196cm/119kg
100m: 10.89s
Helppo se on ton pituisena juosta kovaa :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
196cm/119kg
100m: 10.89s
No jos sä oot melko painavana, lyhyempänä ja todella vähemmän ammattimaisemmalla harjottelulla juossu tollasia aikoja, niin kyllä ihmettelen tota sun skeptisyyttäTon sun tarinas mukaan uskos Lomulle jopa 10 sekan alitusta mahdolliseks ;)

Lauantain hulinoiden jälkee kerron millasta SE täällä on.
Oli noista pelikatkoista puhetta aikasemmin, niin tuli mieleeni, että omaan silmään kun kerran katselin rygbyä tv:stä näytti kovasti siltä että pelikatkoja tuli aikalailla. Palloa ei montaa metriä saatu siirrettyä, vaan aina yritykset uusittiin antamalla pallo takana olevalle pelaajalle. En muista miksi tuota syöttöä(?) sanottiin.
Vertailukohtaa mulla ei ole kyllä yhtään, koska olen katsonut vain tuon yhden matsin ja se näytti olevan aikamoista seisoskelua. Oliko sitten peli aivan huono vai onko pelinkulku yleensä tuollaista junnaamista, jossa tulee välillä kunnon highlight-juoksuja? Kuitenkin, kova laji!
Rugbystä tuli sitten Olympialaji :thumbs:
Taitaa tosin olla Suomen aika vaikeaa saada joukkuetta kisoihin, jos vain 12 maata mahtuu mukaan.
Toisaalta naisilla taitaa tällähetkellä olla kova joukkue kasassa.:hyvä:
Rugbystä tuli sitten Olympialaji :thumbs:
Taitaa tosin olla Suomen aika vaikeaa saada joukkuetta kisoihin, jos vain 12 maata mahtuu mukaan.
Toisaalta naisilla taitaa tällähetkellä olla kova joukkue kasassa.:hyvä:
Oli noista pelikatkoista puhetta aikasemmin, niin tuli mieleeni, että omaan silmään kun kerran katselin rygbyä tv:stä näytti kovasti siltä että pelikatkoja tuli aikalailla. Palloa ei montaa metriä saatu siirrettyä, vaan aina yritykset uusittiin antamalla pallo takana olevalle pelaajalle. En muista miksi tuota syöttöä(?) sanottiin.
Vertailukohtaa mulla ei ole kyllä yhtään, koska olen katsonut vain tuon yhden matsin ja se näytti olevan aikamoista seisoskelua. Oliko sitten peli aivan huono vai onko pelinkulku yleensä tuollaista junnaamista, jossa tulee välillä kunnon highlight-juoksuja? Kuitenkin, kova laji!
Ite muuten latailen kaikki matsit tuolta: http://diwana.org/
Kannattaa myös kattoo eurosport kakkosta jos näkyy ja muut kaapelikanavat. sielt tulee rugbyy.
Leffoja pukkaa...
Freetime Machos
Dokumentti/komedia/tjsp OYUSsin joukkueen pelaajista. Traileri oli ihan mukava ja kuulemma on/oli ehdolla voittaa jotain pystejä Amsterdamin filmifestivaaleilla. 2010 leffateatteriin.

Nostellaas nyt vähän, onko pakkiksella yhtään rugbyn pelaajia?
Mielenkiinto lajiin on noussut ja 3kk ajan oon käyny paikallisen joukkueen reeneissä ja viikonloppuisin sitten kunnon peleissä. Kyse rugby leaguesta, eli hieman eri versiosta mitä suomessa pelataan. Pelipaikka löytyy wingistä, eli aivan kentän laidalta. Yleensähän tän kokosta kaveria (185/87) ei sille paikalle tuikata, varsinkaan kun en ole kovin nopea. Toisaalta ei se ihan turvallista olis pistää alottelijaa kokeneiden kaappien murjottavaksi. Mutta kovasti oon tykännyt, ja ens kesänä olis kiva pelata suomessa jossain joukkueessa.