läskit pois

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs alkuun onhan tuota kertyny ihan kivasti ja nyt se sitten pitäis saada hävitettyä.
Reenaaminen ja sen suunnittelu ei ole niinkään ongelmana, tai oikeastaan se on ongelmana etten tiedä mikä olisi parasta rasvanpoltto treeniä salin ulkopuolelta esim. onko kävely tehokkaampaa kuin juoksu?

mutta ennenkaikkea haluaisin saada pienen pikakurssin, että mitä tuonne turpaan oikein nyt tulisi tunkea ja kuinka pieniä määriä. Nyt on siis ideana ottaa toi LÄSKI pois mutta välttämättömyytenä ei ole painon minimointi..
sitten ku o 20 kiloo poissa voi lähtee kaljalle :kippis1:

pallopoika sanoi:
Elikkäs alkuun onhan tuota kertyny ihan kivasti ja nyt se sitten pitäis saada hävitettyä.
Reenaaminen ja sen suunnittelu ei ole niinkään ongelmana, tai oikeastaan se on ongelmana etten tiedä mikä olisi parasta rasvanpoltto treeniä salin ulkopuolelta esim. onko kävely tehokkaampaa kuin juoksu?

mutta ennenkaikkea haluaisin saada pienen pikakurssin, että mitä tuonne turpaan oikein nyt tulisi tunkea ja kuinka pieniä määriä. Nyt on siis ideana ottaa toi LÄSKI pois mutta välttämättömyytenä ei ole painon minimointi..
sitten ku o 20 kiloo poissa voi lähtee kaljalle :kippis1:

Jos ylipainoa 20 kg, kävely on varmaan riittävän tehokasta - siinäkin tietysti syke pitäisi nousta ja tulla lämmin ja tietysti kesto pitäisi olla riittävä jotta saat esim 500 kCal per lenkki poltettua. 20 kg rasvaa vastaa noin 140 000 kcal eli esim 280 x 500 kcal.

20 kg tuntuu aika kovalta tavoitteelta - olisikohan hyvä jakaa esim 5 kg välietappeihin...ja hyväksyä muutama mässypäivä ja/tai välipäivä lenkkeilystä silloin tällöin, ei joka tietysti päivä

empä usko sen olevan ylitsepääsemätön ongelma, siis sen 20kg.. treenasin pari vuotta jopa melko kovasti painoa lähti yli tuon 20kg ja olin hyvässä kunnosa..
Käsi meni paskaksi ja treeni jäi ensin pakosta sitten sitä itselleen "uskotteli" ettei käsi kestä punttia. Siinä jäi sitten koko liikunta. Peiliin katsoessa on ruvennu vituttaa nii armottomasti että nyt oli pakko tehrä jotain :rock:
Puntit käsiin ja kas, kestäähän se käsi rääkkiä!

Mutta ton ruokavaliuo homman haluan opetella, jos ei muuten niin yleisivistyksen takia :)

edit: toi reilu 20 kg lähti alle vuodessa... nyt ei aikatavoite ole ihan niin kova

pallopoika sanoi:
mikä olisi parasta rasvanpoltto treeniä salin ulkopuolelta esim. onko kävely tehokkaampaa kuin juoksu?
.....
mutta ennenkaikkea haluaisin saada pienen pikakurssin, että mitä tuonne turpaan oikein nyt tulisi tunkea ja kuinka pieniä määriä.
Periaattessa mitä enemmän kulutat kaloreita, sen enemmän laihdut. Tunti juoksua kuluttaa enemmän kaloreita kuin tunti tavallista kävelyä. Matalla sykkeellä mentäessä palaa suhteessa enemmän kaloreita rasvasta kuin korkealla sykkeellä, mutta taas korkella sykkeellä palaa kaloreita yhteensä huomattavasti enemmän.

Laihduttamisen alkuun ohjaa laihduttaminen for beginners.

juup.. no mites työ kommentoisitte tuohon aineenvaihduntaa.. millä sen saisi tehostettua, sanotaan nyt että edes normalisoitua?
ku ei tuu ni ei tuu :rock:

N tuosta aineenvaihdunnasta minä en rupea kertomaan, sillä en asiasta pahemmin tiedä. Mutta itse suosittelen kolmea- neljää aerobista viikossa. Itselläni toimii niin, että kaksi aamulla ja kaksi päivemmällä. Esim näin.
MA:aamulenkki
TI:lepo
KE:ilta/päivälenkki
TO:lepo
PE:aamulenkki
LA:ilta/päivälenkki

Tietenkin voi tehdä jokaisen lenkin aamuisin, mutta ainakaan minä en sitä jaksa tehdä joten tuo tapa on minulle toimivampi. Ruokavaliosta tällä foorumilla löytyy juttuja, joten varmasti löydät sieltä neuvoja. Aluksi voi tietenkin aloittaa kahdella lenkillä viikossa ja sitten nostaa määrää ja harjoituksen kovuutta.

Tuosta Juopon antamasta linkistä saat varmasti tarpeellista tietoa:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom