Ladon ovet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei ainakaan tosta Miken mainitsemasta roikkumisesta ollut minun hartioitteni kannalta mitään hyötyä, sillä suurinpiirtein asuin puussa lapsena ja yläasteajan ja suurimman osan lukiota vetelin leukoja, mutta hartiat on kuin kaljapullolla.

Mariko sanoi:
Siis hetkinen, ymmärsinkö mä nyt oikein: omista käsistä kiinni ja veivaa ne tuosta pään yli selkäpuolelle vai mitä? En käsitä, miten toi voi olla mahdollista. Mulla pitää olla sellainen metrin levyinen ote, ennen kuin menee yli...

Itse saan kepin helposti selkäpuolelle ja siitä vielä alakautta vartalon etupuolelle otetta irrottamatta, onhan se aika tuskallista, mutta hyvää venyttelyä. :thumbs:

vähän :offtopic: kun pituuskasvu alkaa loppumaan.. ni kasvaako sitä sen jälkeen leveyttä? Tai että onko 17-18v yhtä leveät hartiat kuin vaikka 30v. Entä voiko punttauksella edesauttaa/heikentää luonnollista hartioiden leventymistä.

Spidey sanoi:
Ei se varmasti ole mahdottomuus kenellekkään, tai no voi olla mutta joka tapauksessa tuota voi varmasti kehittää harjoittelemalla

Luulisin, että meikälle on mahdottomuus saada kädet yhdessä ympäri. Äsken koetin kepillä niin 115cm oli lyhyin käsien etäisyys millä meni ympäri. Telkkarissa näin kerran kun Sievisen Jani teki tuon tempun kepillä ristiotteella, eli oikea nyrkki vasemman nyrkin vasemmalla puolella. INSANE!

"Äijähän on kuin ladon ovi, ei yhtä leveä, mutta yhtä laho" mutta asiaan. Kyllähän paljon punttia treenannut näyttää leveältä. Lisää massaa olkapäihin. Kun katsoo äijiä jolle XXL tai isompi farkkutakki on sopiva, niin aika leveältä näyttää ainakin minun silmään. Itse olin ala-asteella alipainoinen ja lähtökohdat puntinnostoon ei ollut kovin hyvät. Nyt en pidä itse ihan kapoisena. Eiku salille kyllä se siitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom