Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaako kukaan sellaista piirrettyä, jossa jättiläiset kävivät öisin kaupungissa sieppaamassa lapsia? Yks niistä jättiläisistä oli hyvä, se tais olla vähän pienempi ku ne muut jättiläiset. Ne jättiläiset jotenkin haisteli niitä lapsia, joita ne sieppasivat. Kuulostaa aika hämärältä, mutta oon aika varma, että tää oli lapsuuden piirretty, eikä mikään nuoruuden delirium.
Olen tässä viime päivinä muuten katsellut Muumeja. Jumalauta että on tärähtänyttä porukkaa tuolla. Paljon hauskempia nyt kuin lapsena.
Kaikenkarvainen Charlie oli kova animaatioleffa lapsena
http://www.youtube.com/watch?v=LLbVI44FA6Q
Kuulostaa Roald Dahlin kirjalta IKJ (Iso Kiltti Jätti). Piirrettykin on olemassa. (Suomiwikissä ei ollut tästä teoksesta mitään, pahoittelen)
Muistanhan minä :D Justiinsa pari viikkoa sitten äidin kanssa puhuttiin ko. ohjelmasta ja sen hahmoista.Muistaako kukaan tätä "Janoschin Tarinatuokiot"? En oo millään muistanu mikä tää piirretty oli, ennen kun eilen tuli videovuokraamossa vastaan :dance: