Laihdutus reenaamisen yhteydessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakko
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by NHB
Jos tavoitteet on jossain muualla kuin kehonrakennuksen raskaassa sarjassa niin ylimääräinen liha voi olla jopa haitaksi.

No sitähän mä juuri sanoinkin, on joko todella iso kaveri tai arvot kunnossa = tavoitteet muualla.

"Pakko" haluaa tiputtaa läskiä ja samalla kasvattaa lihasta. Eihän se mahdotonta ole. Treenaan itse parhaillaan samantyyppisellä jaolla + aerobiset. Tulokset on noussu, lihasta on tullut lisää ja läskiä on lähtenyt. Näköjään se on siis mahdollista.

Ookkei, mulla on vanhaa reenipohjaa eli kun tartuin taas rautaan niin oli aika helppoa alkaa parantaa tuloksia. Varmasti muuttuu kohtapuolin vaikeammaksi. Toisaalta kun aikanani aloitin reenaamisen ensimmäistä kertaa nollasta niin tein silloin saman tempun. Pudotin yli kymmenen kiloa painoa ja samalla aloin kerätä lihasmassaa ( paino nousi sittemmin, mutta suht rasvattomana ).

Toki varmasti kehitys olisi nopeampaa jos söisin enemmän ja antaisin rasvan tulla, mutta kun mua ei läski kiinnosta. Kehityn minkä kehityn, mutta kroppaan en läskiä pakkaa. Tavoitteena on toki kehittyä niin isoksi ja vahvaksi kun tällä tyylillä on mahdollista.

Olo on hyvä, kroppa näyttää hyvältä ja tuloksetkin ( toistaiseksi ) nousee.

Ain't life grand:kippis1:

Chewbacca antoi ainakin käsityksen, että homma voisi toimia, mistä edellisellä sivulla mainitsin. :rolleyes:

Täytyy sit varmaan kokeilla tuota.. mitäpäs siitä "dieetistä" haittaa olisi kevyellä viikolla, kun kuitenkaan silloin ei tarkoitus ole tehdä kovaa treeniä, joka mahdollistaisi hyvän lihaskasvun (?) :confused:

Mikä kumma toi HIITTI on?Joka paikassa siitä puhutaan,mulle vaan ei oo homma auennu.

....Blondi,mikä blondi....:D

Search on muuten aika pätevä keksintö *hiffas jutun juonen*

Vieläpä tyhmä kysymys:Puntin jälkeen lenkille,missä välissä protsku/palautusjuoma?Ennen vai jälkeen?

Originally posted by Sanniella
Mikä kumma toi HIITTI on?Joka paikassa siitä puhutaan,mulle vaan ei oo homma auennu.

....Blondi,mikä blondi....:D
Tossa vanhasta threadista quote:

Originally posted by Shamrock
Ylimääräinen nahka lähtee parhaiten kirurginveitsellä, mutta ylimääräinen läski lähtee hyvin HIIT:illä (High Intensitive Interval training) http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp

Idea pähkinänkuoressa:kolme kertaa viikossa "rääkki" joko juosten,kuntopyörällä,soutulaitteella tms. rääkki aloitetaan kevyellä 20-30sek vedolla, jota seuraa intensiivinen 20-30 sek suoritus joka tehdään 70-85% teholla maksimista. Tätä seuraa jälleen kevyempi 20-30 sek suoritus, jälleen 20-30 sek intensiivistä jne. jne. Ensimmäisen viikon jokaisen treenin kokonaispituus on esim. 4min, joka viikko lisätään 1 min lisää treenin pituuteen.

Idea on siinä että treeni tehdään tyhjään mahaan ja treenin aikana pulssi ei pääse laskemaan missään vaiheessa kovin alas.
(itselläni se ei laske alle 165). Se miksi treeni tehdään tyhjään mahaan johtuu luonnollisesti siitä, että elimistössä ei ole hiilihydraatteja (joita normaalisti treenatessa elimistö käyttää polttoaineena). Näinollen elimistö siirtyy käyttämään suoraan rasvaa polttoaineena (huom! ei lihaksia) ja koska treeni on todella raskas ja korkea intensiivinen (kroppa käy kovilla kierroksilla vielä pitkään treenin jälkeen) niin "rasvanpolttotasot" pysyy pitkään ylhäällä treenin jälkeen. Ja koska treeni on niin rankka, niin treeninpituus ei oikeasti ole montaa minuuttia.

Itse kokeilin ensimmäisen kerran viime vuoden keväällä ja homma toimi kuin tauti. Vedin parin kuukauden kokeilun, aloitin 4 minuutin treenillä ja viimeisellä viikolla treenin pituus oli 14 min. Tein treenin juosten, kevyt 20 sek hölkkä, kova 20 sek spurtti, 20 sek hölkkä etc. etc. Hapenottokyky parani kympillä, rasva paloi tod. nopeasti + kunto nousi muutenkin nopeasti. Ja mikä parasta oli se että LIHAKSET SÄILYiVÄT, kun normaalisti lenkkeillessä pakostikkin osa lihaksista valuu sinne lenkkipolulle.

Kannattaa tsekata toi linkki, suosittelevat sitä nimenomaan boudareille..

searchilla enemmänkin.

Back
Ylös Bottom