Laihduttaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blaaam!
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys. Olen uusi täällä, joten anteeksi jos postasin tämän väärään paikkaan. Minulle sanottiin että tältä saa hyviä vinkkejä.

Asiaan: Painan 80 kiloa, ja nyt paino pitäisi pudottaa 70 kiloon. Voisitteko kertoa jotain vinkkejä esimerkiksi ruokavaliosta ja millaista liikuntaa pitäisi alkaa harjoittamaan? Ja minulle salilla käynti ei ole mahdollista.

Kiitos etukäteen vastauksista!

No aluksi voisit laskea oman päivittäisen kulutuksesi ja syömällä päivässä esim. 500kcal vähemmän kuin kulutat. Lisää aerobista liikuntaa mm. alat käymään aamulenkillä, voit yrittää HIIT:ä (kokeile hakua hakusanalla HIIT). Siivoilet ruokavaliotasi eli jätät kaikki herkut sieltä pois (karkit tms.), suosit hyviä rasvoja kuten ruoka- ja kalaöljy. Iltapalla jätät hiilarit minimiin. Eiköhän noilla ohjeilla alkuun pääse ja lisää vinkkejä ravinnosta + muusta aiheeseen liittyvästä löytyy vaikka kuinka paljon tätä forumia selaillessa.

Blaaam! sanoi:
Tervehdys. Olen uusi täällä, joten anteeksi jos postasin tämän väärään paikkaan. Minulle sanottiin että tältä saa hyviä vinkkejä.

Asiaan: Painan 80 kiloa, ja nyt paino pitäisi pudottaa 70 kiloon. Voisitteko kertoa jotain vinkkejä esimerkiksi ruokavaliosta ja millaista liikuntaa pitäisi alkaa harjoittamaan? Ja minulle salilla käynti ei ole mahdollista.

Kiitos etukäteen vastauksista!

Ihan ensiks voisit kertoa miten syöt ja liikut tällähetkellä... Siitä voidaan sitten alkaa sorvaamaan diettiä oikeaan suuntaan...

Back
Ylös Bottom