Laihdutuskeskustelua Hesarin nettisivuilla

Tervehdys vaan kaikille, ensimmäistä kertaa kehtaan postailla. :david:

Lähinnä kyselisin sitä, että kuinka hoitaa palautusjuoma treenin jälkeen ketogeenisessä tai vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa, hiilarilla vai ilman? Riittäisikö pelkkä BCAA:n + proteiinin käyttö vai olisko syytä kuitenkin käyttää lisäksi esim. maltoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan pakko myöntää, että isellä väsymys varmaan johtuu siitä, et ei tee asioita "by the bok" ja kaikkines syöny liian vähän >> aineenvaihdunta takkuu. En tuomitse mitään, mut itse huomasin et kaikki oimii paremmin hiilareilla ... ja myös miinushiilareilla ...

Joo, siis tätä minäkin oon miettinyt, että kuinka homma käytännössä hoidetaan. Juurikin tuo rasvan pois jättäminen tai sen huomiotta ottaminen näyttäisi olevan useamman ongelma, ja sitten sanotaan, ettei se vähähiilarinen toiminut.. Kaiken lisäksi tätä vähähiilarista elämää kestää hädintuskin sitä kahta viikkoa.. Ei se elimistö nyt ihan hetkessä kuitenkaan siihen rasvapolttoisuuteenkaan sopeudu. Riippuu varmasti ihan henkilöstä tämäkin seikka.

Uskoisin joka tapauksessa, että vähähiilarisen ruokavalion noudattajia olisi entistä enemmän, jos ihmiset vain viitsisivät hiukan enemmän perehtyä asioihin ja noudattaa niitä ohjeistuksia hiukan kauemmin, kuin sen kaksi viikkoa. Nimittäin hiilareita rajoittavan ruokavalion terveysvaikutukset ja kaikki muu postiivinen hyöty vrt. virallisterveelliseen yllättävät ihmiset monesti.

Joo Itse vedän rasvaa 200-300gr päivässä ja hyvältä tuntuu. Suurin osa tulee vielä niistä pelätyistä "kovista" rasvoista, kuten kookosöljy ja Voi. Mutta saa siitä voistakin pehmeetä kun sen mikroon laittaa :evil:
Mut joo.. Ehkä tätä vähähiilarista on vaikeempi vetästä sinne roskaruuan puolelle, kun ei ole eineksiä(ainakaan niin paljoo kuin HH pitoisia) jota voisi nopeesti suuhunsa tunkee. Itse kyl valmistan 90% kaikista ruuistani ihan tuoreista rehuista + lihasta lisäillen tarpeen mukaan erinäisiä rasvoja. Tällöin vältytään niiltä turhilta jalostusprosesseilta, jotka tuppaavat viemään kaiken sen terveellisen pois ruuasta

Ezkm,

Liitteet

• arnoldstfu.jpg
    arnoldstfu.jpg
    48,1 KB · Katsottu: 198
.

Kovat keskustelut menossa tuolla Hesarin palstalla hiilareiden puolesta ja vastaan. En jaksanut lukea kaikkia sivuja, mutta ainakin alakarppaajat tuntuvat tuolla hehkuttavan omaa ideologiaansa ihan kybällä.

http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa?sourceStart=360&threadID=35121&tstart=0&start=0

Aika kirpakoita mielipiteitä, pitäisi jättää muurahaiskasan sohiminen muille :D. Pitänee käydä selailemassa sekä Salmenkaidan että Hakalan teoksia seuraavalla kauppareissulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom