Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oisit hieronu pullollisen kylmägeelii ja vetäny pään täytee kipulääkkeitä nii ei ois penikat vaivannu :D
Toissa vuonna otettiin 83 ukkoa, mutta myös vaikkapa 20 miehen kurssi on käsitykseni mukaan mahdollinen periaatteella laadusta ei tingitä.Ja testien vetäjä sano, et joka kuudes pääsee sisää ja hakijoit oli tänä vuon 300. Eli se meinaa sitä et ne ottaa noin 50 äijää sinne. Viime vuonna ne otti 51 kaverii ja täl hetkel siel palvelee 39 kaverii, koska kymmenen on keskeyttäny ja kaks käy intin ilman laskuvarjojääkärikoulutusta.
Itse juoksin viimeisessä ryhmässä ja näin pääsin seuraamaan kaikkien juoksua. Siellä oli parikin hullua jotka veti alle 12 minuuttiin. Muun muassa eräs pitkätukkainen sulkapallon pelaaja ja hiihtäjä joista ei olisi päältäpäin uskonut.
nii tosiaan eikö se captain sanonu että 1/6 pääsee sisään n. 300 tyypistä =)
Nonii terve vaan munki puolesta, ilmoittautukoon nyt pitkätukkaisen sulkapalloilijan ja hiihtäjän juoksussa väliin jäänyt kaveri ajalla 11:59 :P Olin ensimmäisessä kokelasryhmässä joka siis aloitti testinsä viime tiistaina. Läpi mentiin loppuun asti. Noin 90 meitä oli aluksi ja loppujen lopuksi oli jäljellä enää vain 28 =) karsinta oli kylllä kovaa! pisteitä tuli itellä joku vähä yli 40, en tiedä tarkalleen koska en tiedä paljon hiihdosta tuli. Testejä vaikeutti sopivasti testien alle sattunut mahatauti mikä vei kyllä kaikki voimat mutta onneksi loppuun asti selvittiin vaikka tosin huonommilla pisteillä mitä odotin =) ite kyl luulen että pelkän sukunimen perusteella en pääse sisään, kaikki varmaan muistaakin mitä tarkoitan jotka loppuun asti pääsi :D onkohan kovaääni-uimari-laurista tietoa onko hän täällä kirjoittelemassa? juttua ainakin luulis tulevan, what a great man =DD MUISTAKAA ÄIJÄT, KESÄLLÄ NÄHDÄÄN! <3
Tarkotin että kuinka moni pääs läpi fyysisist, (psykologisist) & lääkärintarkastuksest yhteensä (kaikki päivät)?nii tosiaan eikö se captain sanonu että 1/6 pääsee sisään n. 300 tyypistä =)