laihduttaminen ja kiinteytys

Painan 76 kg ja olen 166cm pitkä ja haluaisin todella saada itseni kiinteäksi ja painon johonkin 66kg. Reidet on kuin tukit en oo koskaan saanu niistä lähtee senttikää. Oon viime helmi-toukokuun aikana saanu pudotettua painoa 70 kg mut tuli takaisin kesän aikana. Haluaisin myös saada vatsalihaksia mutta on vissi aika vaikeeta vaikka tekis päivittäin 3 kertaa 20. Jos saan laihdutettua niin naamasta ja vähä vyötäröstä lähtee mut siihen se sit jää. Laihdutin viime keväänä vaan syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän kävin mm. uimassa pari kertaa viikossa ja joskus punttiksella sekä pyöräilin töihin n. 4 km per suunta. Nyt haluaisin oikeasti "treenata" itseni kuntoon siis sellaiseen kuntoon että kehtaa näyttää itseänsä jossai muussa ku kaavussa. Oisko jollain ohjeita mut ei mitää vaikeita juttuja.:rock: :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lueskelepa täältä ravinto puolelta tuota kesäkuntoon 2006 threadia.. Sieltä saattas löytyä jotain hyödyllistä. Sinne isket tän kyssän vaikka :D

Niin siis lihaksiahan ei voi "kiinteyttää" tuolla kiinteytyksellä porukka varmaan yleensä tarkoitetaan sitä että läskit pois lihasten päältä.

vesa fani sanoi:
Painan 76 kg ja olen 166cm pitkä ja haluaisin todella saada itseni kiinteäksi ja painon johonkin 66kg. Reidet on kuin tukit en oo koskaan saanu niistä lähtee senttikää. Oon viime helmi-toukokuun aikana saanu pudotettua painoa 70 kg mut tuli takaisin kesän aikana. Haluaisin myös saada vatsalihaksia mutta on vissi aika vaikeeta vaikka tekis päivittäin 3 kertaa 20. Jos saan laihdutettua niin naamasta ja vähä vyötäröstä lähtee mut siihen se sit jää. Laihdutin viime keväänä vaan syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän kävin mm. uimassa pari kertaa viikossa ja joskus punttiksella sekä pyöräilin töihin n. 4 km per suunta. Nyt haluaisin oikeasti "treenata" itseni kuntoon siis sellaiseen kuntoon että kehtaa näyttää itseänsä jossai muussa ku kaavussa. Oisko jollain ohjeita mut ei mitää vaikeita juttuja.:rock: :worship:
Moro, mulla on ollu vähän sama juttu; pituutta on noin 180cm ja painoa noin 76kg, kun sitä viime kesänä oli jopa 95kg. Ainut ratkaisu on järkevän dieetin alottaminen ja aerobinen liikunta, esim aamulenkit. Jos vatsoja haluat kiinteyttää niin suosittelen aluksi voimapyörää, noin 3 kertaa viikossa. Totuus kuitenkin on, että ei ne vatsat sieltä näy vaikka kuinka tekee, jos läskiä on liikaa päällä. En suosittele mitään hullua dieettiä, missä kuukaudessa tarkoitus pudottaa 10kg, vaan syöt tukevasti, lasket kalorit, ja jätät viikonpäiviltä kaiken napostelun pois. Tuhti aamupala, kunnon lounas, päivällinen, illallinen ja iltapala...vähintään. Voit myös lisätä sinne vielä yhden aterian jos siltä tuntuu, ja jos reenaat kunnolla niin vedä palautusjuoma sen jälkeen. Mä syön nykyään 5-6 ateriaa päivässä, käyn noin 4 kertaa viikossa aerobisella ja 3 kertaa salilla, eikä nälkä pääse yllättämään. Syön päivisin pääasiassa kanaa ja riisiä, sekä muita protsku ja hiilarilisiä, kuten kauraleseitä, rahkaa ja raejuustoa. Tärkeää nyt on, että teet itselle tarkan ruokavalion ja reeniohjelman ja seuraat sitä tunnollisesti, niistä löydät lisää tietoa:rolleyes: :rolleyes: pakkotoistolta. Jos on paljon pudotettavaa niin lähde hiljaksiin liikkeelle tai muuten saattaa dieetin jälkeen paino palata kaksinkertaisena takaisin. Toivottavasti auttoi, kysele ihmeessä lisää, vaikken todellakaan mikään ammattilainen ole.

vesa fani sanoi:
Oon muuten nainen sit.

vesa fani sanoi:
Oon muuten nainen sit.
Lueppa toi ylläoleva viesti, yritin siinä selventää sinulle asiaa. Nytten kun tiedän että olet nainen, niin suosittelen ehkäpä jotain vähähiilihydraattista dieettiä. Tärkeää on että että teet tarkan ruokalistan jota noudatat kunnolla ja noin 4 kertaa viikossa aerobista esim.aamulenkit tai ylämäkijuoksut, jos kerta jalat on kuin tukit. Salilla susittelisin tekemään jalkaprässiä, jalkakyykkyä ja suorinjaloin maastavetoa; niiden pitäisi tepsiä tonnepakaraseudulle. Vatsalle suosittelen voimapyörää pääliikkeeksi, älä kuitenkaan reenaa vatsoja yli 3 kertaa viikossa. Itsellä on hyvät kokemukset voimapyörästä;kiinteyttää ja vahvistaa vahvasti koko vatsalihaksistoa. Mutta ei ne vatsalihakset sieltä esiin tule jos siinä edessä on paljon läskiä, joten aerobista tarvitaa.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom