Laihdutus salitreenillä (APUJA!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0ns0n
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Noniin. Mul on ollu nyt sellanen et oo käyny salilla noin 4-5kk.
Tulokset on kyl lähteny ihan hyvin nousuun ja ehkä se onkin syy siihen et painoa
ei ole 124kg lähtenyt juurikaan kiloa enempää..
Oon käyny 3krt viikossa salilla ja tehnyt kyl hyvinkin pienitoistosia sarjoja isoilla(minulle) painoilla. Miten te lähtisitte tekeen sellasta salitreeniä mis tulis hiki, lihaskunto paranis, tulokset ei ainakaan putois mut olis tehokasta painonpudotukseen. Tietty ruokailua pitää pistää kuntoon kans. Mut ihmeellistä sekin et oon kaljotellu huomattavasti vähemmän siitä joka viikonloppusesta perinteestä luopuen.. noin 1krt kk on nyt ollu ja sekään ei oo silti vaikuttanu painon putoomiseen.. auttakaas vähän et millasta treeniä mun pitäs tehdä..
Tänään aijon mennä taas ja meinaan tehdä sellasta et olis toistoja 15-20 pienillä painoilla ja sellasella 3min välillä toistoihin, käyn yläkroppaa lävitse..

no tehe vaikka sitä salia niinku ennenki mut otat aerobisen treenin mukaa.. eli vaikka 3krt viikko n.1h mittasia kävely/juoksu treenejä ja laitat sen ruokailun kuntoo eli -500kcal/päivä. Muista syödä proteiinia kunnolla

Itse tekisin erikseen salitreenin ja sen kunnon aerobisen hiki treenin. Vaikka toi 3 kertaa viikkoon punttia (kroppa läpi kerran viikkoon). ja sit sopiviin väleihin 2-3kertaa jotain sählyä, lenkkeilyä, sulista, lätkää yms. Ei vaan pidä punttia ihan täysillä vetää tai sitten lepää tarpeeks (tarpeeksi levättävä joka tapauksessa) että ei ainakaan heti alussa mee ihan reisille ylikunnon takia.

Mut kyllä toi painonpudotuksen hoitasin ruokavaliota manipuloimalla. Toisin sanoen miinus kaloreilla. Ja muista että jos se ylipaino on kertynyt monen vuoden ajan niin ei se parissa kuukaudessa heti lähde pois, mutta kärsivällisyydellä saat parhaat ja pysyvimmät tulokset aikaan.

Lue tämä, tämä ja tämä. Jos olet jo tutustunut, mahtavaa.

EDIT: myöhäs...

Kattos, oisimpa kirjottanu samat vinkit ku tynamiitti, mut hidas. Päätimpä kuitenki kirjottaa koska mulla oli tossa reilu puoltoista vuotta sitte ihan sama tilanne kun sulla painon suhteen, 124kg oli PB.

Kyllä sun safkaamisessa on jotain vikaa jos noilla kiloilla ei paino oon tässä ajassa tippunu. Pari linkkii ylöspäin löytyy hyviä ohjeita ruokapuoleen.

Mä tein aerobisen aina treenin päättääksi pari kertaa viikossa, itse ohjelma mulla oli tommonen perus 4-nelijakoinen, +12 toistoa/ liike.

Tsemppiä!

:rock:

Vaikka koko keho kerralla, ei liikaa liikkeitä kuitenkaan. Pitää sarjatauot siinä parissa minuutissa eikä jää vatvomaan niin treenin lopussa tulee takuulla hiki. Tuossa Arnoldin kuusikossa on hyvä perusvalikoima, johon voi lisätä muutaman liikkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom