Löysä maha ja lisäravinteet

Itseä on pitempään vaivannut löysä maha. Olen miettinyt, että onkohan lisäravinteilla siihen merkitystä? Käytän palautumiseen palautusjuomaa ja herajuoman otan lisäproteiinin lähteenä noin 1-2 krt/päivä.

Onko vastaavia vaivoja?

Onko suosituksia, mitkä ravinteet olisivat toimivia, jos niistä johtuu?

Nyt käytössä Massin recovery ja hera.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oma maha menee kyl sekasin jos otan heraa säännöllisesti saatika paristi päivässä. kokeile olla pari viikkoa ilman tota lisänä otettavaa heraa ja katso auttaako? miksi et ennemmin syö jotain proteiinipitosta,miksi litkiä sitä aina? itse en ymmärrä, jos on mahis syödä niin sillon kyl syön ennemmin ku käytän lisäravinteita.

En Massin tuotteista tiedä, mutta itsellä vatsa ei kestä monia "halppisheroja". Samoin oma vatsa menee sekaisin beta-alaniinista, jos ottaa yli 3g kerralla. Kuulema Self Omninutrition Micro Whey Lactose Free on aika vatsaystävällinen.

En Massin tuotteista tiedä, mutta itsellä vatsa ei kestä monia "halppisheroja". Samoin oma vatsa menee sekaisin beta-alaniinista, jos ottaa yli 3g kerralla. Kuulema Self Omninutrition Micro Whey Lactose Free on aika vatsaystävällinen.
Noissa selfin heroissa on usein täyteaineita, esim. Self Omninutrition Micro Whey Lactose Freessä X määrä glycine-l-alanine glycine-l-lysine peptidejä. Selfin normiherassa myös lisätty tauriinia. Varmasti sisältyy nää "turhat" aminohapot tohon ilmoitettuun proteiinin kokonaismäärään.

Itseä on pitempään vaivannut löysä maha. Olen miettinyt, että onkohan lisäravinteilla siihen merkitystä? Käytän palautumiseen palautusjuomaa ja herajuoman otan lisäproteiinin lähteenä noin 1-2 krt/päivä.

Onko vastaavia vaivoja?

Onko suosituksia, mitkä ravinteet olisivat toimivia, jos niistä johtuu?

Nyt käytössä Massin recovery ja hera.
Tosi vähän käytät noita protea ja recoa. Enpä usko että niistä johtuu vaiva.
Mulla itsellä antibioteilla "pilattu" maha, jonka kanssa on elettävä Itse sitä mieltä että mieluimmin löysä kuin ummella :cool:
Miten tämän mahdollisuus: https://fi.wikipedia.org/wiki/Laktoosi-intoleranssi

Tietyt makeutusaineet voi ilmeisesti ärsyttää mahaa, samoin toisille ei sovi herakonsentraatti (eli se halpis), mutta isolaatit on ok. Selfin Micro Wheyt on tässäkin taloudessa todettu varsin vatsaystävällisiksi. Kannattanee siis kokeilla jotain muuta laatua, kuin mitä nyt käytät. Maustamaton heraisolaatti olis varmaan se paras vaihtoehto. Samoin tosiaan tuo magnesiumannostus kannattaa tarkistaa max 250mg/pv tasolle, jos sitä purkista ottaa. Ja varmistaa, että on sitraattia eikä oksidia.

Sellainen valmiste kuin Vi-Siblin apteekista. Käytetään normaalisti kovaan vatsaan, mutta minulle gastro.el määrännyt löysän vatsan hoitoon.
Pitäisi toimia sekä että... voi kokeilla.
Minä kokeilin ja ei toiminut, tai en jaksanut käyttää tarpeeksi kauan.

Itellä ainakin ZMA valmiste aiheutti sen, että ruoan jälkeen meni alle tunti ja sapuska tuli hyvinkin juoksevassa muodossa ulos. Erikseen kun ottanut noi niin ei ole mitään ongelmia ollut.

Sellainen valmiste kuin Vi-Siblin apteekista. Käytetään normaalisti kovaan vatsaan, mutta minulle gastro.el määrännyt löysän vatsan hoitoon.
Pitäisi toimia sekä että... voi kokeilla.
Minä kokeilin ja ei toiminut, tai en jaksanut käyttää tarpeeksi kauan.

Tähän lisätäkseni tuossa pitää muistaa että juo sit runsaasti vettä sen kanssa, koska muuten tuo lyö pakin totaalisen tukkoon.

Itellä ainakin ZMA valmiste aiheutti sen, että ruoan jälkeen meni alle tunti ja sapuska tuli hyvinkin juoksevassa muodossa ulos. Erikseen kun ottanut noi niin ei ole mitään ongelmia ollut.
Missä muodossa magnesium siinä zma:ssa ? Magnesiumoksidi on halpaa ja hyvä ulostuslääke.

Magnesiumia suositellaan otettavaksi sitraatti-muodossa, mikä on myös kalliimpaa ja harva zma tuote sisältää sitä.

Missä muodossa magnesium siinä zma:ssa ? Magnesiumoksidi on halpaa ja hyvä ulostuslääke.

Magnesiumia suositellaan otettavaksi sitraatti-muodossa, mikä on myös kalliimpaa ja harva zma tuote sisältää sitä.

Näinhän se meni kun googlettelin asiaa. Eli tuossa ZMA:ssa oli juurikin ensimmäisenä mainittuna muotona mankut ja pelkässä mankussa sitten sitraattimuodossa. Onneksi itsekin sain yrityksen ja erehdyksen kautta aikoinaan selvitettyä mistä oma ruikuli johtui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom