Laktoosittomia proteiinijauheita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ON/OFF
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kyl sylettää!
Pukkas sitten laktoosi-intoleranssin päälle ja ny ettiny kuumeisesti laktoositonta protskua,tota soijaa vetäny nyt hätävarana mikä on aivan :urjo: .Mutta se mikä harmittaa niin monesta tuotteesta ei löydy minkäänlaista mainintaa laktoosi määristä,eli niissä missä sitä on, varmaan löytyy ihan reilusti ja niissä missä sitä ei ole niin sitten se on ilmotettu?
Sori,oli ihan pakko avautua:)

Jatketaan etsiskelyä!

:rock:

Jeps enpä oo vielä löytäny ainuttakaan laktoositonta proteiinijauhetta, siis jos ei lasketa soijaprotskuja mukaan. Palkkareita kyllä löytyy !

Saiko tuota ufs ion92:sta jostain :| , oli kai vähän kiven alla ?

UFS Whey2
1 g hiilihydraatteja (josta laktoosia 1 g, jopa 0,5 g) :(

Möyryäjä, toi UFS Whey2 vois sopia sulle jos sun elimistö sietää pieniä määriä laktoosia.

Sopisiko tuo tällaiselle pari, kolme kertaa viikossa salilla käyvälle naiselle? Jotain proteiinijauhetta haluaisin kokeilla, mutta en ole uskaltanut, koska jotenkin ajattelen, että niistä ei ikinä tiedä, mitä ne sisältää...Tähän asti salin jälkeen eväinä on ollut esim. rahkaa ja banaania. Kerran mulla oli kokeilussa jokin jauhe, mutta siitä meni vain pakki sekaisin.

Sopisiko tuo tällaiselle pari, kolme kertaa viikossa salilla käyvälle naiselle? Jotain proteiinijauhetta haluaisin kokeilla, mutta en ole uskaltanut, koska jotenkin ajattelen, että niistä ei ikinä tiedä, mitä ne sisältää...Tähän asti salin jälkeen eväinä on ollut esim. rahkaa ja banaania. Kerran mulla oli kokeilussa jokin jauhe, mutta siitä meni vain pakki sekaisin.
No eipä noissa sen kummempaa ole kuin rahkassakaan, paitsi että isolaatti ei pistä pakkia sekaisin. Laktoositon jauhe ei sekoita vatsaasi, olet varmaan vetänyt jotain konsentraattia.

syntrax nectar..laktoositon, helvetin hyvänmakunen ja varauksella kallis

Perhhana tuo pitääkin tutkia, kiitosta infosta ! :)

Tuo UFS Whey2 sopii varmaan useille koska siinä on tosi vähän laktoosia, osalla kuitenkin pitää olla puhtaat 0,0g tai muuten menee homma persiilleen.

Näissä vähälaktoosisissa kuten Whey2 kannattaa muistaa että toi määrä ilmoitetaan per 100g. Vähälaktoosiseksi (Into, Hyla) saa kutsua kun laktoosia on tuotteessa 1g tai alle. Siinä Whey2:n mukana tulevassa mitassa on ehkä n.25g

Itse olen todella arka laktoosille enkä useimpia hyla tuotteita pysty syömään. Whey2 ei aiheuta ongelmia - tosin en ole sitä tollasta 35g isompaa annosta kerralla vetänyt.

Nuo laktoosittomat jauheet on todellakin vähissä, Ite käytän palkkarina tota Leaderin afteria.

Oon yrittäny ettiä laktoositonta ja gluteenitonta protskupatukkaa välipalaksi ja muutenki semmosiin tilanteisiin ku ei kerkeä/pysty rahkaa syömään mutta ei vaan taho oikeen löytyä.

Ihan tässä äskettäin hokasin että Leaderilta löytyy laktoositon protskujuoma pullosta niin täytyy ottaa se testiin. Että jos ei välttämättä jauhetta tarvi olla niin tämmöstä ainakin ois tarjolla.

Jusa82: Musta tuntuu että mun pakki ei kestä yhtään laktoosia,ainakaan nyt...

Voisko tähän kirjotella ihmiset omia laktoosittomia tuotteita mitä nauttivat vai meneekö johonkin mainostamisen puolelle?
Toi syntaksi tai joku sinne päin on kyl aikas suolasta,vajaa kilo ja semmoset reilu 30€! Mut kaikkee sitä kait pitää kokeilla.
Tota ion92:sta en ole löytäny,tehäänkö ennään?
;)

Ion92:sta tulee kuulemma lisää 2-3 viikon päästä. Sais kyllä enemmän valmistajat mainostaa jos niillä on laktoositon tai edes vähälaktoosinen tuote. Sen verran paljon on meitä laktoosivammaisia täällä pohjolassa.

Jusa82: Musta tuntuu että mun pakki ei kestä yhtään laktoosia,ainakaan nyt...

Voisko tähän kirjotella ihmiset omia laktoosittomia tuotteita mitä nauttivat vai meneekö johonkin mainostamisen puolelle?
Toi syntaksi tai joku sinne päin on kyl aikas suolasta,vajaa kilo ja semmoset reilu 30€! Mut kaikkee sitä kait pitää kokeilla.
Tota ion92:sta en ole löytäny,tehäänkö ennään?
;)

Juu sama täällä, ei kestä yhtään.. leaderin afteria oon kans käyttäny palkkarina. Se on laktoositonta..

täytyy tilata tuota syntraxia ja tesmata !

Ostin pussin Fastin maito90 kokeeksi ja ekan drinkin (palkkari:1.5d tätä ja 1,5d maltoa) vetäsin ja maku oli kuin olisi limsaa vain juonu! Siis kun olin jo melki pussillisen juonu tota soijaprotskua:hyvä:
Kaippa tuokin rupeaa tökkimään jossain vaiheessa,mut sinänsä maito90 on mukavampi kun se on nestemäisempää kuin soijamassa.

Laktoosia on tuossa 03g/100g eikä mun masu reagoinu kovinkaan haitallisesti:rock:

Edittiä:Se onkin prode90 eikä maito90...

Ostin pussin Fastin maito90 kokeeksi ja ekan drinkin (palkkari:1.5d tätä ja 1,5d maltoa) vetäsin ja maku oli kuin olisi limsaa vain juonu! Siis kun olin jo melki pussillisen juonu tota soijaprotskua:hyvä:
Kaippa tuokin rupeaa tökkimään jossain vaiheessa,mut sinänsä maito90 on mukavampi kun se on nestemäisempää kuin soijamassa.

Laktoosia on tuossa 03g/100g eikä mun masu reagoinu kovinkaan haitallisesti:rock:

Edittiä:Se onkin prode90 eikä maito90...

Rock :) hyvä et löyty aine joka imeytyykin ! Toi mitä elimistö kestää on aika yksilöllistä, mulla oli palkkaria jossa oli juurikin tuo 0.3g/100g enkä voinu käyttää :( mut hyvä et sulla pelittää ! :D

Täällä kun on mainittu vähälaktoosisia tuotteitakin, huomasin ettei kukaan ole maininnut forcen 100 % whey Pro:ta, siinä on valmistajan mukaan 1 g laktoosia/ 100 g. En tosin tedä kuinka hyvin sekottuu, ja kuinka hyvää on. onko kenelläkään kokemuksia?

itsellä todettu paha laktoosi-intoleranssi. Jostain syystä itsellä ei nuo UFS:n tuotteet ole toiminut, testannut ion92 ja Casein-jauheet jokunen vuosi sitten.
sen sijaan ihan hyvin toiminut sekaisin fast reco2 (laktoosia 0,3 g/100 g) ja Sportlife nutritionin recovery+ (1g/100g). Ilman mitään ongelmia jo useasti mainittu Leader After jauheena ja pullossa.
Nyt voisin taas kokeilla jotain uutta, jos mukaan otetaan valmispalkkarit, onko niistä joku löytänyt muita vähälaktoosisia/ laktoosittomia kuin edellä mainitut? entä tuo whey pro, onko kenelläkään kokemuksia?

Täällä kun on mainittu vähälaktoosisia tuotteitakin, huomasin ettei kukaan ole maininnut forcen 100 % whey Pro:ta, siinä on valmistajan mukaan 1 g laktoosia/ 100 g. En tosin tedä kuinka hyvin sekottuu, ja kuinka hyvää on. onko kenelläkään kokemuksia?

itsellä todettu paha laktoosi-intoleranssi. Jostain syystä itsellä ei nuo UFS:n tuotteet ole toiminut, testannut ion92 ja Casein-jauheet jokunen vuosi sitten.
sen sijaan ihan hyvin toiminut sekaisin fast reco2 (laktoosia 0,3 g/100 g) ja Sportlife nutritionin recovery+ (1g/100g). Ilman mitään ongelmia jo useasti mainittu Leader After jauheena ja pullossa.
Nyt voisin taas kokeilla jotain uutta, jos mukaan otetaan valmispalkkarit, onko niistä joku löytänyt muita vähälaktoosisia/ laktoosittomia kuin edellä mainitut? entä tuo whey pro, onko kenelläkään kokemuksia?

Taitaa olla 2v aikaa kun tota Forcen wheyta ostin purkin ja hyvin sekottu ja suklaan makusta tais olla.
Vatsaa ei saanut sekasin mutta herkemmille saattaa aiheuttaa oireita. :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom