Laskevat sarjat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En kovinkaan paljoa alan kirjallisuutta ole tarponut ja täältäkin ehtinyt lukea vasta pienen pienen osan viesteistä. Ei näyttänyt myöskään hakusanat "laskeva" "laskevat" "laskevat sarjat" tuottavan relevantteja viestejä tältä saitilta (tsekkasin vain muutamia alkupään ketjuja), joten kysynpä tyhmyyttäni:

Mitä haittaa tai hyötyä laskevista sarjoista on verrattuna tasaisiin sarjoihin? Tarkoitan tässä laskevalla sarjalla sitä, että ensin tehdään liikettä vaikkapa 50 kilon vastuksella 15 kertaa, sitten pienen tauon jälkeen samalla vastuksella niin monta kuin saa (vaikkapa 14 kertaa) ja viimeisellä niin monta kuin saa (vaikkapa vain 7 kertaa). Näin minulle käy aina silloin tällöin kun olen tullut latoneeksi rautaa liikaa (en minä jaksa niitä painoja aina muistaa, varsinkaan jos jokunen harjoittelukerta on jäänyt väliin. Vai pitäisikö heti kun paljastuu että tuli valittua "liian" iso paino, pitää vähän pidempi paussi ja aloittaa uudestaan pienemmällä massalla, jolla sitten jaksaa vetää kaikki kolme sarjaa läpi?

Kokeileppa serachiin pudotussarjoja, niin pitäisi alkaa tapahtua

Ah, sisälukutaidon jatkokurssille ilmoittaudun tästä samalta istumalta... Noh, tekevälle sattuu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom