Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla itsellä fiilis oli sama katsottua dokumentin kuin murhatun pojan isällä, eli mä kostaisin.
Silmä silmästä. [/B]
Originally posted by tapio
Mä en tajua mikä sen jenkkiläisen asianajajan motiivi oli, kun käytti monta vuotta että sais nää sekopäät vapaaksi.
Tämä juttu tapahtui Englannissa. Oliko pojilla amerikkalainen asianajaja, vai menikö teillä maat sekaisin?Originally posted by IronMind
Eikös se ole ameriikan maalla tapana että mitä enemmän julkisuutta joku juttu saa niin sitä enemmän asianajajat tappelevat keissistä ja tarjoutuvat jopa ilmaiseksi hommiin.
Eli PR-työtä oman toimiston hyväksi veikkaisin kun naama näkyy sen miljoonissa uutisissa milloin mitäkin asiaa kommentoimassa.
Hyvä asianajaja kun ei ole se jolla on korkein moraali vaan se joka suurimmalla varmuudella voittaa juttunsa, joten itse ajettavalla asialla ei luulisi olevan merkitystä.
Originally posted by Somchai
Tämä juttu tapahtui Englannissa. Oliko pojilla amerikkalainen asianajaja, vai menikö teillä maat sekaisin?