Löytyykö Suomesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jm-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jm-

exercise_1788_12705930

Ei välttämättä tuota samaa mutta samalla periaatteella toimivaa kuitenkin. Opiskelija-asunnossa ei saa ruuvailla mitään ovenkarmeihin ja tuossahan ei tarvita minkäänlaisia kiinnikkeitä. Mutta olisihan se helpompi ostaa Suomesta eli onko kukaan sattunut näkemään?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nyt tuli kyllä kirjotettua toi ylempi vahingossa isoveljen nimimerkillä mutta ei kai se haittaa... ;D

Hei hommaa semmonen ihan tavallinen tanko jos meinaat leukoja vetää, siis eihän niit tarvi ruuveilla kiinnittää vaa yleensä se sillee puristuksella(veivaamalla) kinnitetään karmien väliin. Mullon ainaki 2kpl :D

uusio sanoi:
Hei hommaa semmonen ihan tavallinen tanko jos meinaat leukoja vetää, siis eihän niit tarvi ruuveilla kiinnittää vaa yleensä se sillee puristuksella(veivaamalla) kinnitetään karmien väliin. Mullon ainaki 2kpl :D

Sillä saa kivasti puu-, gyproc- tms. seinän repeämään, kun kiristää liian tiukalle. Jos seinä antaa vähänkin periksi sivuille, tanko löystyy, ja sitä joutuu aina kiristämään lisää. Olen tosiaan saanut yhden seinän repeämään oven yläpuolelta ovenkarmin linjaa pitkin ylöspäin.

Zone-sarja -42%
Arvo Paperi sanoi:
Sillä saa kivasti puu-, gyproc- tms. seinän repeämään, kun kiristää liian tiukalle. Jos seinä antaa vähänkin periksi sivuille, tanko löystyy, ja sitä joutuu aina kiristämään lisää. Olen tosiaan saanut yhden seinän repeämään oven yläpuolelta ovenkarmin linjaa pitkin ylöspäin.

Nojoo sehän riippuu monesta jutusta, esim omasta painosta ja talosta.
Mulla on paino alhainen ja talo vankka rakennus ;)
En noista opiskelijataloista sitten tiiä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom