Löysät Poies!!!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nii notta kertokaas mulle että miten mun pitää homma hoitaa kun oon käyny puntilla jo usiamman vuoden ja alkaa olla vähä lihastakin mutta miten petskeleessä mä saan ton ohuen löysen kerroksen pois mun esim. vatsa lihasten päältä. Onko se sitte vaan jotain perus diettiä vedettävä :whip: vai olisko siihen joku hyvä liikuntatapa jolla itteä vois yrittää kiinteyttää... Elän kyl ihan urheilullisesti mutta eikö se riitä... Ny niitä tehokkaita vinkkejä...:whip: :whip:

Aerobista ja diettiä. Muista riittävät proteiinit, että lihat pysyy ja rasvat, että keho ei rupee rasvoja säästelemään. Ravinto-osiosta löytyy diettiasiaa..

1. Aerobista ja diettiä. 2. Muista riittävät proteiinit, että lihat pysyy ja rasvat, että keho ei rupee rasvoja säästelemään. Ravinto-osiosta löytyy diettiasiaa..

1. Todellisuudessa sillä liikuntamuodolla ei ole väliä, mutta jos ei aerobista harrasta, kannattaa toki aloittaa. Samalla tavalla se kaikki muukin liikunta käyttää energiaa, ja vaikka aerobisessa liikunnassa käytetäänkin kehon omaa rasvaa, ei se käytännössä vaikuta laihdutustulokseen juurikaan vaikka perstuntumalta siltä voisi vaikuttaakin. Olennaista joka tapauksessa on että vähennetään energiaa kohtuullisesti (liiallinen miinuskaloridieetti hävittää ensin lihakset).

2. Tämä onkin tärkeä muistaa, ettei tasaista vähentämistä tule, vaan että proteiinien osuus energista nousee. Helpoin tapa aloittaa dieetti onkin vähentää hiilihydraattien käyttöä, koska niistä tulee suurin osa energiasta. Toki hiilihydraatit ovat melko pienessä osassa jos tapana on syödä kaikki uppopaistettuna :-)

Sitä kuuluisaa kiinteytystä (yhden tietyn ruumiinosan) ei taida olla olemassakaan. Tietysti se helpottaa palikoiden esiintulemista jos reenaat vatsaa rankasti, mutta ei se läski siitä päältä sen nopeammin katoa.

Laihduttamalla vain ylimääräistä pois, siihen mistä se ensin rupeaa katoamaan taitaa vaikuttaa vain geenit. Samoin kuin siihen mihin sitä ylimääräistä ensimmäisenä rupeaa kropassa kertymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom