- Ikä
- 35
Kuulostaa kiintoisalta tuo kyseinen niskan harjoittamismenetelmä... pitää kokeilla. Ja on mukavaa kun ihmiset muistavat niitä nykyään lähes tarpeettomaksi leimattuja lihaksia
...
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niskalihakset ovat varmasti tärkeimmät lihakset kun joutuu onnettomuuteen jossa päähän sattuu. Niitä on vain niin pirullista treenata.TomBombadil sanoi:Ja on mukavaa kun ihmiset muistavat niitä nykyään lähes tarpeettomaksi leimattuja lihaksia...
arni sanoi:onkos tuo niskan treenaaminen tuolla painojoiden menetelmällä kuinka vaarallista? kannattaisiko aloittaa ensin jollain helpommalla harjoitteella? vai onko tuo silta kuinka vaikea / haastava, näyttää ainakin siltä...
Dangerous_Dave sanoi:Metal Gymillä ei ole niskalaitetta, mutta sellanen kypärä, jonka päällä on pieni tanko, löytyy. Soveltunee hyvin niskan treenaamiseen mihin suuntaan tahansa.
Lieneekö tälläinen?Ratu sanoi::D Hohoo, tuosta olisi hauska saada kuvia. Ei varmaan pokka pitäis jos näkisin jonkun treenaavan tälläisellä vehkeellä. Lisätäänkö siihen tankoon painoja vai mitä? Laitetaanko se kypärä kiinni remmillä leuan alta? Varmaan tehokas treeniväline, mutta mielikuvana todella huvittava.
Oneofus sanoi:Painijoiden niskoja katsellessa olen vakuuttunut siitä, että sen harjoituksen, jossa ne menevät siltaan (pää maassa, kädet eivät juurikaan kevennä) ja alkavat siinä ikään kuin kävellä rinkiä pään pysyessä paikallaan, on oltava helvetin tehokas liike niskalle. (Joku Kamppailulajit-osiolta voisi varmaan selittää tämän paremmin...)
Itse en tuohon vielä pysty, mutta olen tehnyt harjoitusta, jossa selällään tai vatsallaan makuulla nostan kropan jalkojen ja pään varaan ja liikun pään varassa eteen-taakse.
Lilith sanoi:Lieneekö tälläinen?
Melkoisen koomisen näköistä kieltämättä olisi jos joku heiluttelisi päätään salilla tuntitolkulla :D... mutta ennemmin se kuin tuo pirun haarniska kypärä levypainoineenfish sanoi:Hirveän pitkään ei tarvitse nytkytellä ilman painojakaan että alkaa tuntumaan. Tosin sarjapituudet alkaa kyllä olemaan aikamoisia.
Lilith sanoi:Lieneekö tälläinen?