Lätkä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jarska sanoi:
Vaa. No ei oo ihme jos luistin ei kule.

Tekevät piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkiä sarjoja.

Mulla oli jääkiekkoaikoina suuret reidet verrattuna muuhun kroppaan. Tosin me kyllä treenattiinkin kesät talvet ja melkein joka päivä

Pekka Koskela

Noin kuukausi sitten IltaSanomien Plussa-liitteessä oli juttu pikaluistelija Pekka Koskelasta. Aina yhtä laadukkaita juttuja esittävän lehden tarinassa kerrottiin Koskelan kyykkäävän 175 kg. Yhdellä jalalla. :jahas:

Kyllä sillä Koskelan Pekalla löytyy jerkkua ja räjähtävyyttä jaloista ihan mukavasti. Intissä oltiin samaan aikaan ja miehen pomppu oli kyllä testeissä aika omaa luokkaansa. Intin kerrossängyn yläpunkkaankin näin Pekan hyppäävän tasajalkaa paikaltaan, ja vielä vaivattoman näköisesti.

:offtopic: miten muuten saisi sellaset mahtavat pohkeet niinku lätkänpelaajilla monasti näkyy? siis oikein sellaset massiiviset?? oma pohje on säälittävän kapea..hauiskin on pikkusen paksumpi. oon tehnyt pohkeita istuen mutta tuntuu ettei nuo ole kasvaneet tuskin ollenkaan vajaan vajaan 3kk treenin aikana.

Jasoni sanoi:
Kertokaapa mitä ja milloin mun pitäisi tehdä, jotta saisin vähän potkua lisää harrastelätkään ja kaukalopalloon? Tässä olisi kesä aikaa parantaa ominaisuuksia. Toisaalta aika riittää vain parille, max kolmelle treenille viikossa ja nekin mielellään sellaisia mitä voin tehdä kotipihassa (omakotitalo) tai lähimaastossa. Vaikea yhtälö, mutta kun ei muilta kiireiltä parempaankaan pysty.

Itse suunnittelin ohjelmaa joka sisältää juoksua, ehkä intervalli-tyyppisesti ja erillaisia loikkia (aitoja, vauhtiton pituus..). Punttitreeni jääkööt vähemmälle tai vaikka kokonaan pois kesäksi. En vaan tiedä kuinka jakaisin tai painottaisin nuo treenit - osaako joku neuvoa?

Laitappas vyötärölles painovyö tai nilkkoihin lisäpainot aina kun käyt luistelemassa. Sit luistelet sen minkä lähtee päätyviivalta siniviivalle-takas päätyviivalle ja sieltä punaviivalle-takas siniviivalle ja sieltä takas punaviivalle. Kokajan vedät täysiä. Pidät niin kauan taukoa että tajus palaa ja teet saman vielä kaks kertaa.

Toinen hyvä on että vedät kenttää reipasta vauhtia maalintakaa kiertäen ympäri ja aina toisen reunan siniviivojen välit vedät täysiä. Tätä niin kauan kun tuntuu pahalta....

On kumma jos ei rupee luistin liikkumaan. Itse tuota aikoinaan muun harjoittelun ja pelaamisen ohella tein ja vieläkin huomaa että jaloissa on painojen puolesta jerkkua.

Sepsis sanoi:
Kyllä sillä Koskelan Pekalla löytyy jerkkua ja räjähtävyyttä jaloista ihan mukavasti. Intissä oltiin samaan aikaan ja miehen pomppu oli kyllä testeissä aika omaa luokkaansa. Intin kerrossängyn yläpunkkaankin näin Pekan hyppäävän tasajalkaa paikaltaan, ja vielä vaivattoman näköisesti.

Eipä toi intin yläsängylle hyppääminen niin ihmeellistä ole (ainakaan, jos puhutaan urheilijoista).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom