Tuli mieleen tällainen juttu, että onko se fysiologisesti mahdotonta sekä parantaa tuloksia(lihasten kasvu) sekä laihduttamaan samaan aikaan?
Tähän asiaan liittyen, käyttääkö(dietillä) elimistö saamansa proteiini energiaksi? Ja voiko se olla että kaikki proteiini muuttuu energiaksi, ja että mitään ei jää lihasten ylläpitoon/kasvuun?
Tässä, olen ollut kesädieetiillä, mutta nyt rupeaa kärsivällisyys menemään kun on minulle tärkeämpää että lihakset kasvavat kun että näkyy sixpacki, ja tulokset pysyvät samana/laskevat. :(
Tähän asiaan liittyen, käyttääkö(dietillä) elimistö saamansa proteiini energiaksi? Ja voiko se olla että kaikki proteiini muuttuu energiaksi, ja että mitään ei jää lihasten ylläpitoon/kasvuun?
Tässä, olen ollut kesädieetiillä, mutta nyt rupeaa kärsivällisyys menemään kun on minulle tärkeämpää että lihakset kasvavat kun että näkyy sixpacki, ja tulokset pysyvät samana/laskevat. :(
, mutta olisi hyvä jos joku osaisi ihan oikeasti perustella sen, miksi joku ei laihdu kun on 500kcal miinuksella, tai miksi aloittelijat pystyvät samalla laihduttamaan ja kasvattamaan lihasmassaa.
Eli tarkoitatko että tutkimusryhmäläisten rasvaprosentti tippui 0.65%, esim. rasvaprosentti tippui 13%-> 12.35%, vai että jos henkilön rasvamäärä kehossa on 20kg, niin tämä osuus tippui 0.65%:lla? Jos rasvaprosentti tippui 0.65% niin tämähän on todella paljon. Ihmeellistä, sillä yleensähän sanotaan että kun kasvatetaan lihasta niin rasvaprosentti nimenomaan nousee.