Lahden salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jabe-
  • Aloitettu Aloitettu
Ilmaiseksi voit käydä Lotilan koulun puntilla missä myös tatamilla varustettu sali.

Tuolla Solana Fitnesillä kävin itse aikanaa mm. henkilökunnan joustavuuden takia. Kortilla pääsin sisään treenaamaan neljän jälkeen aamulla kun vähän rukkailtiin niitä aikarajoja. Laitteet oli ainakin silloin hyvässä kunnossa. Ainut mikä jäi vituttamaan oli sauna, jonka lämpiämisajat eivät ainakaan silloin tuntuneet noudattamaan minkäänlaista logiiiggaa. Suosittelen kuitenkin!

Kparta sanoi:
Tää o Jabe sulle varmaan vähän myöhänen postaus mutta:

Lahdessa on tonttila/joutjärvi alueella palloilukeskus & kuntosali.
Kuukausi kortti 20€/kk. Sali on melko pieni ja laitteet aika hikiset mutta tunnelma sitäkin parempi(oldschool sali) & kaikki tarvittava treeni kyllä onnistuu. Salilla en ole törmännyt kertaakaan ns. "pullistelijoihin" :david: . Äijät painaa kunnon treeniä turhia mukisematta. Ainakin opiskelijoille/työttömille todella sopiva paketti. Mitään puolen vuoden tai vastaavaa liittymä pakkoa ei ole.

Onkohan täällä palstalla ketään salilla käyneitä?

Kävin siellä joutjärvellä about kerran kahdessa viikossa pelaamassa sulkkista.. On todellakin Oldschool sali :rock: Solanassa tuli pyörittyä viime talven ajan, nyt olisin melkein valmis vaihtamaan johonkin toiseen paikkaan... Motivoitunut treenikaveri olis kans aikasta kiva.

Jabe- sanoi:
Kävin siellä joutjärvellä about kerran kahdessa viikossa pelaamassa sulkkista.. On todellakin Oldschool sali :rock: Solanassa tuli pyörittyä viime talven ajan, nyt olisin melkein valmis vaihtamaan johonkin toiseen paikkaan... Motivoitunut treenikaveri olis kans aikasta kiva.

Odotas vaan Jabe jos pääsen muuttamaan takaisin Lahteen. Tuun sitten tasaisin väliajoin pöllyttämään sua suliksessakin :thumbs:

jire sanoi:
Eikös se Lotilan koulun ilmainen punttis oo paras hinta/laatu suhteeltaan. Sinne vaan rautaa vääntämään. Ja paikka on aivan keskustassa. Käyppä kattomassa niin "takuulla yllätyt"…

missäs tämä tarkemmin ottaen sijaitsee ja miten mahtaa olla auki..?

Odotan teidän saapuvan Solanaan.

Olen se karvainen mies siinä kyykkytelineen vasemmalla puolella. Tulkaa kyykkäämään kanssani herkkä sarja jos toinenkin. Tarvittaessa voin myös varmistaa sinua takaapäin.

Ei vaan oikeesti, Solana on mielestäni paras sali. Hyvä fiilis - hyvät kanssatreenaajat ja sopusuhtaset hinnat. Ja romuja riittää, eli ei lopu kesken.

L0b0 sanoi:
Odotan teidän saapuvan Solanaan.

Solanaa on työkaverit kanssa kehuneet.Ite käyn Nick'sillä,koska pitää olla CMS-sali,jotta voin käydä samalla maksulla Tampereellakin.Kyllä tuolla Nick'sillä viihdynkin. :)

tiieitiijuu sanoi:
missäs tämä tarkemmin ottaen sijaitsee ja miten mahtaa olla auki..?

Tiirismaan lukio kun on siinä ursankadun päässä, niin tuo lotilan koulu on siinä kadun toisella puolella, mäen alla.

Jos tulet vesijärvenkadulta niin käänny Motobiken kohdalta -> sillan yli -> haarautuvasta (Y) risteyksestä oikealle (vas. sairaala) ja seuraavasta t-risteyksestä vas. alamäkeen ja siinä se koulu on vasemmalla mäen k-pisteessä. Aja pihaan, vaikka katoksen alle niin salin ovi jää oikealle (myös katoksen alla). Jos vielä epäselvää niin laita privaa!

Solanalla treenaavista mulle paikka kehui myös se kalju judoka, joka tuijottaa aina pelottavasti... Jotka tuntee sen, niin tietää mitä tarkoitan.

teri sanoi:
Solanalla treenaavista mulle paikka kehui myös se kalju judoka, joka tuijottaa aina pelottavasti... Jotka tuntee sen, niin tietää mitä tarkoitan.

kalju iso aika lyhyt pyöreähkö nuori heppu jolla aina treenatessa bullsin joku paita? :D

tiieitiijuu sanoi:
kalju iso aika lyhyt pyöreähkö nuori heppu jolla aina treenatessa bullsin joku paita? :D

Olihan tossa hymiö, eli vitsailit? Eihän tämä enää liity millään tavalla Lahden saleihin, mutta korjaan viela ton olettamuksen. Eli ei sitä juodokaa pyöreäksi eikä lyhyeksi voi sanoa. Treenaa varmasti hihattomassa, on niin julmat hanskat :worship: Ja nuoruuskin on tainnut mennä, varmaan jotain 26 v.

Solana ehdottomasti paras sali 2v sielä käyneenä. En vaihtais muuhun. Tosin hinnat on aika ikävästi noussu 37eurosta 43euroon. Kukkaro kestää kuitenkin :)

teri sanoi:
Olihan tossa hymiö, eli vitsailit? Eihän tämä enää liity millään tavalla Lahden saleihin, mutta korjaan viela ton olettamuksen. Eli ei sitä juodokaa pyöreäksi eikä lyhyeksi voi sanoa. Treenaa varmasti hihattomassa, on niin julmat hanskat :worship: Ja nuoruuskin on tainnut mennä, varmaan jotain 26 v.

:offtopic: ei ollut vitsailua, mutta n. 99%:n varmuudella eri tyyppi kyseessä. ei tule kyllä salilta mieleen kuin 2 kaljua tyyppiä toinen suht pieni ja näyttää siltä, että harrastaisi jotain ip-lajia ja tuijottelee vihaisesti. toinen taas menee heittämällä iso kategoriaan, mutta en kyllä millään osaa ko. tyyppiä judokaksi mieltää :)

mitä itse saliin tulee todella miellyttävä paikka treenata, hinta muihin lahden saleihin verrattuna kohdallaan, isot tilat. miinukset salille tulee musiikista ja miten sattuu päällä olevasta saunasta. musiikin korjaa helposti mp3-soittimella, mutta sauna ei oikein mahdu taskuun :D

Snake sanoi:
Solanaa on työkaverit kanssa kehuneet.Ite käyn Nick'sillä,koska pitää olla CMS-sali,jotta voin käydä samalla maksulla Tampereellakin.Kyllä tuolla Nick'sillä viihdynkin. :)

Minkälaiset kk-maksut Nicksillä ja minkälaista porukkaa siel käy.
Aattelin ruveta käymään lahessa salilla kun toi palokunnan rocky-sali rupee käymää ahtaaks.Oon rehkiny vapailla painoilla nyt jokusen vuoden ja pitäs saada vähän vaihtelua harjoitteluun.

Keksu sanoi:
Minkälaiset kk-maksut Nicksillä ja minkälaista porukkaa siel käy.
Aattelin ruveta käymään lahessa salilla kun toi palokunnan rocky-sali rupee käymää ahtaaks.Oon rehkiny vapailla painoilla nyt jokusen vuoden ja pitäs saada vähän vaihtelua harjoitteluun.

En tiä tarkkaan tota kk-maksua,kun mulle maksaa 35e ja työpaikka maksaa loput.Oliskohan jotain 55e?Samalla maksulla saa käyttää monitoimisalia(sähly,koripallo,sulkapallo,säkin mätkiminen jne...),squash kenttää,spinning,yms...Onhan noilla CMS-saleilla joku liitymismaksukin.Tutustuminen on ainakin ilmaista eli soita sinne ja kysele.
Salilla käy kaikenlaista porukkaa,mutta isoja mörköjä näkyy harvemmin.Vaki porukoihin kuuluu esim.kehonrakennusammattilaistuomari Johnny Kankala ja kivannäköisiä fitness-kissojakin,futareita ja muita urheilijoita sekä tavallisia sohvaperunoita.Paskaa puhuvia kaikentietäviä pappoja unohtamatta.Ite oon ainakin viihtynyt ja jos alat siä käymään niin tuu moikkaan. :)

edit.jos jotain todellista miinusta hakee paikasta niin aika pienet sauna-ja pesutilat suureen kävijämäärään nähden

Itse treenasin Vesijärvenkadun Gym1:sellä ja hyvä oli kunnes se lopetettiin.:itku:
Nyt siirryin Vapaudenkadulle ja se on minusta todella hyvä sali. Olen mm. nähnyt useita kertoja siellä treenaamassa Jussi Hokkasen sekä Rauli "The Dentist" Tolosen sekä Fitness jumalattaren Heidi Sorsan. Joten ihan hyvä sali. Ja nyt sinne onkin tullut lisää laiteitta ja hyvä mesta on treenata, mutta aika kallis, mutta mulla ei oneksi ole hätää, sillä pappa betalar.. :D

No kai se on ainaki käytävä tutustumassa kyseiseen paikkaan.Salin pitäs olla kuitenki suhteellisen lähellä linkkuasemaa,ettei tarvii kovin pitkiä matkoja kävellä paukkupakkasissa ja myrskyissä.Kesällä olis ihan eri juttu kävellä vähän pitemmällekki.

Kirjailin tuossa viime viikolla Solanasta esittelyä/arvostelua tuonne saliarvosteluosioon, mutta ei ole vielä julkaistu siellä. Laitelistaa ym. siihen väsäsin.

Hei olisi todella mukavaa, jos joku pakkislainen käy tuolla Gym1 Vapaudenkadulla niin voisiko hän auttaa minua treeneissäni, meinaan kaipasin vähän vanhemman neuvvoja. Olisi todella muakavaa, sillä olisi aika paljon opittavaa, vaikka olen käynyt salilla jo yli vuoden päivät, mutta tosin olin about 10 kuukautta noista 12 kuukaudesta dietillä enkä välittänyt hirveästi mistään kunnon treeneistä, tein vain sarjat ja aerobiset ja lähdin kotiin. Siis harrastin salilla enemmän aerobista kuin treenausta ja nyt sitten olen päättänyt pitää pienen massakauden ja dietata loput rasvat pois tuossa keväällä. Eli jos joku pakkislainen käy tuolla samalla salilla eli Vapaundenkadun Gym1:sessä niin voisiko hän auttaa minua esim. tekemään kyykkyä ja muita kunnon perusliikeitä esim. maastavetoa jota teen, mutta en ole varma teenkö oikein. Vaikka tuo Riitta Koukari opetti maastavedon mulle niin en ole ihan varma teenkö sen oikein... :itku:

teri sanoi:

LoooooooooooL ! Tiedän. Tiedän todella hyvin :hyper:

Komea nosto yli 10 vuoden takaa. Löytyykö Lahdesta hyvää kuntosalia johon pääsee kertamaksulla myös sunnuntaisin?
Uimahallien saleja katselin, muttei löytynyt mitään kuvia varustelutasosta. Onko näistä mitään kokemusta, missä olisi vapaita painoja ja kunnon puitteet treenata?

Back
Ylös Bottom