laput ja kyltit saleilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja repeh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hulkki
Vuoden olin vaihto-oppilaana, juuri noi salit halusin käydä katsastamassa enkä muualle eksynytkään.

Pitäs kyllä ite käydä joskus siellä metro flexill, katsastamassa paikka :D

-----------------------------------------------------
Jos ei nouse niin mikset yritä enempää ???

SOTKUA!

Sali jolla ennen treenasin oli aivan muuten asiallinen, mutta yleensä aika likainen. Varsinkin vessa/suihku/saunaosastolla oli toivomisen varaa hygieniassa. Anyway, vessassa oli ollut jo todella kauan iso purkkamälli seinässä, peilin vieressä. Siivooja ei sitä ollut ilmeisesti halunnutkaan huomata. Jollain sitten välähti, ja se kirjoitti lyijykynällä seinään "Siivooja, tuo kukkia. Purkka täytti vuoden". Oli kohtaallisen totaalinen repeäminen...

Englannissa opiskellessani törmäsin paikallisella salilla suurella kirjoitettuun plagaattiin
"Beware of the Roof"

Aikani tuota pähkäilin, kunnes uskaltauduin kysymään asiasta.
Minulle kerrottiin hupaisa tarina siitä miten pudotettu painotanko rikkoi kellarikerroksen asianajotoimiston kattolampun ja siitä seuranneesta korvausvaadekierteestä.
Kyltti on muistutuksena salilla kävijöille siitä että talossa asuu muitakin asukkaita. Takahuoneen perimmäisellä seinällä on oikeuden päätös ja maksutosite maksetusta korvaussummasta

Originally posted by RikHard
"Älä huuda salilla"
"Magnesiumin käyttö kielletty"

Mä vaihdan samantien paikkaa, jos aletaan magnesiumin käyttö
kieltämään.
Tosin jo aikoinaan Kikin kuntokeskuksessa oli moinen taulu, mutta
ei kukaan koskaan tullut urputtamaan, vaikka mankka pöllysikin välillä aika reilustikin.

Suututtavin lappu salilla jolla käyn on seuraavanlainen : "Huom! Kuntoiluryhmät ovat etusijalla salin käytössä." :curs:

eli tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että jos olen tekemässä prässiä pää punaisena, saa kuntoiluryhmän mummot ajaa minut pois siitä jos itse haluavat tehdä sitä.

Lazki. jos ne mummot ajaa sut siitä prässistä pois niin voithan sä aina jättää ne 50 kg:n kiekot sinne :) Koittakoot sitten itse ottaa ne pois, jos ei jaksa sen aikaa odottaa että toinen on valmis :lol2:

Salin ilmoitustaululta löytyy lentävä lause:

"Jos ei kestä kipua, voi vaihtaa pöytätennikseen!"

Originally posted by lazki
Suututtavin lappu salilla jolla käyn on seuraavanlainen : "Huom! Kuntoiluryhmät ovat etusijalla salin käytössä." :curs:

eli tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että jos olen tekemässä prässiä pää punaisena, saa kuntoiluryhmän mummot ajaa minut pois siitä jos itse haluavat tehdä sitä.

Toi taitaa olla aika yleinen lappu koska salilla jossa käyn on samanlainen. No onneksi ei ole tullut tähän päivään mennessä ongelmia "Kuntoiluryhmien" kanssa.

Mun salissa olisi teksti "PUHUMINEN KIELLETTY"

Yhdessä anonyyissä salissa oli pitkä teksti jossa puhuttiin tyyliin "älä pidä melua, älä heitä painoja, älä yski, älä käytä mangnesiumia, käytä sisäkenkiä"... jne. Sillä salilla on kyllä OK laitteet, mutta paikalla ei ole sydäntä eikä sielua... rahat pois vaan.

Originally posted by PorinKarhu
Salin seinällä: Äitisi ei ole töissä täällä
Vessan seinällä: Astu vaan askel lähemmäksi, ei se ole niin pitkä kuin luulet.:rolleyes:
Senkin nöpöpippeli!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom