Kyl. Tuo se taitaa olla se vanhin, yleisin argumentti ton puolesta. Venyttää erilailla, mut onko se sit hyödyllistä parisataa tangossa. Entiiä, mut ei mua varten.Kehittää paremmin massaa rintaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl. Tuo se taitaa olla se vanhin, yleisin argumentti ton puolesta. Venyttää erilailla, mut onko se sit hyödyllistä parisataa tangossa. Entiiä, mut ei mua varten.Kehittää paremmin massaa rintaan.
Jos liikkuvuus on sitä luokkaa että tanko ei tule rintaan asti, niin eiköhän se ole vaan ajan kysymys millonka noin käy.Kyl. Tuo se taitaa olla se vanhin, yleisin argumentti ton puolesta. Venyttää erilailla, mut onko se sit hyödyllistä parisataa tangossa. Entiiä, mut ei mua varten.
En oo kyl ikinä nähny noin jäykkää nostajaa, mut on se kuulemma mahollista.Jos liikkuvuus on sitä luokkaa että tanko ei tule rintaan asti, niin eiköhän se ole vaan ajan kysymys millonka noin käy
Se on fakta mitä Mike sanoi.Massaa rintaan,erottaa miehet pojista ;-)Kyl. Tuo se taitaa olla se vanhin, yleisin argumentti ton puolesta. Venyttää erilailla, mut onko se sit hyödyllistä parisataa tangossa. Entiiä, mut ei mua varten.
En nyt oo kirjaa pitäny, mut tolleen about 75.5884548% salillakävijöistä penkkaa. Tosi harvoin itse nähny, et yritetään ees vähän pistää kyynärpäitä kylkiin. Ellei oo ihan överi levee ote, ni kyynärpäitä saa kyl ängettyä yhä kylkiin.Toi tyyli kasvattaa loukkaantumisriskiä niin helvetisti, että vaikka se kasvattaisi paremmin massaa rintaan niin onko se sen arvoista käyttää tota tekniikkaa? Eihän toi ole myöskään luonnollinen asento olkapäille, mutta tehkööt kaikki miten näkee parhaaksi.
Ja siis muutenkin on tangolla tehdessä paljon hankalampi saada olkapäitä luonnolliseen asentoon vs jos tekee vaikka käsipainoilla. Luulen kanssa että suurimmalle osalle toi ote on paljon vahvempi, ja se on varmasti yksi syy minkä takia suurinosa tota käyttää.En nyt oo kirjaa pitäny, mut tolleen about 75.5884548% salillakävijöistä penkkaa. Tosi harvoin itse nähny, et yritetään ees vähän pistää kyynärpäitä kylkiin. Ellei oo ihan överi levee ote, ni kyynärpäitä saa kyl ängettyä yhä kylkiin.
En oo mikään 200kg penkkaaja todellakaan, mut henk. koht saan myös käytettyä ojentajia reilusti tehokkaammin VS jos antaisin levitä sivuille. Varmaan monilla tuo videon tyyli voi myös olla vahvempi.
Kyl. Kandee tehä mikä tuntuu hyvältä ofc. Montaa asiaa en kuntoilussa pidä tabuna, koska liian yksilöllistä. Tulee mm. renkailla tehtyä näennäisesti paljo vaarallisempia juttuja, mitkä koettelee liikkuvuutta äärimmäisesti, vakautta yms. Toi on silti erittäin vaarallisen tuntunen juttu pidemmän päälle. Jonkun sortin tilastot ois kova, kuinka usein tollasissa porukka( esim. penkkispesialistit) loukkaa ittensä vaikka edes kerran elämässään. Mitään en mistään tiedä, mut toiki loukkaantuminen näyttää niin pahalta, et vaikee kuvitella ettei jättäis jtn pysyvää invalideettia. Joitaki penkkiäijii on lähipiirissä/tutuissa ja harva on ehjä.Ja siis muutenkin on tangolla tehdessä paljon hankalampi saada olkapäitä luonnolliseen asentoon vs jos tekee vaikka käsipainoilla. Luulen kanssa että suurimmalle osalle toi ote on paljon vahvempi, ja se on varmasti yksi syy minkä takia suurinosa tota käyttää.
Paul Carter ottaa kantaa tuohon tekniikka juttuun.
View: https://www.instagram.com/p/CMwznMRjKqK/?igshid=1a29nh5ny2ozg
Ja vielä aivan sairaan leveellä otteella.Markus Ruhl runnoi aikoinaan hirveitä romuja vinopenkissä smithissä kyynärpäät sivulla.