Laatua naisille..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suni
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tahvo Tohveli sanoi:
Siis miksi tällä kaverilla jöpöttää, kun se vääntää tota pystypunnerrusta tolla 10 kilolla? Nostaako myös noin kevyillä painoilla treenaaminen testosteronitasoja vai onko kyseessä vain kovan treenin viimeinen pumppisarja ennen suihkuun lähtöä? Vaatteethan kaverilla on ainakin jo lähteneet pois päältä.

attachment.php

No kyllähän tommonen puoliseisokki iskee päälle kovissa sarjoissa. Kunnon keilan voi sitten paljastaa saunan puolella (itse en tunnusta näin tekeväni.. :rolleyes: ).

Suni sanoi:
Vilma-Liina mä selaan kyllä ihan sekä naisten, että miesten kuvia, jos mulla on tylsää himas.. eikä siihen tarvitse mtn seksuaalista liittyä.. Lähinnä saa naureskella kuville.

Jep, ei sun tartte ymmärtää.. mä en vaan tajua miks naiset ei sais kattoa miesten kuvia.. samanlaisia paskahousuja me ollaan miehet sekä naiset..
(miten toi nyt tähän liittyi) :jahas:

Riiccia ystävällisesti poimi tuon mun "lausunnon" jostain muusta threadista, ja sekin on yllättäen taas käsitetty väärin.
Eli mulla ei oo niin paljoa ylimäärästä aikaa tai kiinnostusta, että huvikseen googlettelisin ja etsisin jotain vähäpukeisten ukkojen kuvia. Aina löytyy jotain tähdellisempää tekemistä. Voin niitä kyllä katsella, jos esim. täällä tulee vastaan. En siis ummista silmiäni, enkä ketään myöskään paheksu moisten kuvien etsimisestä ja katselusta.
Johtuiskohan tää siitä, että mä saan jokapäiväisen "alaston miesvartalo"-kiintiön täyteen jo täällä kotosalla, kun oma ukko hiihtelee jatkuvasti aataminasussa. Joo, ja valitan, ei oo laittaa :kuvia:

vilma-liina sanoi:
Riiccia ystävällisesti poimi tuon mun "lausunnon" jostain muusta threadista, ja sekin on yllättäen taas käsitetty väärin.
Eli mulla ei oo niin paljoa ylimäärästä aikaa tai kiinnostusta, että huvikseen googlettelisin ja etsisin jotain vähäpukeisten ukkojen kuvia. Aina löytyy jotain tähdellisempää tekemistä. Voin niitä kyllä katsella, jos esim. täällä tulee vastaan. En siis ummista silmiäni, enkä ketään myöskään paheksu moisten kuvien etsimisestä ja katselusta.
Johtuiskohan tää siitä, että mä saan jokapäiväisen "alaston miesvartalo"-kiintiön täyteen jo täällä kotosalla, kun oma ukko hiihtelee jatkuvasti aataminasussa. Joo, ja valitan, ei oo laittaa :kuvia:

Hmm.. joo itekki kattelin, että mistäs toi sun teksti oli poimittu.

Mulla on kiinnostusta aina jos kyse on.. öhöm... nojoo :nolo:

Eipä siinä mtn.. eiköhän noita poikien fotoja helloista ja imureista nähtyki jo tarpeeksi. :lol2: ;)

Joo'o. Eipäs nyt spoilata tätä threadia tyhjänpäiväsellä :anssi:

Ihan hyvin kuvia noi Sunin linkittämät olivat :kuola:, silmän ruokaa

:panisin:

eiku...

ironchef sanoi:
MR. MuscleMayhem 2003

Eiköhän tytöt voi tehdä itelleen oman threadin tonne omalle puolelle..

Ps. Voiko naiset sanoo että "panisin" vai onko oikeempi termi "antasin"?

Eihän tätäkään ole pakko lukea, jos ei halua.. :)

ironchef sanoi:
Eiköhän tytöt voi tehdä itelleen oman threadin tonne omalle puolelle..

Mimmien puolella käydään asiallista keskustelua. Miksi netistä poimittua osiolla ei voisi olla netistä poimittuja miesten kuvia? :rolleyes: Otsikosta pitäisi jo tietää, haluaako katsoa vai ei...

Ps. Voiko naiset sanoo että "panisin" vai onko oikeempi termi "antasin"?

Tietysti panisin. Mitä vittua sä luulet, että punttimimmit siellä sängyssä puuhaa? Leikkii hide and seekia kuumavesipullon kanssa? Joku ehkä antaa, mutta mä otan.

T. fearsome rider :evil:

esni sanoi:
Tietysti panisin. Mitä vittua sä luulet, että punttimimmit siellä sängyssä puuhaa? Leikkii hide and seekia kuumavesipullon kanssa? Joku ehkä antaa, mutta mä otan.
T. fearsome rider :evil:

fear.gif

Ohhoh!
Olipas muuten laatua naisille tuolla miesten uimahypyissä. Brittiläinen Tony Ally, herranjestas sentään mikä mies.
180cm 90kg ja sopivan kireäkin, NAM!

Smart sanoi:
Ohhoh!
Olipas muuten laatua naisille tuolla miesten uimahypyissä. Brittiläinen Tony Ally, herranjestas sentään mikä mies.
180cm 90kg ja sopivan kireäkin, NAM!

Jepjep Smart, Allyyn kiinnittyi minunkin huomioni. Taisi tulla uimahypyistä uusi suokkarilaji... :kuola:

Kuvittelenko vain, vai onko jollakulla äijällä ongelma sen kanssa, että joku punttimimmeistä haluaa katsella/linkittää miesten kuvia?

Kai siihen nyt HERRAISÄ saa yhden ainoan threadin pyhittää?

Uskomatonta jeesustelua.

Narutumppu sanoi:
Kuvittelenko vain, vai onko jollakulla äijällä ongelma sen kanssa, että joku punttimimmeistä haluaa katsella/linkittää miesten kuvia?

Kai siihen nyt HERRAISÄ saa yhden ainoan threadin pyhittää?

Uskomatonta jeesustelua.
Ei kannata ottaa kaikkia sanomisia niin tosissaan.

Sisyfos sanoi:
Ei kannata ottaa kaikkia sanomisia niin tosissaan.

Niin, no kuinka moneen "panisin"-threadiin on ilmestynyt tuumaisen kullin kuvia by punttimimmit? :david:

Edit:Tarkennettakoon vielä, että jätänpä sittenkin tämän asian puolustelemisen naisten harteille, he tuskin tarvinnevat puolestaanpuhujaa.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom