Voi voi ku itku meinaa pärähtää ku lueskelee tätä taas. Homma on tasan samassa pisteessä ku vuosi sitten muuton jälkeen. Paino 120kg.
Mitähä mä runoilisin tähän taas... Pistetääs se perus:
- Edelleen asun samassa solukämpässä, uus tosin on hakusessa, mutta tuskin löytyy iha heti. Mut se nyt on aika sivuseikka, osittain.
- Saliavaimen sain viimein asuntotoimistolta ja sali on n. 200m pääs joten sitä ei kestä kyl enää käyttää tekosyynä ettei menis käymää ku mahis.
- Nettihommia olen vähentänyt roimasti eli aikaakin riittää nykyään paljon enemmän. Koneella menee oikeestaan aikaa lähinnä Football Managerin, selailun ja tsättäilyn kans.
- Ruokailu on mitä on...oon aika laiska mitenkään ihmeellisesti mitää ruokaa tekeen, siis meinaan ihmeempiä ruokia. Nykyään tosin sekin into on ollu heräämään päin. Motivaatiota laskee lähinnä toi kämppis jonka astiat on käytös ja huonokuntoset ja omia en uhraa enempää. Joten senki takia lähinnä on uus kämppä hakuses. Mut siitä sen enempää...
- Intti on eessä alkaen II/06 joten noin 5kk tässä ois aikaa tehä itelle jotain, jos on tehdäkseen. Selkä on aika kyseenalaisessa kunnossa ku sitä ei oo tullu rasitettua ihmeemmin. Mutta jonkinlaista kipua on.
- Juomis- ja tupakkalakko on lähempänä kuin aikoihin. Tuntuvat tuhoavan elämää sen verran täl hetkel ja syventävän masennusta, joten niiden käyttö vähentyy selkeästi.
- Nestettä vedän kyllä muuten päivittäin. Eli joko vettä tai Fun Light appelsiinia veteen sekotettuna päivittäin vähintään litra jos kotona oon. Vaihtelee usein, joskus litra, joskus 2 tai jopa kolme.
Tarkotus ois siis alkaa käymään salilla vähintään 3 kertaa, mutta tavoite 4 tai 5 kertaa viikossa noin 40-60min kerrallaan huhkimassa millon mitäkin. Edelleenkään ei oo mitää ohjelmia tarkotus hommata vaan iha vetää itteä hiessä eteenpäin ja tahkota kunnolla. Kerran olen kyseisellä salilla käyny ja hyvältä tuntu joten siinäki mielessä on luottavainen fiilis.
Ruokailupuolella olen aatellu sitä ruisleipälinjaa. Sitähän ei toki ihan voi vetää ihminen ku eläin joten jotain vaihtelua pitää olla. Tarkotus ois kuites et ku jotain leipää tekee mieli nii sitä kurkun ja kinkun tai kalkkunaviipaileiden kera. Ehkä hiukan levitettä. Tai sitten vaihtoehtoisesti mikroon ja ilman levitettä. Antaa tuoreen maun.
Pääruokalajeja on tullu mietittyä ja nyt ois mm. viikendinä tarkotus jotain makaronilaatikkoa tarkotus tehä ku sain vuoan hommattua viimein. Eli alkaa noi uuniruoatki mahdollistuun. Noista kanahommista en oikeen tiä, ne ei oikee tunnu olevan mun juttu aina. Eli sitä pitää katella.
Pahimillaan nykyinen ruokavalio on ollu nuudelia, ranskalaisia, makaronipataa, mikrohamppeja ja pizzoja, pikkurieskaa. Karkkia ja sipsiä ehkä kerran, max 2 kertaa viikossa. Alkoholia max kerran viikossa, tällöin myös roskaruokaa.
Asennoituminen on suht kohallaa kyllä, ainoo mikä on sellanen "plöö", on se, että oon aika vaativa kaveri sillo ku sille päälle satun. Eli jos paneudun johonki nii tahon tuloksia. Eli mahdollista on, että jos ei tuloksia ala näkyyn nii se homma kusee. Ja sit pelkään epäonnistuvani. Mua vaan alkaa hajottaan tää elämä näin ku sinkkuna ollu 2v eikä mitää peliä oikee ees. Eli leidiis alkaa olla vieras käsite pikkuhiljaa melkeenpä. Homoks meinas kääntyä ku taitoluisteluaki kattoo...j/k
Mutta eiköhän tossa oo jotain päivitystä taas. Josko tuo pari päivää sit rikkoutunu vartti-huntti synttäripylväs avittais vauhtiin pikkasen ja sais tajuaan missä mennään. Mut silti pitään jalat maassa. Ois kiva saada joku saman läpikäynyt ja onnistunut kertomaan ja jakamaan kuulumisiaan ja kokemuksiaan, ehkä jopa motivoimaan lisää.