Lasketteko SJMV:ssä painon lattialle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä saa olla aika notkea (tai omistaa pitkät kädet) jos SJMV:ssä haluaa kuolettaa painoja maassa. :worship:

Edit: Tai kai se voisi onnistuakin tällä tyylillä - jos ei pelkää selkänsä puolesta.

melko "murhaava" tyyli tossa videos :D

asiaan: mulla on todella lyhyet jalat mun pituutee nähe, joka tekee sen että painoja on pakko käyttää ihan siinä ( pari senttiä ) maan rajassa että liike tuntuu . IMO aina plussaa vaan ku kyykkää ;)

mattiE sanoi:
melko "murhaava" tyyli tossa videos :D

asiaan: mulla on todella lyhyet jalat mun pituutee nähe, joka tekee sen että painoja on pakko käyttää ihan siinä ( pari senttiä ) maan rajassa että liike tuntuu . IMO aina plussaa vaan ku kyykkää ;)

laita pari 25 kg-kiekkoa jalkojen alle tai tee liike erillisellä tasolla jos mahdollista...

Timba79 sanoi:
Minäkin aloita telineestä ja lasken tangon vähän polvien alapuolelle. Kyllä meikäläisen takareidet saa kyytiä ilman ihmeempiä venytyksiäkin.
Sama juttu täälä. Mutta saattaa olla himpun verran toi mun tekniikka metsässä, että kun teen sitä takreisiin ei satu tai ei tule kipua. Pitää varmaa pyytää jotakin katsomaan, että teenkö oikein.

NGV sanoi:
Sama juttu täälä. Mutta saattaa olla himpun verran toi mun tekniikka metsässä, että kun teen sitä takreisiin ei satu tai ei tule kipua. Pitää varmaa pyytää jotakin katsomaan, että teenkö oikein.

ei sen tartte sattua ja koskea, hyvä tuntuma lihakseen riittää :)

Back
Ylös Bottom