löytyykö tietäjiä gamecuben saralta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja java
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=99251
Tuolla näkyis olevan jotain keskustelua, mutta aikamoista jossittelua tuntuis olevan jälleen (kuten aina foorumeilla). Mutta toivottavasti saat tuosta jotain irti :)
Edit. Alempana olevaan viestiin viitaten minäkin heristelen sulle sormeani. Piracy is bad, m'kay.

Ai-jai jai.... Piratismi juttuja ei tueta.

Ei kai ketjun aloittaja missään vaiheessa piratismiin viitannut? cd pelit ei vaan kestä samoin kuin wanhat kunnon kasettipelit.

nimenomaan. konsoli kuuluu 5 vuotiaalle pojalleni ja hän on tuhonnut naarmuttamalla pari peliä. kuukauden vanhoja. pelit kun ei ole oikein halpojakaan. tästä on kysymys.

Tarvitset mod piirin. Suosittelen että asennat sen liikkeessä, koska itse se on aika vaikeaa (puhun kokemuksesta), mutta jos tinaustaitosi ovat kunnosssa ja luulet tietäväsi mitä teet niin mod piirin mukana tulee ohjeet asennukseen.

Toimivien varmuuskopioiden polttaminen Gamecubelle on melkoista alkemiaa, mutta kokeilemalla erilaisia levytyyppejä sekin lopulta onnistunee. Aihioiden lisäksi asiaan vaikuttaa ainakin konsolin laserin resistanssi (jota saa säädettyä), käytettävä bios, asema jolla levy poltettiin, onko imagessa roskadataa ja onko sitä muuten käsitelty. Mini-dvd -levyistä minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta olen kuullut, että niiden kanssa on ollut paljon ongelmia. Joten kannattaa mod-piirin kanssa tilata kotelo 12cm levyille, maksaa noin 30e

Varmuuskopiointiin ei tarvita nykyään enää pelejä (kuten pari vuotta sitten), esimerkiksi modpiirin kanssa käytettävästä biosista nimeltä GCOS löytyy mahdollisuus pelin varmuuskopiointiin tietokoneelle. Tietysti tarvitset myös verkkosovittimen konsoliin.

Suositut

Back
Ylös Bottom