Mä suosittelen kumpaakin et vaikka ma ke ja pe salilla ja ti to su ja la lenkillä tai vaikka toisinpäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä väite voi kuulostaa oudolta. Kehohan kuitenkin pyrkii aina säilyttämään tasapainotilan. Ehkä kyseessä on tasapainon pysyvä siirtyminen ja saavutettu vähärasvaisempi tila sotii tätä vastaan. Mutta en todellakaan uskalla spekuloida sen enempää asialle vihkiytymättömänä.
Mikäli tarkkaa tutkimustietoa aiheesta ei löydy, niin epäilisin että (tiukaksi laihdutetun kehon) rasvasolukon säilymisväite on sitkas tornihuhu joka on lähinnä peräisin naistenlehtien dieettipalstoilta kun on ihmetelty miten kahden viikon kukkakaalidieetin jälkeen paino nouseekin pikaisesti takaisin. Toinen asia joka on voinut vaikuttaa käsityksen syntymiseen on dramaattisesti laihduttaneiden ihmisten löysä nahka, joka ei häviä kovinkaan nopeasti.
Älä aseta utopistisia aika/kilo tavoitteita, vaan päätä, että hiljaa hyvää tulee. Kesäksi 2007 et enää pääse kuntoon, joten koita katsoa pidemmälle ja ota tavoitteeksi kesä 2008.
Tämä nyt ei välttämäti liity tähän mitenkään, mutta pistänpähän ensimmäisen kommenttini tälle forumille nyt...
Itse olen vastikään treenaamisen aloittanut miehenalku.. Ikä alkaa olla kolmenkympin kriisissä, mutta vuosi siihen vielä on aikaa ;) Tällä hetkellä mitat on pituus 200cm, paino 107.1kg. Ja tuosta taitaa olla n. 8kg ainakin makkaraa.. eli lihasta ei ole hirvittäviä määriä. Kuitenkin nyt olen aloittanut projektin jonka tarkoituksena on katsoa vähintään vuosi mitä kropalle tapahtuu intensiivisellä harjoittelulla? Alkujaan projekti lähti siitä liikkeelle, kun syksyllä on omat häät tulossa niin pitää hieman pistää kroppaa kuntoon. Niin paljon kuin tässä 4kk aikana ehtii.
Tällä hetkellä salillakäymisiä tulee viikossa 4-6 ja harjoitellut olen kolmeen jaetulla ohjelmalla. Kilomääristä mitä nostan ja mitä en on turha keskustella, kun se ei ole tässä pääasia vaan se, että saisi kroppaan lihasta ylimääräisten makkaroiden tilalle ;)
Kehonrakennuksen tulokset katsotaan peilistä, ei sarjapainoista :DKilomääristä mitä nostan ja mitä en on turha keskustella, kun se ei ole tässä pääasia vaan se, että saisi kroppaan lihasta ylimääräisten makkaroiden tilalle ;)
tulokset katsotaan peilistä, ei sarjapainoista :D
Tekniikka tärkein eikä se raudan määrä.