Lapsuutesi piirretyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janne22
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolme muskettikoiraa ja sen jatko-osa Muskettikoirien paluu...Alexandre Dumas'n Kolme muskettisoturia piirrettynä koiraversiona, ehdottoman hyvää settiä...
:rock::rock::rock:

Mahtaakohan joku muistaa minkä niminen oli semmone piirretty jossa oli jotain kettuja ja susia pääosassa ja ne pakeni muiden eläinten kanssa ihmisiä jotka raivas metsää. Muistan vielä senkin, että se oli suht koht raaka lastenohjelmaks, elukoita kuoli ja loukkaantu aina välillä. Isot kiitokset jos joku muistaa :D
jahas löytyki tästä threadistä, kaukametsän pakolaiset siis :)

Välillä tulee nostalgisoitua, mikäpä sen parempaa kuin kalsarikännit ja kattoa youtubesta vanhoja lastenohjelmia. Prätkähiiret, Kaukametsän Pakolaiset, Babar, Nooan Saari, Hämähäkkimies, Alfred J. Kwak jne jne.

Muistaako kukaan sellaista piirrettyä, jossa jättiläiset kävivät öisin kaupungissa sieppaamassa lapsia? Yks niistä jättiläisistä oli hyvä, se tais olla vähän pienempi ku ne muut jättiläiset. Ne jättiläiset jotenkin haisteli niitä lapsia, joita ne sieppasivat. Kuulostaa aika hämärältä, mutta oon aika varma, että tää oli lapsuuden piirretty, eikä mikään nuoruuden delirium.

Mähän olen katsonut noita piirrettyjä kauheat määrät vanhempien hoitolasten kanssa ;)

Dexter - vähän vanhempana, perkula kun tahdoin oman labran ja olla kaikkitietävä tiedemies kun katselin tota :rock:
Disneyn piirrettyjä iso läjä - Otti vaan kakarana päähän pitkän aikaa, että Akulle käy lähes jokaisessa tarinassa huonosti
Ankronikka - paras jakso oli se, jossa ulkoavaruuden robotit noukkivat Roopen rahasäiliön mukaan :D
Heman - kerhossa leikittiin AINA hemania.
Kolme muskettisoturi - ne koirat mutta tämä taisi tulla niin kauan aikaa sitten, ettei juonesta ole mitään hajua.
M.A.S.K. - miehiä muuttuvissa autoissa ja säteitä ampuvissa kypärissä
Maailman ympäri 80 päivässä - vanha ja klassinen, kotona taitaa olla vieläkin näitä jaksoja sisältäviä VHS-nauhoja jäljellä
Maantiekiitäjä ja kelju K. kojootti
Muumit - about kaikki jaksot tullut katsottua hoitomuksujen kanssa, aika pelottavia ilmeisesti osa näistä noille pienimmille
Nikke Knatterton
Olipa kerran elämä, historia, avaruus ja ties mitä - :D Ehdottomasti paras piirretty sarja, joka on koskaan tehty
Peukaloisen retket - pitkä ja tylsä sarja, en muista nähneeni viimeisiä jaksoja edes
Smurffit - silloin tällöin
SuperTed
Tao Tao - "Mutta miksi osterin nimi on juuri osteri?"
The Transformers
Tikun ja takun pelastuspartio
Tohtori Sykerö - Untamokameli ja laventelilullaa
Tom & Jerry - paras naurattaja :)
Vaaleanpunainen pantteri - Sneaky little bastard
Väiski Vemmelsääri - näsäviisas kani perkele
Yaki & Nuka - yksi ensimmäisistä piirretyistä, joita muistan. Eikös se intiaaniperhe rakentanut jonkun talon jonnekin metsään ja sitten jossain viimeisissä jaksoissa karhut kävivät katsomassa majaa isoina kauempaa

P.s. Prätkähiiret sucks ass bigtime!!! Mikään ei ole tyhmempi animaatiosarja kuin se. Idioottislangia.

Muistaako kukaan sellaista piirrettyä, jossa jättiläiset kävivät öisin kaupungissa sieppaamassa lapsia? Yks niistä jättiläisistä oli hyvä, se tais olla vähän pienempi ku ne muut jättiläiset. Ne jättiläiset jotenkin haisteli niitä lapsia, joita ne sieppasivat. Kuulostaa aika hämärältä, mutta oon aika varma, että tää oli lapsuuden piirretty, eikä mikään nuoruuden delirium.

Kuulostaa Roald Dahlin kirjalta IKJ (Iso Kiltti Jätti). Piirrettykin on olemassa. (Suomiwikissä ei ollut tästä teoksesta mitään, pahoittelen)

Olen tässä viime päivinä muuten katsellut Muumeja. Jumalauta että on tärähtänyttä porukkaa tuolla. Paljon hauskempia nyt kuin lapsena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen tässä viime päivinä muuten katsellut Muumeja. Jumalauta että on tärähtänyttä porukkaa tuolla. Paljon hauskempia nyt kuin lapsena.

Joo :) Nyt kattelee vähän toisin silmin. Tulee repeiltyä pikku-Myylle ihan täysillä. Se on aivan kauhee vi****leen muille, huippu tyyppi :worship: Varsinki Niisku Neiti, ei saa siltä kauheesti rispektiä :hyper:

Ja muita piirrettyjä...

-He-Man "I got the POWER!" ja sit mentiin...
-Sateenkaari riti (Rainbow brite... Urkki ja Lurkki :lol2:).
-Nazha (Vanhempana hoksasin, että päähahmo on poika?)
-Nikke Knatterton (tuohan on kaks mielinen ohjelma, eikä sitä sillon hoksannu :) )
-Hopeanuoli !!!
-Yaki ja Nuka
-Fraglit !!!
-Kelju K. Kojootti (tästä sai pikkutyttö vähän liikaa ideoita pihaleikkeihin, Yks tarhakuva todistaa tätä :D )
-Alfred J. Kwak :haart:
-Sandybell
-Candy Candy
-GALAXY EXPRESS 999 !!!! :dance:
-Tom & Jerry
-Kummikarhut (the Gummi Bears)
-Nils Holkersson ( Martti-hanhella juuttu porkkana kurkkuun poikittain ja mä olin varma sen jälkeen, että mulla on porkkanat molemmissa nilkoissa poikittain :hyvä:)
-Tao Tao
-Smurffit (Innoitti 2-vuotiaan (tulevan teknikon) oppimaan VHS-videoiden käytön)

Mikä oli se piirretty jossa joku inkkari seuraa jotain tähdenlentoa/komeettaa taivaalla? En muista mistä se kerto, kertoko siitä inkkarista vai jostain mistälie. Muistan vaan sen kohtauksen kun se inkkari melo kanootilla jossain kanjonissa ja taivaalla näky se komeetta.

Mikäs sen leffan nimi oli?

Tässä pienen pieni lista.:D

Katuhait (aivan loistavaa vaikkakin oli saksaksi.)
captain tsubasa (siinä kaikille anime diggareille pieni vinkki)
Hopeanuoli
Dragon ball, DBZ (all-time favourite)
Johnny Bravo
Dexter´s laboratory
cow & chicken
he-man ja oliks se shiiva vai joku tollanen se spin-off
Transformers (OG nimenomaan from the 80´s)

Ei tehdä noin hyviä sarjakuvia enään.Sääli.

Muistaako kukaan tätä "Janoschin Tarinatuokiot"? En oo millään muistanu mikä tää piirretty oli, ennen kun eilen tuli videovuokraamossa vastaan :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
HOPEANUOLI! ehdottomasti mahtavin piirretty ikinä! just eilen katoin kaikki jaksot. koskaan en itke, paitsi silloin ku Kōga-koirat syöksyy palavaan Itō-taloon. IMO leikkaamattomat pittäis olla k-21 tavaraa.

Lapsuuden piirretyt jotka ovat jääneet mieleen:
Muumilaakson tarinoita
Maailman ympäri 80 päivässä
Pokemon
Timon ja Pumba
Vili Vilperi

Muistaako kukaan tätä "Janoschin Tarinatuokiot"? En oo millään muistanu mikä tää piirretty oli, ennen kun eilen tuli videovuokraamossa vastaan :dance:
Muistanhan minä :D Justiinsa pari viikkoa sitten äidin kanssa puhuttiin ko. ohjelmasta ja sen hahmoista.

Suositut

Back
Ylös Bottom