Lätkäpelaajan saliohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tärkeintä on just että paikat pysyy auki, ennemmin voimanosto kuin kehonrakennusohjelma. Kattokaa nyt vaikka miettisen anttia tai somervuorta, ei ne paina paljoa mutta varsinkin antti on helvetin vahva! Nopeus on voimaa tässä lajissa! Selänne sanoi haastattelussa että kyykky ollut joskus 200 ja penkki reilu sata. Sanoisin että jos on mahdollista huipulle kiekossa niin kannattaa yrittää siinä liikkuu vähän eri tavalla rahaa kuin kehonrakennuksessa.

Vatsa -ja selkälihakset?

Sattuisko kukaan tietämään kuinka suuri vaikutus vatsa -ja selkälihasten kunnolla luistelunopeuteen?!

Eikö tempauksessa ja muissa saman tapaisissa liikkeissä ole mukana koko kropan lihaksisto?!

PS. Hyvät joulut kaikille:kippis1:

ainakin venyttelyllä saisi luisteluun lisää vauhtia. jos on tällainen jäykkä paska kuin minä, ei jäällä pääse juuri minnekään. notkeat jalat, erityisesti lonkan koukistajat sallivat pidemmän potkun. näin siihen saa myös enemmän voimaa

Sen verran pakko laittaa aiheeseen, grezky nosti 60kg penkistä ja oli yleensä jengin huonoin lihastesteissä, edmontonin aikoihin.
Aerobinen kunto oli tosin hyvä.
Larionov harjoitteli painoilla kevyesti tai kevyillä, koska ei halunnut kangistua.
Kummatkin tiedot herrojen elämänkerroista.
Joten joskus ihmettelin Espoon kiekkojengin 160kg kyykkyvaatimusta(kommentti silloiselta valmentajalta), tän mä muistan lukeneeni muutamia vuosia sitten.
En muista oliko muita vaatimuksia, tais olla, mutta eikö lätkä ole aika pitkälle taito peli, voimannostot erikseen.
Mä en ole koskaan jääkiekkoa pelannut, mutta luulisin punttitouhun menevän roolin mukaan, poliisi, veskari ja taitopelaaja ei treenaa samalla tavalla.
:kippis1:

Keskivartalo ja jalat kondikseen, muuten tulee 150 senttinen vaahtosammutin ja puhaltaa sut kumoon...
Sä et pysty penkin avulla vääntämään kulmissa, siellä tarvitaan keskivartaloa ja jalkoja!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom