Lahden Fitnessexpo

Tuli sama mieleen, että käyttäkää niitä pakkis kamoja. Paita päälle ylpeenä, eikä salaa yöpaidaksi! Ei sillä paidalla turpaan tule, ja jos tulee ni annetaan takas :D
Niin ja itse en ainakaan näillä näkymin pääse expohon.Tulis liian kalliiksi. Kiinnostas ni pirusti tulla katsomaan ainakin tuo kehokisa, että jos Rovaniemeltä on joku menossa, niin otappa yhteyttä, kun ei viiti täältä asti yksinkään lähteä. Kimppakyydillä siis ainakin kehopäiväksi voisin lähteäkkin.Kahteen päivään ja yöhön ei budjetissa ole varaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan sieltä rollostaki jengiä tulossa, Annukka sinne vaa Jiipeelle kyselemään kuka on messissä ;)

Pitäähän se lähteä, jos L0b0 huolii viekkuun yöksi. :D Pidetään jatkot sitten sen kämpillä. Kyl sinne aina muutama sata pakkislaista mahtuu..

Itku.. Nyt näyttää vahvasti siltä, et meidän Expo-reissu peruuntuu. Hotellihuone olis varattuna ja liput kisoihin. Kai se on alettava niitä sit perumaan ja liputkin mielellään jos sais vielä myytyä, tulee muuten kivaa tappiota. :( Harmittaa!!!

Hynkkä sanoi:
Pitäähän se lähteä, jos L0b0 huolii viekkuun yöksi. :D Pidetään jatkot sitten sen kämpillä. Kyl sinne aina muutama sata pakkislaista mahtuu..

Heh, senkin hupsu köriläs! Sinulle on aina paikka varattu sängyssäni :love:

Toivottavasti Aimo Tarmokin saapuu paikalle..

Veikkoset, muutama kynäniska aina mahtuu :D
Tulossa on ennakkotietojen mukaan erinomainen expo! Kannattaa valua paikalle. Minut löytää sieltä olut teltan läheisyydestä..

Ensimmäistä kertaa Expoon lähdössä. Tarkotuksena nähdä lauantain Body-kisa ja illaks täytyy varmaankin jäädä bileisiin. Harmi kun ei oo hupparia vielä tullut... :( Minnehän kannattais laittaa asuntoauto yöks parkkiin?

Mike sanoi:
Pakkiskamat kaikille päälle, niin nähään paljonko siellä forumilaisia pyörii. Lippis, pipo, paita, laukku, sheikkeri, ihan mikä vain, niin tunnistaa jengin.

Hiukka :offtopic: alkuperäisestä jutusta, mutta olikos se valkoinen pakkispaita jotenkin isompi vai pienempi mustaan nähden?? Näin muistan jostain lukeneeni.

Body-sm:t tullaan katsomaan, kavereita en ole (vielä) mukaan saanut. Pakkisosastolta otetaan kaikkea kivaa mukaan.

battleaxe sanoi:
täällä on ainakin yks hurja tulossa:)

Itse ajattelin josku uskaltaisi pakkispaidan ostaa ja tulla noloksi "hengaajaksi" isoille körmyille.. :D

Mä tulen hengaamaan ainakin tuonne, pakkispaidasta tunnistaa:).
Okei on mulla kaikki muutkin "tarpeelliset" vaatteet päällä...;)

Fitness Expo on selviö! Sinnehän se on ehdottomasti mentävä. Liput on täälläkin jo pitkään pölyyntyneenä odottaneet. Sunnuntain Wrangen kisat pitää nähdä ja lauantainakin olis kiva mennä näyttelyt rauhassa katsomaan jos vaan töiden jälkeen vielä jaksaa/ehtii.

tarkoitus olisi tulla lauantaina tai sunnuntaina päiväseltään pyörähtämään kahden kaverin kanssa.pakkiksen pisteessä tavataan :)

Nonni. Mukaan tarttui pakkispaita sekä proslowta pussi... Sitten nappasin reenivaatteiksi umbron colleget, hihattoman paidan, BODY-lehtiä ja vetoremmit (ei ainakaan kalliit?) ja aimo annoksen :whip: talven reeneihin...

..se juontaja muute suxoroi ihan URAKALLA! Pilasi hienosti ainakin rautakoura SM seuraamiseni... Oliko se pöhnässä, oliko se show vai mitähäh?

Voi elämäni kevät että se juontaja oli rectumista! Koko ajan sai puristella käsiä nyrkkiin etten heittäisi sitä millään raskaalla ja/tai terävällä. Se oli siis niiiiiin perseestä koko äijä. Mertarannan piti olla siellä mutta ilmeisesti ei päässyt ja sitten tuommonen latvalaho"pumppaan perseeseesi positiivista auringospaistetta" tampio otetaan juontajaksi koska se on jonkin järjestäjän joogakaveri.

Muuten Exposta jäi tosi hyvä maku suuhun. Pakkislaisia oli vaikka millä mitalla liikkeellä, koko ajan sai moikkailla. Mukaan tarttui hanskat, patukoita ja juomista.
Jäi miesten kisasta ihan kauhean hyvä muisto ja hirveän paljon treenimotivaatiota lisää. "Joskus vielä.."-mentaliteetilla eteenpäin.
Mutta kaikkein iloisimmaksi minut teki se että sain tavata Markon ja kätellä häntä. Tarttuipa mukaan vielä hänen kirjansa nimmarilla. Ja piru vie että se mies on iso. Tahtonu mahtua koko lavalle edes.
Lenda Murray oli kanssa erittäin näyttävä ilmestys. Minulla on ollut hänen kuvansa julisteena seinälläni koko sen ajan kun olen salilla viihtynyt ja kun vihdoin pääsin tapaamaan häntä ja juttelemaan hänen kanssaan.. :hyper: Todella class act. Upea nainen.
Lyhyesti sanottuna, aivan loistava päivä messuilla! Voi kun olisinki päässyt olemaan siellä huomennakin, mutta ei tällä kertaa. Ensi vuonna uudestaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom