Lävistyskorut

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Saako titaanisessä lävistyskorussa saa olla yhtään nikkeliä (grade 23)

Onkos kukaan ostanut a-ilusion.com nettikaupasta mitään ? kokemuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Titaanisissa koruissa EI PITÄISI olla nikkeliä ja juuri sen takia ne ovat nykyään ainoita koruja, jotka voi laittaa ensikoruiksi lävistyksiin. Kirurginteräksessä on aina hyvin pieni määrä nikkeliä. Ennen sitäkin sai käyttää uusiin lävistyksiin, mutta muistaakseni pari vuotta sitten sekin kiellettiin, koska hyvin pienelle osalle ihmisistä saattaa aiheuttaa oireita. Vanhoihin reikiin kirurginterästä voi toki käyttää.

En ostaisi yhtään lävistyskorua netistä, vaan ainoastaan hyvältä lävistäjältä jostain liikkeestä. Exäni on tatuoija ja lävistäjä (istuin itse monesti hänen liikkeessään myymässä koruja) ja tiedän kyllä hyvin, millaista porukkaa niissä piireissä liikkuu. Aika tarkkaan kannattaa katsoa kehen luottaa.

Olen tilannut koruja kyseisestä kaupasta kieleen ja napaan. Ja tiettävästi ne ovat titaania. Ei ole ollut kyllä mitään ongelmia ja mitä niiden vieraskirjaa käy lukemassa ni ihan asiantuntevilta siellä vaikuttavat olevan. Ja näppärähän sieltä oli tilata, tilaus lähetettiin suoraan kotiin suht nopeasti ja lasku maksettiin sitten perään. Niin ja ihan kiitettävä valikoima kaupassa on, joten minun mielipide on että tilaamaan vaan :thumbs:

Ise samaa mieltä Peppilotan kanssa, varovainen sietää olla jos netin kautta ostaa.

Jos postimyynnistä - miksi ei muutenkin - ostaa, miksi ei käyttää (mielestäni) Suomen tasokkainta, laadukkainta ja ammattitaitoisinta yritystä ja lävistäjää.

Hintataso on kohtuullinen, ja tavara taatusti sitä mitä luvataan.

www.harness.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom