Lävistysmalleja kaivataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Ystäväni kyseli minulta tuttuja jotka olisivat halukkaita tulemaan huomenna, 5.5. lävistysmalleiksi lävistyskurssille. Kurssilla harjoitellaan huuli-, napa- ja kulmalävistysten tekoa. Mallit saavat lävistyksen ja titaanikorun hintaan 12 €/kpl. Ajat voi varata numerosta 040 5777219 / Johanna. Kurssi pidetään Korsossa. Siinä Korson räggärimarketin kupeessa . :rolleyes:

Ilmoitus julkaistu Miken luvalla 4.5.07.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu kuule en antas ekakertalaisen lävistää.. :D

Jostain syystä hälytyskellot kolkuttavat melko lujaa tuota lukiessa?

Joutuu maksamaan jonkun ensikertalaisten tekemistä lävistyksistä.? Onnea sille uskalikolle, joka tuohon ryhtyy.. EI NÄIN.

no vähä sama ku menee jolleki harjottelijakampaajalle. :D kylhä siitki maksetaa. vois periaattees tulla lävistyttää navan.. pitää katella.

Tarkennuksia. Joo, siellä todellakin harjoitellaan niitä. Siksi hinta on toi. Ja jostainhan se on aloitettava.. Jos jotakuta asia kiinnostaa, kannattaa soittaa suoraan tohon numeroon, saa kaikkein parhaimman infon. Menisin itse, mutta korvanlehdessä on jo yksi reikä, ja siihen ne saa jäädä.

Pakkohan se on johonkin se eka läväri iskeä. 12 egeä on käsittääkseni aika halpaa läväristä.

Eikö ne millään nukella harjottele vaan heti alkaa ihmisiä pisteleen :eek:

Kyllä ne näköjään muutaman kympin maksaa ammattilaisella. Korvat irtois sit jo tolla hinnalla.

En silti menisi/maksaisi moisesta mitään, siis harjoittelijoille. Hui helvetti.

Ja Korsossa vielä. Siellähän saa ekan lävistyksen jo asemalla.

Ei vaan, on Korso kiva paikka.

Et kyllä missään saa korviakaan _lävistettyä_ tolla hinnalla.. Tai jos saat niin kerro paikka. ampuminen eri juttu. pumpum.

Juu, en tiedä noista mitään, mutta sekunnin kuukletuksen tuloksena tuli La Chica.

Yksi korva 7 €, kaksi korvaa 12 €. Noillä näyttäis olevan 4 liikettä pääkaupunkiseudulla. Pumpum. Tohon hintaan ei varmaan tosin mitään korua kuuluu.

Vittu nyt mulla on kolme vastausta jossain lävistys-threadissa.

E: Se onkin näköjään rei'itys. Sortsit.

http://www.yazka.com/hinnasto.htm

Tuosta näkee mitä lävistäminen maksaa ammattilaisella (esim napa alk. 49 €). Eli ei tuo 12 € ole kuin juuri ja juuri korun hinta jos sitäkään. Juju on siinä, että korun hinnalla saa kalliin lävistyksen, olkoonkin että saattaa olla vähän kivuliaampaa ja vähemmän sujuvaa kuin täysihintaisena.

Minä lähtisin jos tarttisin lävistystä. Yleensä lävistyskursseilla lävistetään toisia kurssilaisia.

:eek: Mua hirvitti jo lukea tuo ilmoitus. Siis joku aloittelija tökkimään jollain tikulla.:D

No tietysti jos haluaa elämäänsä jotain jännitystä.

Suositut

Back
Ylös Bottom