Lankkupenkistä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees elikkä ihan pikainen kysymys vaan, elikkä mites lankkupenkissä noi tuumamitat menee, oon kyseskellyt random tahoilta tuota ja jos nyt on esim 2" lankku ja 3" lankku, niin meneekö noi ihan normaali tuumamittojen mukaan elikkä 2" ois se 5cm ja 3" 7,5cm ? kun joku joskus sanoi että ois "ns." kakkoslankku toi 2" jolloin lankkuja olisi 2kpl (normaali kakkosnelonen lankkuna) ? kiitoksia vastanneille jo valmiiksi :D

...mutta jos jollakin on esim. päivyrissä "2 lankulla" niin ei aina tiedä onko kyse kahdesta lankusta (2x2"=4") vai kahden tuuman lankusta. Monesti tuo "yhdeltä lankulta" on 2" siis..

Mutta jos itse laitat johonkin merkintöjä niin laita selvästi lankkujen yhteispaksuus.

niinpä, helpoin ku vastaa sentteinä tai selkeästi tuumina, riippuen minkälaista lankkua käyttää. eikä mitään ykkös ja kakkos lankkuja. joillaki saattaa se ykkös lankku olla 4cm ja toisilla 10cm jne... tai sitten on toinen ääripää jotka vain mainitsevat että lankkupenkki eikä mitään mainintaa minkälaiselta ratapölkyltä tulokset on nostettu.

Ykköslankku ja kakkolankku voivat olla ihan salikohtaisia. Jos sinulla on kaksi palikkaa, ohut ja paksu, niin toinen voi hyvin olla ykkönen ja toinen kakkonen. Ei nuo lankut ole mitään virallisia kisavälineitä nääs.

Itse olen tykästynyt enemmän vaahtomuoviin. En sitten tiedä onko noissa suurta eroa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom