Lahden Fitnessexpo

Ketä kaikkia on lähdössä Lahden Fitnessexpoon?

Ajateltiin tyttökaverin kans lähteä, koska motivaatio on rankan kesän jälkeen ollut hieman hakusalla. Sovittiin, että fitnessexpo on kova motivaation nostattaja ja samalla hommataan sieltä lisäravinteita ja treenivaatteita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin tulla tsekkaamaan Body SM:t, mutta aika nihkeesti olis porukkaa lähössä mukaan. No, ei sielä seuraa kaipaa, kun saa nähä Savolaisen ja muitakin jättiläisiä livenä.

Itse myös lähdössä Body SM:t katsastamaan. Yksin olen sinne menossa, kun ei oikein kavereita innosta. Tarpeeksi rahaa mukaan, niin saan ostettua lisäravinteita taas hetkeksi aikaa.

Body-kisatkin kiinnostais nähdä, mutta en jaksa molempina päivinä lähteä, joten meen sunnuntaina messuilemaan ja fitness-kisoja pällistelemään. Sain houkuteltua yhden kaverinkin mukaan, aikaisemmin oon messuillut aina yksin ja se on aikasta tylsää puuhaa....

Täällä harkitaan lähtöä. Varsinkin tuo sunnuntain ohjelma kiinnostaisi noiden sotilaspenkkikisojen takia. Näkisi vihdoinkin livenä oikeita suorituksia. Vois verrata omaan tekniikkaan ja tehdä korjauksia, jos jotain ilmenee. Jos vaikka joskus innoistuis osallistumaan johonkin kisaan :jahas:

Ilman muuta paikallisena mennään expoille tonttuilemaan ja pakkiksen kojullakin täytyy käydä.

Viestiketjun aloittajalle:

Minä ainakin henk.kohtasesti saan vaan alemmuuskompleksin expoilla. Siellä on niin isoja ja pahoja setiä, että oikein hävettää näyttäytyä, mutta hyvä jos jotkut osaa ammentaa siitä voimaa.

Mä kans aina masennun fitness-tapahtumissa kun sielä pyörii hyväkuntoisia naisia. Lavalla olijoista en masennu, koska he ovat kisakuntoisia ja se ei ole itsellä tavoitteena. Toisaalta sieltä saa kyllä motivaatiota ja hyvän muistutuksen miksi sielä salilla ja lenkillä täytyy ahkerasti käydä ;)
Ja mikä parasta, messuilla on kivoja urheiluvermeitä kaupan.

Mike sanoi:
Muistakaa poiketa Pakkiksen osastolla.

Asiallista! Täytyypä tulla poikkeamaan. Otathan sit pakkiskrääsää sinne myytäväksi? Täytyy tulla vilkasee millain se treenikassi ja huppari on.

Saavun kynäniskoineni paikalle.

Tämä kynäniska tulee myös paikalle lauantaina, SSS:n tunnistaa harmaasta neuleesta ja farkuista, rumasta maantienvärisestä siilitukasta(yritän kasvattaa hiuksia kesäkaljun jäljiltä) ja pälyilevästä katseesta: "hui kun kaikki miehet on noin isoja ja oih kun kaikki naiset on noin namuja" :D

Ai niin kun Käyhty vetää vaparin niin ensimmäinen joka nousee ylös huutamaan kannustusta on SSS tai Käyhdyn tyttöystävä :D

Saa tulla sanomaan moi

Perinteitä noudattaen ollaan menossa. Body Sm:t on tarkoitus katsastaa, liput pölyttyneet kaapissa jo pitkän aikaa. :) Tietty Pakkiksen osastolla täytyy näyttäytyä, varaathan mulle Mike sen pipon mukaan niin saan lopultakin pakkismyssyn. Messutarjouksia hyödynnetään tietysti yli varojen. Muistaen, kuinka paljon täydempi auto oli viime vuonnakin tullessa, kuin mennessä.. :lol2:

Kyllähän tuonne pitää Body sm:t lähtee kattomaan,4:n hengen porukka on lähös...

Tarkoitus olis kanssa molemmat päivät käydä kattomassa,jos saan jonkun lähteen mukaan.Edellisistä kisoista(ja ainoista),joita oon käyny kattoon onkin vähän aikaa.Ne oli joskus 80-luvun lopulla Tampereella jotkut ravintolakisat(muistaakseni Cotton clubilla)....
Onkohan Pakkiksen tiskillä jotain protskupatukkatarjouksia?Olis töissä käteviä.

Perjantaista sunnuntaihin olis tarkoitus olla maisemissa. Jännättävää riittää sekä lauantaille että sunnuntaille riittämiin :)

Paikalla ollaan Helgan kans la-su. :rock: Tänä vuonna täytyy varata rahaa enemmän mukaan, kun korteilla ei saa mitään ostettuu sieltä...

Hippo sanoi:
Paikalla ollaan Helgan kans la-su. :rock: Tänä vuonna täytyy varata rahaa enemmän mukaan, kun korteilla ei saa mitään ostettuu sieltä...

Hyvä kun mainitsit tuon korttihomman, minä olisin 100% varmasti ollut pelkällä pankkikotilla varustettuna siellä.

No eipä meidän lähtö varma ole, mutta lauantaiksi olisi tarkoitus vaimon kanssa sinne lähteä. Pakkispaita on pakko laittaa päälle, jos vaikka pakkislaisiin siten helpommin törmäilisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom