Lätkäkausi 2008-2009 alkaa, ajatuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lehtinen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kaupunki
Vantaa
Eli kausi alkaa taas. Jäät tullu jo, huomenna ensimmäiset harjoitukset. Pakkislaisilla ajatuksia tulevasta kaudesta? Tavoitteita? Uusi sarja? Miten käytte salilla lätkäkauden aikana, vaihdatteko jakoa, käyttekö harvemmin, muuta?

Itselläni fiilikset ovat hyvät ja toivottavasti kaudesta tulee hyvä ja kova. Vanhasta 2-jakoisesta joudun luopumaan, jolloin kävin 4x viikossa, nyt 3x viikossa 3-jakoisella.

ite nyt ainakin sen 3 kertaa pyrin käymääm salilla!

Itse SM-liiga kauteen, toivottavasti saadaan tasainen ja jännä kausi pelattua tänä vuonna, itse kyllä niin luulen,koska on paljon tasaisia joukkueita mm.HIFK,HPK,Jokerit,Tappara,Kärpät!
Itse tietenkin toivon Poikaa tänne helsinkiin! Helsingin jäähalliin eli HIFK:lle!!!! Onko muitakin HIFK miehiä?

Nordic Trophyn näyttöjen perusteella laitan rahani Oulun Kärpille. Vielä kun kaveri pääsisi Kärppien kokoonpanoon... Mielenkiintoista on myös nähdä miten käy Saipan, kun joukkueeseen on hankittu ihan isolla rahalla vakuuttavia nimiä.

Kyllä itsekkin laittaisin tässä vaiheessa rahat kärpille. Ei Kyllä omiin salilla käymisiin sm-liiga vaikuta millään tavalla, samalla tavalla käyn tai olen käymätä :D

Itse seuraan kuopiolaisena miten KalPan käy. Onha tännekkin hommattu vahvistuksia, mut riittääkö se onkin sitten ihan toinen asia.

minun mielestä Kärppien joukkue ei tänä vuonna kyllä vakuuta. Hyökkäyspäähän saa kaksi ihan hyvää kenttää. Ykkösen jopa tosi kovan Viuhkolan ympärille.
Mutta pakit ei vakuuta. Ilkka Mikkola ja Järventie lienee ykköspakit.. Hhhmm..
Kun viime vuonna oli vielä Mikko Lehtonen ja Laamanen olivat vastuun kantajia.
Pesosta ,Hyvöstä ja Brossia ei myöskään pysty mitenkään korvaamaan.
Mutta onhan ne joukkueet muillakin heikentynyt aika reippaastikkiin.
Elikkä Jokerit ja Kärpät paperilla tänä vuonnakin kovimmat kai ovat.
Mustina hevosina kärki vääntöihin voisin arvailla mielestäni Lukkoa ja Pelikaaneja.
Molemmilla aika hyvän tuntuinen paketti kasassa sekä pelaaja ,että valmennus puolella.

Eipähän kummempia, ite ainakin kidutan omaa kroppaani 4x viikossa salitreeneillä lukion jälkeen plus kolmet(?) jäät per viikko. (Ehtiihän sitä menomatkalla reeneihin palautua jotta luikkari kulkee köhköh...)

Totuus on tosin se että tänävuonna se saa olla lätkä mikä kärsii salista eikä toisinpäin. Tottakai _ainakin_ pyrin tekemään kumpaakin täyspainosesti jos vaan kroppa ei sano vastaa (mikä ei varmaan oo mahollista mutta yritetään).
Mites muilla, jääkö salillakäynti jopa pois hokin edestä?:wtf:

ite nyt ainakin sen 3 kertaa pyrin käymääm salilla!

Itse SM-liiga kauteen, toivottavasti saadaan tasainen ja jännä kausi pelattua tänä vuonna, itse kyllä niin luulen,koska on paljon tasaisia joukkueita mm.HIFK,HPK,Jokerit,Tappara,Kärpät!
Itse tietenkin toivon Poikaa tänne helsinkiin! Helsingin jäähalliin eli HIFK:lle!!!! Onko muitakin HIFK miehiä?

IFK all the way !

Viime kaudel käytiin katsomassa 34 runkosarjapeliä + 3 playoffia, samaan pyritään tänä vuonna, mutta playoff pelejä sais olla vähän enempi :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eipähän kummempia, ite ainakin kidutan omaa kroppaani 4x viikossa salitreeneillä lukion jälkeen plus kolmet(?) jäät per viikko. (Ehtiihän sitä menomatkalla reeneihin palautua jotta luikkari kulkee köhköh...)

Totuus on tosin se että tänävuonna se saa olla lätkä mikä kärsii salista eikä toisinpäin. Tottakai _ainakin_ pyrin tekemään kumpaakin täyspainosesti jos vaan kroppa ei sano vastaa (mikä ei varmaan oo mahollista mutta yritetään).
Mites muilla, jääkö salillakäynti jopa pois hokin edestä?:wtf:

Kyllä, lätkä menee salin edelle.

Hmm.. aiheena oli pakkislaiset jotka valmistautuvat omaan kauteensa. Nyt keskustelu on sm-liigassa.
Jokerit. ;)

:offtopic:
HIFK...Muita ei oo. Vuodesta 1977 saakka, hallilla enemmän ja vähemmän tullut käytyä. Oisko tällä kaudella HIFK.n ja " nenän " vuoro? :evil:

:offtopic:
Sori.. se on Jokerit, ainut jengi stadista.
En edes viitsi lähteä tähän...:D Ai niin se on se Töölön Vesa...HIFK muita ei oo...

Jokerit on Ilmasta! HIFK ON HELSINGISTÄ!!! Poika palaa 10 vuoden tauon jälkeen Petoluolaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom