L-Karnitiini

Ikä
39
jooh elikkä tilasin joskus kauan sitte L-Karnitiinia ja en siihe sitte sen kummemmin tutustunu mutta se kait oli jotain rasvanpolttajaa..
Miten tämä aine toimii ? vai toimiiko se :D ? kertokaa alottelialle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by carboniitti
jooh elikkä tilasin joskus kauan sitte L-Karnitiinia ja en siihe sitte sen kummemmin tutustunu mutta se kait oli jotain rasvanpolttajaa..
Miten tämä aine toimii ? vai toimiiko se :D ? kertokaa alottelialle.

Toimii!!!!

Mulla helevetin hyviä kokemuksia viime keväältä ja viikko sitten alotin ottaa ja eilen kaveri ihmetteli et kuis mä oon vähä tiukentunu..
Ja kevään aerobinen helvetti vasta edessä..:evil:
SUOSITTELEN!!!

mites paljo viikossa treenaat ku jo viikossa tiukennuit :D ?
pitää vissii ittekki alkaa ottaa.. mulla on ainaki kapseleina omat

Miten tämä aine toimii ?
L-karnitiinihan kuljettaa rasvasoluja energian tuotantoon. kohonneet L-karnitiiniarvot tehostavat kehon rasvojen käyttöä energianlähteenä

mites paljo viikossa treenaat ku jo viikossa tiukennuit :D ?
pitää vissii ittekki alkaa ottaa.. mulla on ainaki kapseleina omat

Ei se reenin määrä, vaan aine poistaa tuota nestettä ja siitä toi "tiukempi" olo!!

Pistetään heti tähän aluksi jos joku taas kirjoittaa että pistätkö meille tyhmemmille: on kokeiltu ja kunnolla! Siis toimii ainakin jotenkuten, tosin ajan myötä annostusta joutuu lisäämään (eivät ehkä kaikki, kuten ei ehkä toimi kaikilla) ja aika paljonkin. Mutta kannattaa kokeilla, jos vaan on ylimääräistä rahaa! Ei tästä aineesta ainakaan haittaa ollut.

Onko tuosta tullut mitään sivuvaikutteita ja mites annostelu?

Kun täällä pakkiksella on sitä nyt saatavilla ilmeisesti jauheena niin sotketaanko sitä palautusjuomaan vai mitenmitähä?

8Balls sanoi:
Koeta vielä hankkia listoille vielä Tribulus ja Carnosiini niin voin suorittaa kaikki ostot täältä.

Tribulusta ei edes otettu vaikka sitä tuolla valmistajalla onkin. Ei sitä todellakaan kehtaa myydä, jos suoraan sanoo.

Jos otettaisi, niin hinta olisi 23,50 € / 250g

Mike sanoi:
Tribulusta ei edes otettu vaikka sitä tuolla valmistajalla onkin. Ei sitä todellakaan kehtaa myydä, jos suoraan sanoo.

Jos otettaisi, niin hinta olisi 23,50 € / 250g

Mun mielestä tribu todellakin on ihan asiallinen tuote. Vällyhaluja on turbottanu vanhalle ukolle jopa 3 kertaan päivässä ja lisännyt jopa aknea, joten pitäisin sitä ihan kelpo tuotteena jos esim HCG:tä ei oo saatavilla.

Mut voishan sen laittaa vaikka johonkin "Pakkis ei suosittele" tuoteryhmään :)

Tribulushan nosti estrogeeni tasoja paaaljon enemmän kuin testotasoja, ja testotasojen nousu oli todella minimaalista eli hyödytöntä. Pelkkää kusetusta koko tuote.

Onneksi pakkis ei alennu menemään Kröhöm tietyn **fitness liikkeen tasolle!

Juha1 sanoi:
Tribulushan nosti estrogeeni tasoja paaaljon enemmän kuin testotasoja, ja testotasojen nousu oli todella minimaalista eli hyödytöntä. Pelkkää kusetusta koko tuote.

Onneksi pakkis ei alennu menemään Kröhöm tietyn **fitness liikkeen tasolle!

Mistäs oot tuon estrojutun keksiny? Sitäpaitsi on mukavaa kikkiä vaikka oiskin estrot ylhäällä ;)

8Balls sanoi:
Mistäs oot tuon estrojutun keksiny? Sitäpaitsi on mukavaa kikkiä vaikka oiskin estrot ylhäällä ;)

Niin notta paino voi nousta nesteen muodossa kun tulee estroa, finnejäkin voi tulla siitä johdosta, samoin gynoa. Kyrpä ei seiso kunnolla jos estrot nousee, mutta anyways, niin marginaalinen on vaikutus suuntaan jos toiseen, ettei ole kovin kannattava ostos tribu, ennemmin sillä rahalla BCAA:t peliin ja lihaksen purkua ehkäisemään.

Nyt viikon verran tuota HC:n L-karnitiinia käyttäneenä (2g/vrk) olen havainnut, että rasva tahtoo tulla ulos - ikävä vaan, ihon kautta. Eli finniongelma on iskenyt päälle ja pahasti. Ruokavaliossani ei ole viimeisen viikon aikana ollut mitään erikoista pariin edelliseen verrattuna, ainoa muutos on ollut HC:n pulvereiden lisääminen mukaan (tauriini, l-karnitiini ja l-tryptofaani; tauriiinia ja l-tryptofaania olen käyttänyt aiemminkin ilman finniongelmia). Tietysti, onhan tuo aurinkovekkulikin näyttäytynyt paremmin samaan aikaan, joten olisiko sitten kyseessä tämä keväinen testojen kohoaminen?

Onko joku muu kohdannut vastaavaa l-karnitiinin kanssa, vai onko tämä nyt vain sattumien summa, mitä voin aamulla sitten päivitellä mennessäni ostamaan Clerasilia? :D

setae sanoi:
Nyt viikon verran tuota HC:n L-karnitiinia käyttäneenä (2g/vrk) olen havainnut, että rasva tahtoo tulla ulos - ikävä vaan, ihon kautta. Eli finniongelma on iskenyt päälle ja pahasti. Ruokavaliossani ei ole viimeisen viikon aikana ollut mitään erikoista pariin edelliseen verrattuna, ainoa muutos on ollut HC:n pulvereiden lisääminen mukaan (tauriini, l-karnitiini ja l-tryptofaani; tauriiinia ja l-tryptofaania olen käyttänyt aiemminkin ilman finniongelmia). Tietysti, onhan tuo aurinkovekkulikin näyttäytynyt paremmin samaan aikaan, joten olisiko sitten kyseessä tämä keväinen testojen kohoaminen?

Onko joku muu kohdannut vastaavaa l-karnitiinin kanssa, vai onko tämä nyt vain sattumien summa, mitä voin aamulla sitten päivitellä mennessäni ostamaan Clerasilia? :D

Mulla taas toiminut helvetin hyvin.. hikeä pukkaa ja kusella saapi ravata.Mutta ei mitään tollasia vaikutuksia ole...hmmm ei hitto ei voi kyllä johtua karnitiinistä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom