Löytäisikö joku mulle yhden tieteellisen artikkelin?

Timo Kettunen

Health Skeletor
AMMATTILAINEN
Iltaa.

Ajattelin kysäistä foorumilta, kun täällä käsitykseni mukaan majailee (paljonkin?) akateemista, liikuntalääketiedettä tms. opiskelevaa, tai sen parissa työskentelevää porukkaa.

Tarvitsisin tämän artikkelin kandidaatin tutkintoani varten. Itä-Suomen yliopiston kirjastolla ei nähtävästi paukut riitä, joten olisikohan jollain muulla yliopistolla diipimmät oikat saada tuo teksti esiin?

Olen farmaseutti ja liikuntalääketieteen yo ja teen kandidaatintutkintoa aiheena lääkehoito ja liikunta.

Kiitos jos joku jaksaa nähdä vaivan. Ajattelin kysäistä nyt eka vaikka näin ennen kuin alan pommittamaan alkuperäistä tutkijaa maililla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipäs löytynyt myöskään Oulun yliopiston kirjaston kautta :(

Vihjaa toki jos jostain löydät kokotekstin. Vaikuttaa nimittäin ihan mielenkiintoiselta jutulta ja tietäisin itsekin tyyppejä, jotka voisivat olla tuosta kiinnostuneita :)

Kiitti vastanneille.

Toi triali on mun mielestä vaan jollekin informaatikoille/kirjastoille, ni ei voi alkaa kikkailee sen kautta. Vaihdossa on tuttua jengiä, mutta jotenkin aika nihkeesti on toi artikkeli jaossa maailmalla - englannista sais, mut eihän siellä ketään oo.

Taidan laittaa reprint requestin vaan tolle authorille. Jospa se ois kiva setä ja sendis sen mulle. Jos saan ton tekstin, niin laitan sulle palefacetaani vinkkiä, joo.

Mää voin huomenna vilkasta, kun käyn yliopistolla. Jos täällä olis asiat jotenkin suuren maailman malliin liikuntatieteellisen myötä :)

Iltaa.

Ajattelin kysäistä foorumilta, kun täällä käsitykseni mukaan majailee (paljonkin?) akateemista, liikuntalääketiedettä tms. opiskelevaa, tai sen parissa työskentelevää porukkaa.

Tarvitsisin tämän artikkelin kandidaatin tutkintoani varten. Itä-Suomen yliopiston kirjastolla ei nähtävästi paukut riitä, joten olisikohan jollain muulla yliopistolla diipimmät oikat saada tuo teksti esiin?

Olen farmaseutti ja liikuntalääketieteen yo ja teen kandidaatintutkintoa aiheena lääkehoito ja liikunta.

Kiitos jos joku jaksaa nähdä vaivan. Ajattelin kysäistä nyt eka vaikka näin ennen kuin alan pommittamaan alkuperäistä tutkijaa maililla.

Löytyi Turusta. Mihin osoitteeseen voi laittaa pdf:n?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom