Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eka dikijärkkäri hommattu ja tuntuu riittävän meikäläisen tarpeisiin mainiosti. Nikonin D40kit + salama tuli hommattua kampanjahintaan 399e. Tarvinee tesmailla tämä päivä mitä kaikkea saankaan aikaan
Canon EOS 450D ajattelin ensimmäiseksi kameraksi hankkia ja siihen pakettiin tulee luonnollisesti mukaan 18-55 IS Kit .. on varmasti opetteluun hyvä ratkaisu. Syksyllä tuleva aasian reissu mietityttää , pärjäänkö kohtalaisesti noilla vai pitäiskö jo hommata jotain parempaa putkea maisemien kuvaamiseen , yleiskäytössä ymmärtääkseni aloittelijalle riittäisi tuokin?
Reppuun päädyin laukkujen osalta , Kata DR - 465 malliin. Varmasti syö sisälleen kaiken tarpeellisen ja jättää muillekkin tavaroille tilaa.
Kuvausreissuja varten varmasti tarvitsee jotain pientä tavaraa joten vinkkejä olis mukava saada tarpeellisista näin alkuun ettei osta turhaa eikä jätä tärkeää pois.
Itseltä löytyy tällä hetkellä Canon 400D, 18-55mm kittilinssi+Kenkon UV-suodin, BG-E3 kahva.
Suunnitelmissa 70-200mm f4 L, jota kävin jo liikkeessä hipelöimässä/testaamassa ja vaikutti varsin loistopeliltä.
Mitä sillä perus kittiputkella saa tehtyä mitä tolla EF 50mm f/1.8 II ei saa?
Onko noissa käytettävien muistien nopeuksissa suuriakin eroja?
Uutta threadia ei jaksa vääntää joten kysytään täällä.
Elikä.. Nyt alkais järkkärin hankinta olee paikallaan. Vähän pidempi reissu tulossa joten olis mukavasti aikaa vähän kattella kauniita maisemia ja harjoitella vähän kuvaamista siinä ohessa.
Yllätys yllätys harkinnassa olis Canon EOS 400d. Nyt tässä kovasti pohditaan, että pitäisko ostaa pelkkä runko ja siihen EF 50mm f/1.8 II. Vaiko mahdollisesti kitti ja siihen moinen putki lisäksi? Kitin ja pelkän rungon hintaero on lähes olematon. Muutaman kympin maksimissaan.
Tekeekö sillä kitin perusputkella yhtään mitään? Mä olen antanut itseni ymmärtää, että toi EF 50mm f/1.8 II olis sangen käypä peli.
Mitä sillä perus kittiputkella saa tehtyä mitä tolla EF 50mm f/1.8 II ei saa?
Onko noissa käytettävien muistien nopeuksissa suuriakin eroja?
Katsotaan nyt.... samalla voipi olla, että jää käsiin 16-35 f2,8 L II:n
Itse valitsin tuon sijaan 17-40/f4, en nähnyt tuota muutaman aukon eroa hintaeron väärtiksi.
Millä perustein f2,8? Hifistelyä?;)