- Ikä
- 38
Minulla(lue:uudella pakkotoistolaisella)olisi pieni galluppi:eli kuinka päädyit oman lajisi puolelle,oli se sitten bodaus,voimannosto,painonnosto,fitness tai muu vastaava...itse olen nostellut vajaan vuoden rautoja ja harjoitteluni on saanut vaikutteita bodauksesta ja voimannostosta.Tällä hetkellä en osaa päättää kumman puolelle vaaka kallistuu mutta tuskin tässä iässä se nyt on vielä ajankohtaista(16w)?
Eli,milloin teille tuli"valaistus"oman lajin suhteen vai onko se ollut selvä juttu eka salitreenistä alkaen?
Henk´kohtaisesti pidän raskaista massaliikkeistä mutta silti olen havainnut tietyt hienosäätö-liikkeet erittäin tarpeellisiksi...
Pistäkäähän vastauksia satelemaan omiin "valaistuksiinne" perustuen kun itse sitä vielä odottelen...ai niin,ja perustelut ovat tervetulleita!
Eli,milloin teille tuli"valaistus"oman lajin suhteen vai onko se ollut selvä juttu eka salitreenistä alkaen?
Henk´kohtaisesti pidän raskaista massaliikkeistä mutta silti olen havainnut tietyt hienosäätö-liikkeet erittäin tarpeellisiksi...
Pistäkäähän vastauksia satelemaan omiin "valaistuksiinne" perustuen kun itse sitä vielä odottelen...ai niin,ja perustelut ovat tervetulleita!