Läskit pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pati
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Morjes.

Haluisko joku ystävällisesti tehdä minulle sellaísen rasvan poltto-ohjelman salille..?

kiitos vastauksista jo etukäteen

salilla treenaat normaalisti. syöt vähemmän kuin kulutat. lisäät aerobista liikuntaa. siinä lyhyesti. muuten searchilla vois löytyä jotain :rolleyes:

Pati sanoi:
Morjes.

Haluisko joku ystävällisesti tehdä minulle sellaísen rasvan poltto-ohjelman salille..?

kiitos vastauksista jo etukäteen

En ole ekspertti, mutta itselläni toimii hyvin tämä: Kaikki "turha" ruoka pois. Eli karkit, sipsit, pikaruoka, vaalea leipä, vaalea pasta ja riisi, pullat ja yleensäkin kaikki mässyt. Sitten riittävästi puhdasta sapuskaa, kuten rahkaa, lihaa (mielellään vähärasvaista), tummaa pastaa ja riisiä ja jos on leipää pakko syödä, niin sitten ruisleipää. Riittävä proteiinin saanti on varmistettava. Eli tutustu sapuskoiden ravintoainejakaumiin. 2-3 g/painokilo lienee sopiva määrä proteiinia päivässä. Itse en illalla kahdeksan jälkeen syö enää mitään hiilihydraattipitoista. Ennen nukkumaan käyntiä proteiinidrinkki nassuun.

Itse reenaan dietilläkin normaalisti, mutta tietty miinuskaloreilla tulosten nousu hiipuu. Jos ei läski ala vähenemään, niin lisää liikuntaa tai vähennä sapuskaa(tai molempia). Eli kuluta enemmän mitä syöt!

Itse olen parhaillaan dietillä ja näillä konsteilla on läski palanut oikeen mukavasti. Aerobista treeniä en ole voinut tehdä ollenkaan (jalka romuna). Tämä on tällainen maalaisjärjellä suunniteltu dietti ilman mitään kikkailuja. No kofeiinitabletteja olen alkanut popsimaan jotta aineenvaihdunta saisi vähän lisäpotkua.

Multivita sanoi:
No kofeiinitabletteja olen alkanut popsimaan jotta aineenvaihdunta saisi vähän lisäpotkua.

Onkos nuista kuin paljon hyötyä verrattuna niihin fitness- kaupoissa myytäviin monenlaisiin diettikapseleihin, jotka kiihdyttävät aineenvaihduntaa/nostavat ruumiinlämpöä vai miten ne nyt toimivatkaan..?? Ainakin tulisi halvemmaksi käydä hakemassa kofeiinitabletteja apteekista ja ottaa niitä kohtuuden rajoissa. Erityisesti aamuvuoroviikolla ei olis pahitteeksi töidenkään kannalta, nukuttaa vaik kuin hyvin nukkuis :zzzz:

Ei noi lailliset fatburnerit ole kuin imo placeboa, tai hyödyt on tosi vähäisiä siihen nähden mitä ruokavaliolla tai liikunnalla saa aikaan. Eikä puhettakaan siitä että niillä voisi paikata puutteellista panostusta ruokavalioon. Jos pelkkää piristystä kaipaat niin säästä rahat ja osta kofutabletteja, tai keitä kahvia.

Timba79 sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Tuon ketjun kun luet huolella, niin saat varmaan hyvää pohjatietoa dieettaamisesta. Kysele sitten lisää jos/kun joku asia jäi mieltä vaivaamaan tai laita oma ehdotuksesi dieettiruokavaliosta ja treenisä esille niin katsotaan porukalla että se on kunnossa.

Mutta Timba, olet ymmärtänyt ihan väärin! Ei aloittaja halunnut etsiä tietoa, hän halusi valmiin rasvanpoltto-ohjelman -jatkokysymys epäilemättä olisi: "Voisiko joku laihduttaa puolestani?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom