En tiiä tulikohan sitä omaa ohjelmaa tuossa aiemminkin selosteltua, mutta laitetaas nyt vielä:
Juoksu: (tavoitteena ensin HCM elokuussa alle 4 tuntiin, sitten enempi VK-painotusta)
Lenkkejä viikkoon n. 4 kpl, joista 1 koittaa olla vauhtikestävyystyyppinen, 2 peruskestävyyttä ja 1 pitkä. Nyt ku vihdoinkin tuli hiihtokelit, niin oon hiihdelly enemmän ja juoksut jääny vähemmälle, tosin luisteluhiihtoo tähän asti, mistä ei tietysti testeissä oo lajina hyötyy. Juoksussa noi lenkit menis tällä hetkellä suurinpiirtein niin, että PK-lenkki on semmonen 6 km, pitkä noin 12 km ja VK intervalleja tai kuutisen kilometriä kovaa. Ja tosiaan sit elokuun jälkeen pitänee lisäillä vauhtikestävyysjutut ehkä pariin kertaan viikossa.
Lihaskunto:
Tää viikko menty tähänkin threadiin postatulla Navy Seals -ohjelmalla, tosin lisänny siihen selät ja leukoja vedelly paljon enemmän. Ens viikosta aattelin ruveta taas käymään salilla, kun koittelin tossa joku päivä penkkimaksimia ja nolotti niin perkeleesti kun ei noussu enempää kun 55 kg
Eli pakko alkaa jollain jto:n ohjelmilla hilailee myös penkkimaksimia pikkasen ylöspäin. Samalla vois tehdä jotain kerran viikkoon lisäpainoilla leukoja ja ehkä vielä jotain perussettiä sitten lisäks, että sais vähän lihaa luitten päälle.
Uinti:
Aattelin käydä silleen kerran viikkoon uimassa, mut katotaan nyt mitä tulee. Koitan itekseen opiskella kroolitekniikkaa, mutta voi olla ettei siitä tuu mitään. Luulen kuitenkin, et hylätyn raja alitetaan myös mun rautasella rintauintitekniikallani pikkureenillä, mikäli kroolista ei sit tuu mitään