Laatua naisille..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
No okei en laadusta tiä.. äijiä kuitenki :D

Hyi yök!! Kehonrakennus ei sovi miehille!! :urjo: :jahas:

Odotin uunin tai imurin kuvia.

MrMaroon sanoi:
Odotin uunin tai imurin kuvia.

:lol2: Tässä todellista laatua naisille

stove.jpg

hit_cv2800_zoom.jpg

Hyi helvetti. Miksi tänne pitää tommosia laittaa? Pois. Äkkiä.

Lisää laatua naisille:

e0002214.jpg

Hella_leivinuuni.jpg

ok, no annetaan teille miehenkin kuva:

david-hasselhoff-003.jpg

Älkääs yhtään yrittäkö vallata tätä threadia noilla uunin ym. kuvilla! :evil:

Liitteet

• ac71604w.webp
    ac71604w.webp
    131,8 KB · Katsottu: 10 207
  • 192128.webp
    192128.webp
    19,4 KB · Katsottu: 11 533
vilma-liina sanoi:
Jaksan aina vaan ihmetellä sitä jotain miesten ja naisten välistä eroa... Näin hetero naisena ei oo minkäänlaista kiinnostusta googlettaa ja katsella vähäpukeisten tai alastomien miesten kuvia... jos ei oteta kehonrakennuskisakuvia huomioon. Mun ei varmaan tarvi tätä asiaa edes oppia ymmärtämäänkään? :)

Joopa joo :rolleyes:

Hyvät immeiset elekää nyt ottaka tätä noin vakavasti.. Hoho noi imurit todellakin on laatua :hyper:

Vilma-Liina mä selaan kyllä ihan sekä naisten, että miesten kuvia, jos mulla on tylsää himas.. eikä siihen tarvitse mtn seksuaalista liittyä.. Lähinnä saa naureskella kuville.

Jep, ei sun tartte ymmärtää.. mä en vaan tajua miks naiset ei sais kattoa miesten kuvia.. samanlaisia paskahousuja me ollaan miehet sekä naiset..
(miten toi nyt tähän liittyi) :jahas:

Siis miksi tällä kaverilla jöpöttää, kun se vääntää tota pystypunnerrusta tolla 10 kilolla? Nostaako myös noin kevyillä painoilla treenaaminen testosteronitasoja vai onko kyseessä vain kovan treenin viimeinen pumppisarja ennen suihkuun lähtöä? Vaatteethan kaverilla on ainakin jo lähteneet pois päältä.

attachment.php

:offtopic:
Tahvo Tohveli sanoi:
Siis miksi tällä kaverilla jöpöttää, kun se vääntää tota pystypunnerrusta tolla 10 kilolla?

On siinä 30Kg ;). Harvoin kyllä mulla jöpöttää salilla :)

Neidit jatkakoon, mä en enää puutu tähän threadiin

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom