Laihdutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YoPaulie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei nyt ois tarkotus laihduttaa semmonen 3-5g pois. Itelläni on laihdutuksesta paljon kokemuksia tuli laihdutettua yli 15kiloa mutta se oli huonoa laihdutusta en syönyt paljoo voimat häipy yms. Nyt olisi tarkotus laihduttaa ihan että noi vähäiset lihaksetkin säilyisi. Mitat on 177/86

Urheiluun kuuluu 3 kert viikossa bodaustyyppistä salia ja n.1 kert viikossa sparria. Eli kun mitään kamppailulajia en jaksa aloittaa niin pitäisikö se lenkki sitten lisätä ja milloin lenkki on tehokkain? Olen lukenut täältä että aamulla ennen aamupalaa on paras.

Sitten tärkein eli ruokailu. Vaikka mulla on salitaustaa jo parisenvuotta niin välillä on ruokalu kunnossa ja välillä ei en tiiä miksi en ole sitä kuntoon saanut. Tiedän että se 500 kcal miinus on se laihdutuksen periaate mutta kun ei ole hajuakaan oman kulutuksen määrästä joten se tuottaa jo vaikeuksia. Karkit, limut yms jätän tietysti pois. Yösyömisen jätän pois ja illalla kork. vedän maitorahkaa. Onko tuommoiset maggin pastat ihan shittiä jos on laiharilla ja muitan neuvoja kiitos-

Hei nyt ois tarkotus laihduttaa semmonen 3-5g pois. Itelläni on laihdutuksesta paljon kokemuksia tuli laihdutettua yli 15kiloa mutta se oli huonoa laihdutusta en syönyt paljoo voimat häipy yms. Nyt olisi tarkotus laihduttaa ihan että noi vähäiset lihaksetkin säilyisi. Mitat on 177/86

Urheiluun kuuluu 3 kert viikossa bodaustyyppistä salia ja n.1 kert viikossa sparria. Eli kun mitään kamppailulajia en jaksa aloittaa niin pitäisikö se lenkki sitten lisätä ja milloin lenkki on tehokkain? Olen lukenut täältä että aamulla ennen aamupalaa on paras.

Sitten tärkein eli ruokailu. Vaikka mulla on salitaustaa jo parisenvuotta niin välillä on ruokalu kunnossa ja välillä ei en tiiä miksi en ole sitä kuntoon saanut. Tiedän että se 500 kcal miinus on se laihdutuksen periaate mutta kun ei ole hajuakaan oman kulutuksen määrästä joten se tuottaa jo vaikeuksia. Karkit, limut yms jätän tietysti pois. Yösyömisen jätän pois ja illalla kork. vedän maitorahkaa. Onko tuommoiset maggin pastat ihan shittiä jos on laiharilla ja muitan neuvoja kiitos-

Just oli joku juttu , että ennen aamiaista lenkkeily polttaa vain lihasta , muttei läskiä.

www.kalorilaskuri.fi

Sieltä vaan arvioimaan omaa kulutusta, sitten pikkusen siihen alle kulutus niin että 0.5 kiloa viikossa lähtee. Nopeampi ei ole kovin viisasta, itseltäni lähti puolessa vuodessa 30 kiloa ja kadun varmaan koko ikäni, koska sillä oli terveydellisiä sivuvaikutuksia.

Tuo kalorilaskuri on hyvä, mutta painoindeksit on kyllä mielestäni harhaanjohtavia. Väittää tuo, että 180 cm 32-vuotias mies olisi vielä normaalipainoinen painaessaan 60 kg. Ei jumalauta, mikä säälittävä luuranko ihminen tossa vaiheessa jo on. Mä painoin inttiaikoina alimmillaan 66 ja sillonkin kylkiluut paistoi ja kaverit sano että saatana ala syömään. Kun taas nyt tuo herjaa että mulla olisi lievä ylipaino, ei ota huomioon ollenkaan mahdollisuutta että ihmisellä voisi olla lihasmassaa.

Mut kalorikulutuksen se laskee oikein.

Jos otat vain vähän pois, niin suosittelen hieman kovempia miinuksia niin on dieetti nopeammin pois alta eikä lihakset kerkeä palamaan. Voimat voivat vähentyä hetkellisesti mutta ne on heti takaisin sitten massalla. Omalla kokemuksilla sanoisin että otat aamupainon ennen dieettiä, ja se -8 kiloa niin on aika lähelle tuo tavoite johon pyrit. Kilo enemmän jos vähillä hiilareilla menet kun nesteiden lisäksi glykogeeni varastot tyhjenee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom