Lahden lisäravinne- ja salivaatekaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lahdessa on aika heikkoa ainakin vaatepuoli. Itselle ei tule yhtäkään salivaatekauppaa Gym 1:n myymälän lisäksi mieleen. Lisäravinteita myydään luontaistuotekaupoissa ja ainakin Gym 1:n myymälässä, muilla saleilla vähemmän. Itse olen aina käynyt luontaistuetekaupassa mikä on torin reunalla sellaisella "sisäpihalla". Osoitetta en muista, mutta aleksanterin kadun puolella kuitenkin. Toinen luontaistuotekauppa missä on lisäravinteita sijaitsee "Trio" kauppakeskuksessa. Gym 1:llä on varmaan keskustan kolmanneksi kattavin lisäravinnevalikoima. Kokonaisuutena heikohkot shoppailumahdollisuudet, paitsi jos nyt vertaa johonkin ihan käpykylään.

Hämeenkatu 16 on ******:n myymälä, mutta siellä ei ole yhtä paljon tavaraa kuin helsinkin myymälässä. Kyllä siellä ne perusysteemit löytyy sekä House Of Pain ryysyjä jos kiinnostaa.

Edit:tässähän tuleekin ilmeisesti tähtiä nimen tilalle niin joudut itse tekemään salapoliisityötä mikä tuo kilpaileva kauppa oikein onkaan. Itse en ala sen enempää sitten tätä mainostamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom