lajivalinnan perusteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Minulla(lue:uudella pakkotoistolaisella)olisi pieni galluppi:eli kuinka päädyit oman lajisi puolelle,oli se sitten bodaus,voimannosto,painonnosto,fitness tai muu vastaava...itse olen nostellut vajaan vuoden rautoja ja harjoitteluni on saanut vaikutteita bodauksesta ja voimannostosta.Tällä hetkellä en osaa päättää kumman puolelle vaaka kallistuu mutta tuskin tässä iässä se nyt on vielä ajankohtaista(16w)?
Eli,milloin teille tuli"valaistus"oman lajin suhteen vai onko se ollut selvä juttu eka salitreenistä alkaen?
Henk´kohtaisesti pidän raskaista massaliikkeistä mutta silti olen havainnut tietyt hienosäätö-liikkeet erittäin tarpeellisiksi...
Pistäkäähän vastauksia satelemaan omiin "valaistuksiinne" perustuen kun itse sitä vielä odottelen...ai niin,ja perustelut ovat tervetulleita!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähdin itse hakemaan lajia jossa pysyisi kunto yllä ja olisi samalla vapaa-ajalle myöskin ajanviete. Pitkään olin harrastanu joukkuelajeja (esim. jalkapallo). Niissä saadut saavutukset eivät kuitenkaan olleet mitenkään hirveässä arvostuksessa itellä. Hain kuitenkin kontaktilajia ja niin törmäsin Taekwon-Doon. Kyseisellä paikkakunnalla ei ole hirveästi valinnan varaa. muyathai olisi ehkä se toinen laji mitä voisin alkaa harrastamaan, mutta tkd:hen olen ollut enemän kuin tyytyväinen. Kyllä sitä enemmän arvostaa yksin hankittuja mitalleja, koska silloin tietää, että on nähny vaivaa sen mitallin eteen. Kuitenkaan ei saa unohtaa harjoittelutovereita tai valmentajaa. :kippis1:

Vähän tuli sekava ja pikkuisen offtopic, mutta en jaksa pyyhkiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom