua kun lääkärintarkastukseskaa ei mitää ilmenny toivottavasti nähää kesäl utis (täl kertaa ilma hiuksii) ja karsiutuneillekki tsemppiä!

Nonii. kaikki fyysiset loppuu asti vedettii ja pisteit kerty 28 eli kotiopäin:curs: Noh, hiihto olis voinu paremmin mennä, nyt aika oli jtn 38 min about ja nolla pojoo.

Nonii terve vaan munki puolesta, ilmoittautukoon nyt pitkätukkaisen sulkapalloilijan ja hiihtäjän juoksussa väliin jäänyt kaveri ajalla 11:59 :P Olin ensimmäisessä kokelasryhmässä joka siis aloitti testinsä viime tiistaina. Läpi mentiin loppuun asti. Noin 90 meitä oli aluksi ja loppujen lopuksi oli jäljellä enää vain 28 =) karsinta oli kylllä kovaa! pisteitä tuli itellä joku vähä yli 40, en tiedä tarkalleen koska en tiedä paljon hiihdosta tuli. Testejä vaikeutti sopivasti testien alle sattunut mahatauti mikä vei kyllä kaikki voimat mutta onneksi loppuun asti selvittiin vaikka tosin huonommilla pisteillä mitä odotin =) ite kyl luulen että pelkän sukunimen perusteella en pääse sisään, kaikki varmaan muistaakin mitä tarkoitan jotka loppuun asti pääsi :D onkohan kovaääni-uimari-laurista tietoa onko hän täällä kirjoittelemassa? juttua ainakin luulis tulevan, what a great man =DD MUISTAKAA ÄIJÄT, KESÄLLÄ NÄHDÄÄN! <3

Tää hyvännäköinen blondikin vois ilmottautua ja en laittas pahaksi yksityisviestejäkää.. ;)

Ei vaan Mikkelin kaveri vois kans kertoo miten meni testit, jouduitko maksumieheks vai tarjosko kaveris keskiviikkoillan? t. jääkiekkoilija

nii tosiaan eikö se captain sanonu että 1/6 pääsee sisään n. 300 tyypistä =)

Oli muuten jäätävä kun tää kapteeni pitää alkupuhetta ennen testejä ja vetää semmosella "lähde meneen vielä kun ehdit" -äänellä, että kaikkien pitää leikata lyhyt tukka ja luopua mallinkutreista jos tulee valituksi.

Nonii terve vaan munki puolesta, ilmoittautukoon nyt pitkätukkaisen sulkapalloilijan ja hiihtäjän juoksussa väliin jäänyt kaveri ajalla 11:59 :P Olin ensimmäisessä kokelasryhmässä joka siis aloitti testinsä viime tiistaina. Läpi mentiin loppuun asti. Noin 90 meitä oli aluksi ja loppujen lopuksi oli jäljellä enää vain 28 =) karsinta oli kylllä kovaa! pisteitä tuli itellä joku vähä yli 40, en tiedä tarkalleen koska en tiedä paljon hiihdosta tuli. Testejä vaikeutti sopivasti testien alle sattunut mahatauti mikä vei kyllä kaikki voimat mutta onneksi loppuun asti selvittiin vaikka tosin huonommilla pisteillä mitä odotin =) ite kyl luulen että pelkän sukunimen perusteella en pääse sisään, kaikki varmaan muistaakin mitä tarkoitan jotka loppuun asti pääsi :D onkohan kovaääni-uimari-laurista tietoa onko hän täällä kirjoittelemassa? juttua ainakin luulis tulevan, what a great man =DD MUISTAKAA ÄIJÄT, KESÄLLÄ NÄHDÄÄN! <3

Jos oot sen yhden ljk jätkän kuka poltti röökiä kaveri, niin kerrohan terveisiä että se näyttää ihan Barry Pepperiltä:

Jackson.jpg

elokuva Saving Private Ryan

Meidän erästä pääsi fyysisistä jatkoon 47, lääkärintarkastuksista 42 kaveria. varmaan se vajaat 150 pääsee yhteensä läpi testeistä.
Ps. Jännitän vielä enemmän 29 pisteellä, psykologiset taisivat tosin mennä hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom