Lapsuutesi piirretyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janne22
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
- Pokémon
- Digimon
- Beyblade (!! Tää oli just kova :D )
- Phileas Fogg, tai siis se maailman ympäri 80 päivässä -heebo
- Richard Scarryn touhukas maailma
- Jackie Chan seikkailee
- Paavo Pesusieni
- Ankronikkaakin tuli kai seurattua joskus enemmän tai vähemmän
... unohtamatta tietenkään ikilempparia Puuha-Peteä, koska siinnon mun kaima. Mut se oli ruma.

- Galilei ja kadonneet lelut. Jonkinlainen opetusohjelma.

galilei.jpg

Kerran kun pienenä katoin tota ohjelmaa nii telkkari sytty palamaan :D :rock:

EDIT: Nii ja muita ohjelmia oli Tohtori Sykerö, Myyrä, TaoTAo, Muskettikoirat, maija mehiläinen, he-man, Pingu, Aasi ja morso ja kaukametsäm pakolaiset tulee heti ekana mieleen.

Zorro tietty :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saimpas hankittua maija mehiläiset, pitäisköhän alkaa heti kattomaa :hyper:

Oon varmaan jossakin aiemmassa postissa sanonut, mutta oli skidinä harvinaisen tykki sarja!

Sitten oli kans sellainen (japsi)piirretty kuin Ozin velho. Tapahtumat sijoittuvat muistaakseni varsinaisen Ihmemaa Oz -elokuvan jälkeiseen aikaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tao Tao.Pat & Mat ja varsinkin Vili vilperi olivat parhaita. Sais näyttää vanhoja lastenohjelmia nykyään niiden kurasten animeiden sijasta.

Joo taotao ja vili vilperi oli kans huippuja! :)

Nyt on 6 jaksoa maija mehiläistä katottu! On se kova sarja, yhessä jaksossa maija joutu putkaan ja viimeksi katotussa ville veti maijaa turpaan :hyper:

Tämä vaikuttaa oikealta ketjulta kysyä, mikä oli/on se piirretty, missä on viikatemies, pikkutyttö ja koira? Tulee/tuli ainakin Cartoon Networkilta joskus.

Captain Planet ja Turtlesit. Nuo kaksi olivat mulle ihan tajuttoman kovia silloin, muitakin oli mutta nuo aivopesivät parhaiten. Turtlesit antoivat sopivasti väkivaltaa ja roskaruoan syöntiä, Captain Planet taasen antoi eväät helvetin suureen jeesusteluun. Kapteenilla on muutenkin niin hieno vihreä mulletti että pakkohan tuosta oli tykätä. Jos nyt vielä laitetaan se foliohattu päähän niin tuo sarja on "vihreiden poliitikkojen" parhaita salaliittoja ikinä. Ilmankos pidin siitä Al Goren paskadokkarista pari vuotta takaperin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä vaikuttaa oikealta ketjulta kysyä, mikä oli/on se piirretty, missä on viikatemies, pikkutyttö ja koira? Tulee/tuli ainakin Cartoon Networkilta joskus.

Haa, löysinhän! Tosin ei siinä koiraa ollutkaan.
"The Grim Adventures of Billy and Mandy"

Tämä on vaivannut minua jo jonkin aikaa.. Muistaako kukaan sellaista piirrettyä, elokuvako se oli, jossa oli kissaperhe (äiti ja poika), äiti sairastu, poika joutu ilkeän isäpuolen tehtaaseen töihin.. Lauleskeltiin paljon, poika soitteli pianoa ja kaikilla oli kivaa? Ja alussa oli laulu missä pojan feministi täti tuli katsomaan tämän synnytystä ja lauleskeli miten se ei huoli poikalasta ja lähti ovet paukkuen.

Tämä on vaivannut minua jo jonkin aikaa.. Muistaako kukaan sellaista piirrettyä, elokuvako se oli, jossa oli kissaperhe (äiti ja poika), äiti sairastu, poika joutu ilkeän isäpuolen tehtaaseen töihin.. Lauleskeltiin paljon, poika soitteli pianoa ja kaikilla oli kivaa? Ja alussa oli laulu missä pojan feministi täti tuli katsomaan tämän synnytystä ja lauleskeli miten se ei huoli poikalasta ja lähti ovet paukkuen.

David Copperfield. Tuosta englanniksi ja varmasti löytyy u-tubesta myös suomeksi.

"Poikaa huoli en!"

Richard Scarryn touhukas maailma

Karhuherra Paddington (mun feivörit :D)

aivot raksuttaa tyhjää. olihan näitä vaikka millämitalla.

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom