Lapsimurhaajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Toivotaan, ettei sentään kämppiä "poikaressukoille" ole lahjoitettu...:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni psykopaattipojat pääsi liian vähällä.
Olot vankilassa oli kuin hotellissa.
Mä en tajua mikä sen jenkkiläisen asianajajan motiivi oli, kun käytti monta vuotta että sais nää sekopäät vapaaksi.
Mulla itsellä fiilis oli sama katsottua dokumentin kuin murhatun pojan isällä, eli mä kostaisin.
Silmä silmästä.

Mulla itsellä fiilis oli sama katsottua dokumentin kuin murhatun pojan isällä, eli mä kostaisin.
Silmä silmästä. [/B]

No sehän tuntuu tietysti oikeutetulta , ethän tietystikään anoisi koskaan linnasta sillä on melkoisen raakaa touhua ruveta toista tappamaan .
Mike voisi tietysti miettiä mitä jos hänen tuleva perheenjäsenensä itse syyllistyisi vastaavantyyppiseen tekoon , olisiko kostonhalu yhtä voimakasta ... semmosta kun nääs voi sattua paremmissakin piireissä

Originally posted by tapio
Mä en tajua mikä sen jenkkiläisen asianajajan motiivi oli, kun käytti monta vuotta että sais nää sekopäät vapaaksi.

Eikös se ole ameriikan maalla tapana että mitä enemmän julkisuutta joku juttu saa niin sitä enemmän asianajajat tappelevat keissistä ja tarjoutuvat jopa ilmaiseksi hommiin.

Eli PR-työtä oman toimiston hyväksi veikkaisin kun naama näkyy sen miljoonissa uutisissa milloin mitäkin asiaa kommentoimassa.

Hyvä asianajaja kun ei ole se jolla on korkein moraali vaan se joka suurimmalla varmuudella voittaa juttunsa, joten itse ajettavalla asialla ei luulisi olevan merkitystä.

Joo, mua pisti kans hieman ihmetyttämään tuo asianajaja,
joka puolusti poikia ja avasi casen uudelleen. Mitkähän miehen motiivit?

Vapaaksi, jos ovat yhteiskuntakelpoisia. Jos yhtä mielenvikaisia kuin teon aikaan, hoitoon. Rangaistus jatkunee kuitenkin loppuelämän olivat he vapaana tai eivät.

Tällaiset ääriesimerkit poikkeavien ihmisten vinoutuneesta mielestä ovat erittäin surullisia, mutta pelottavan totta. Toivottavasti omaan lähipiiriini ei ikinä satu mitään vastaavaa.

Originally posted by IronMind
Eikös se ole ameriikan maalla tapana että mitä enemmän julkisuutta joku juttu saa niin sitä enemmän asianajajat tappelevat keissistä ja tarjoutuvat jopa ilmaiseksi hommiin.

Eli PR-työtä oman toimiston hyväksi veikkaisin kun naama näkyy sen miljoonissa uutisissa milloin mitäkin asiaa kommentoimassa.

Hyvä asianajaja kun ei ole se jolla on korkein moraali vaan se joka suurimmalla varmuudella voittaa juttunsa, joten itse ajettavalla asialla ei luulisi olevan merkitystä.
Tämä juttu tapahtui Englannissa. Oliko pojilla amerikkalainen asianajaja, vai menikö teillä maat sekaisin?

Originally posted by Somchai
Tämä juttu tapahtui Englannissa. Oliko pojilla amerikkalainen asianajaja, vai menikö teillä maat sekaisin?

Joo, jenkkiläinen kaveri nousi barrikaadeille...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom