läskit käveleen

Miten saisin nopeesti ja suht helposti ylimääräset kilot mahasta. Juokseen en kauheesti pysty syynä pariviikkoo sitten tapahtunut tapaturma liikunta tunnil ku juoksen nii saattaa yhtäkkii käydä niin kipeetä et pitää pysähtyy haukkoon henkeä ja kiroilemaan. Painan 80kg oon 170 pitkä paino indeksin mukaan lievästiylipainoinen. Olen käyny kuukauden salil paikat kiinteytyny aika paljon paitti tosta mahasta :(

Et voi polttaa rasvaa mahasta. Etkä perseestä.
Mutta voit polttaa rasvaa. Kun teet aerobista, niin rasva palaa joka puolelta. Siellä, missä sitä on eniten, sillä kestää kauimmiten palaa, kuten perseessä ja lantiolla.
Jos et kestä juoksemista, kokeile kuntopyöräilyä. Jos et kestä kuntopyöräilyä, kokeile soutulaitetta.

Ei noihin painoindekseihin oo uskomista.

Ruokavalio kuntoon (karkit ym. pois) ja aerobista. Polje kuntopyörää (tai jotain muuta aerobista) treenien jälkeen n. 15-20min ja välipäivinä aerobista n. 1h.

Muista pitää ainakin yksi täysi lepopäivä viikossa.

Originally posted by Samqqa89
auttaako se mitään jos teen pienillä painoilla helvetisti toistoja?
Ei auta. Läskiä ei polteta punttia nostamalla, vaan hengästymällä ja hikoilemalla *aerobisen* liikunnan kera. Sadat toistot punttien kanssa kehittävät vain sellaista kuntoa, että jatkossakin jaksat nostaa 100 kertaa hyödyttömän kokoisen painon.

jaah oke. Mulla on niinku kaks ohjelmaa toisessa parilliset ja toisessa parittomat viikot toisessa on silleen et joka toinen päivä airobista ja toisessa 2x viikossa riittääkö??Ja tietenki alkuverryttelyt kuntopyöräl ja soutulaittees

Originally posted by Samqqa89
mikä ihmeen pumppi viikko?:jahas:

Vaikka täällä tota Body Pumpia katsotaankin kieroon, se on aika äijä keino pitää pumppi viikko...esim 3krt viikon aikana. Tunnissa läpi koko kroppa ja toistot useita kymmeniä/lihasryhmä.

Originally posted by notko
Vaikka täällä tota Body Pumpia katsotaankin kieroon, se on aika äijä keino pitää pumppi viikko...esim 3krt viikon aikana. Tunnissa läpi koko kroppa ja toistot useita kymmeniä/lihasryhmä.

Tässä oon täysin samaa mieltä!! Ja kun siellä on pari kertaa käynyt, osaa ne painotkin mitottaa oman kunnon mukaan. Ainakin jalat saa sellasta löylytystä, että harvakseltaan kun käy niin on pari päivää jalat toooodella kipeet vaikka kuinka kyykkäis ja tekis muuta aeroobista!! Suosittelen kokeilemaan jos vaan salilla tällanen mahollisuus on...eka kerta on aina enemmän tai vähemmän sähläämistä mutta kyllä se siitä!!

Onko kellään tietoa noista laillisista rasvan poltto napeista että toimiiko mikään siinä kuntoilun ohessa vai ovatko pelkää plaseboo vaikutusta:rolleyes: ?:nolo:

esim. noi joita on wrangen kuvastossa

Pelkällä aerobisella on vaikea laihduttaa, ruokavalion pitää kuitenkin tukea laihdutusta. Eli topicin aloittajalle kysymys; Mitä syöt ja kuinka paljon?

No en mä silleen kauheesti oo kattonu et mitä syön karkkeja yms. oon koittanu vähentää. Joskus tulee kyllä herkuteltua. Ja syön sen verran ettei heti tuu nälkä eli kohtuullisesti.

Laitas esimerkiksi yhden päivän sapuskat aterioittain. Jos et pysty arvioimaan syömäsi ruuan painoa, niin kerro vaikka "iso annos" tms.

...kaverilla on ikää 14. Tuossa iässä ei kannata alkaa vaakalukemasta stressaamaan, lähinnä katsoo että se ei kasva suhteessa nopeammin kuin tulee pituutta. Kasvuspurtin aikana sen lievän pehmeyden saa pois kun katsoo ettei ihan kaikkea roskaa ahda naamariin, eikä ota tavaksi mennä nukkumaan niin että joka ilta vetää mahan ritisevän täyteen.

Kuukaudessa ei vielä paljoa eroa näe mutta jos jatkat salilla käyntiä niin että et vastaavasti lisää mässyn määrää, niin luulen että se kaipaamasi kiristyminen tapahtuu ihan itsekseen...joku kevyt liikunta ei sekään ole pahaksi, yleisen terveyden takia.

Salilla tuskin tarvii mitään kikkailua alkaa tekemään, tasapainoinen treeni ja alussa asiantunteva kaveri katsomaan että liikkeet tehdään oikein ja että kaikki lihasryhmät käydään läpi.

Back
Ylös Bottom